Visa fullständig version : Linda Trosing blir BIONDA
http://www.expressen.se/index.jsp?a=774651
Den riktiga BIONDA!!!111 (http://www13.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=16294&affid=&affid=11195)
PingvinFlickan
2006-12-01, 09:51
Jag blir så tröött på henne *gah!*
(den första)
Herkulez
2006-12-01, 10:22
karriären går före dottern tydligen, jävla patrask
http://expressen.se/index.jsp?a=431457
J.Saarela
2006-12-01, 10:23
Hon e så sjukt heeeet,,,mumma
Herkulez
2006-12-01, 10:24
Hon e så sjukt heeeet,,,mumma
*spy*
Pepparkakssmurfen
2006-12-01, 10:24
Varför tror hon att Bionda funkar bättre internationellt än Linda?
(Bionda är italienska för blond och Linda spanska för vacker)
P.S "I kväll är det premiär för Bionda på Rolling Rock Club i Eskilstuna."
hon e så sjuuuukt whitetrash, helt fucked up i ansiktet.
btw har hört det där retardet live på krogen. Skratt & hån och saker ven
Pepparkakssmurfen
2006-12-01, 10:29
hon e så sjuuuukt whitetrash, helt fucked up i ansiktet.
btw har hört det där retardet live på krogen. Skratt & hån och saker ven
Visa mer respekt,hon är ju även PARTILEDARE(det är seriöst)! *whistle*
Deceiver85
2006-12-01, 10:30
Karatespark i magen på den mediakåta människan...hon och Robinson-Robban
Vad ska du göra i stället?
- Jag ska föreläsa för tjejer om det här med utvik och visa kändislivets baksida. Det är så mycket falskhet. Jag tänker säga sanningen och vara en bra förebild. Det är sånt jag vill göra, jag vill vara seriös och betala skatt.
Haha, gillar meningen "jag vill vara seriös och betala skatt"
Bronkitkorv
2006-12-01, 10:42
Hon är den kvinnliga motsavrigheten till Robinssonrobban, som för övrigt insett att man inte kommer nån vart som låtsaskändis här i livet.
Sjukt.
Ta det lugnt barn, ni kommer säkert också bli kända nån dag. Inte behöver ni sitta här vara avis på Linda för att hon lyckas med en klackspark göra det ni sliter med.
Bronkitkorv
2006-12-01, 10:50
Ta det lugnt barn, ni kommer säkert också bli kända nån dag. Inte behöver ni sitta här vara avis på Linda för att hon lyckas med en klackspark göra det ni sliter med.
Vad har hon lyckats med ?
Om du inte gillar att vi driver med din idol så kan du väl starta en ny tråd... Vi som älskar Linda med dom groteska läpparna tråden kanske ?
Whistler
2006-12-01, 10:54
Ja, killar från femton och uppåt lär ju definitivt köpa hennes singel. Mhmm...?
Jag gillar Robinson-Robban :(
+1. Mycket rolig kille. Dock verkar han otroligt puckad, vilket iofs kanske är anledningen till att han är så rolig.
+1. Mycket rolig kille. Dock verkar han otroligt puckad, vilket iofs kanske är anledningen till att han är så rolig.
Han är ju hysteriskt rolig ibland, just för att han är så fullkomligt dum. Det är liksom så långt bortom tröghet att det inte finns ord när man snackar om honom, och varenda gång han försöker göra något bra för sin image så blir det bara värre.
Han är som en tragisk blandning av katten Gustaf, Ett päron till farsa och en åsna.
Han är som en tragisk blandning av katten Gustaf, Ett päron till farsa och en åsna.
:D
On topic då: Linda är ju faktiskt ett namn som existerar internationellt, något som jag inte tror gäller för Bionda. Med detta i åtanke kan man bara konstatera att R0sing överträffat sig själv ännu en gång.
*gah!*
Kan ingen SHIFT-DELETEa den där jävla människan snart *gah!*
pragmatist
2006-12-01, 11:54
Hon är inte hälften så patetisk som de journalister som skriver om henne hela tiden.
För övrigt så har jag flirtat med henne på Konsum, Odengatan, innan hon blev kändis. Eftersom hon hade den goda smaken att flirta tillbaks kan jag aldrig bli arg på henne, oavsett vilka stolleprov hon hittar på härnäst. *cupid*
Vad har hon lyckats med ?
Om du inte gillar att vi driver med din idol så kan du väl starta en ny tråd... Vi som älskar Linda med dom groteska läpparna tråden kanske ?
Hon är kändis. Det är inte du. Du vill bli kändis som alla andra. På så sätt har hon lyckats med något som jag kan garantera att de allra flesta vill lyckas med. Tänker du kontra med att du inte alls vill bli känd nu? ;)
Vissa här driver med henne, och det bryr jag mig inte om, det är ju en rolig karaktär. Kanske är du en av dem. Men andra verkar verkligen ha agg mot henne, och det undrar jag vad det beror på. Vad kan man ha emot en person vars enda utmärkade egenskap är att hon är känd? Det känns så... Bittert.
Jag, med han verkar faktiskt ganska skön. Jag bryr mig inte att han gör en massa idioti, jag kan förlåta det för jag tror att han egentligen inte vill någon nåt illa. Men jag tror han vore nice att hänga med.
Kan de inte sluta ge henne medieutrymme? Det är illa nog när kvällspressen gör det men priset togs när TV4 skulle ha en "seriös" intervju om hennes unika parti. Nog för att TV4 inte är den mest kvalitativa kanalen men vi kan väl försöka hålla henne borta från marksänd TV.
Håller i övrigt med Herkulez om hur jävla hänsynslös hon är när hon konstant sätter sitt eget kändisskap före barnen.
Tänker du kontra med att du inte alls vill bli känd nu? ;)
Nu var det inte riktat till mig men nej, jag vill faktiskt inte bli känd. Tror det är ganska många som inte vill det.
Rik däremot...;)
För övrigt så skulle jag också vilja hänga med Smurfrobban. Tror inte man skulle ha många tråkiga minuter då hehe
Du vill bli kändis som alla andra.
Källa på det?
Jag med, tillskillnad från alla andra doku-puckon verkar han inte ta sig själv på så stort allvar.
Wennerberg
2006-12-01, 13:06
Kan Hon Inte Bara DÖ???
När skall hon börja men porrfilm tro?
Fan vad mongo hon ser ut då.
tänker bara på binda när ja hör namnet....meeeoonsbeeonda..
Linda r0sing fortsätter att vara kändis för att folk läser, till och med en hel tråd på kollozzeum fich hon. Har ju helt klart nyhetsvärde. Då folk läser det blir upprörda.
Jag sitter fnittrar lite hemligt här bakom skärmen. För just det är såhär media fungerar. Presentera något, väck en reaktion, så har du läsare och folk snackar om det på stan. Sedan säger alla, men va fan skriver de om henne... Hmm kanske för att folk läser om det :-)
Media idag suger, bojkotta alla oseriösa tidningar så slipper ni läsa om sådant som inte intreserrar er. Samma sak gäller tevekanaler som bara har reklam :)
Jag sitter fnittrar lite hemligt här bakom skärmen. För just det är såhär media fungerar. Presentera något, väck en reaktion, så har du läsare och folk snackar om det på stan. Sedan säger alla, men va fan skriver de om henne...
:thumbup: Här har vi någon som har förstått det hela!
Löjtnant Blank
2006-12-01, 15:32
Linda är fin.
Instructor Pyro
2006-12-01, 15:35
Linda har fula läppar.
Löjtnant Blank
2006-12-01, 15:37
Jag är nyfiken på hennes singel. Kommer jag att kunna köpa den direkt på nätet?
Tricklev
2006-12-01, 15:37
:MrT:
paddanboy
2006-12-01, 15:45
USSSCHHHHHHHHH ÄCKLIG!
petersson
2006-12-01, 15:59
USSSCHHHHHHHHH ÄCKLIG!
Du också :)
Fan vad mongo hon ser ut då.
Det gör du med :)
Linda har fula läppar.
Det har du också :)
Ryska_raketen
2006-12-01, 16:18
Era jävla haterzZz!
RR, du som minns, såg hon inte mkt bättre ut när hon var med i BB (dvs när hon dök upp i TV för första gången)?
Eller minns jag fel? :)
Hon hade lite mer thickness då tror jag allt.
Urk, utvik i FHM, varning för eventuella lösnummerköpare som har en chans att komma undan genom att skippa det aktuella numret ;D
Wennerberg
2006-12-01, 17:43
Tänker hon inte på någon annan än sig själv? Hela hennes släkt måste skämmas något oerhört! Jag hade inte velat vistas i samma län som den där jävla pajasen. Hennes barn måste ju vara mobbade ffs!
shut teh face
2006-12-01, 17:48
:laugh:
Den här människan (med Gynning?) är sådana sprutluder att man nästan får ont i underlivet. Varje gång det har varit tyst ett tag kommer det upp något nytt satyg så åbäcket får yttra sig i media. Nej, utvisning till skellefteå..
Bronkitkorv
2006-12-01, 17:56
Hon är kändis. Det är inte du. Du vill bli kändis som alla andra. På så sätt har hon lyckats med något som jag kan garantera att de allra flesta vill lyckas med. Tänker du kontra med att du inte alls vill bli känd nu? ;)
Vissa här driver med henne, och det bryr jag mig inte om, det är ju en rolig karaktär. Kanske är du en av dem. Men andra verkar verkligen ha agg mot henne, och det undrar jag vad det beror på. Vad kan man ha emot en person vars enda utmärkade egenskap är att hon är känd? Det känns så... Bittert.
Jag är inte en puckad/omogen fjortis som tror att allt blir bra bara jag blir kändis till vilket pris som helst.
Du har säkert sökt till varenda såpa som gjorts i hopp om att bli en KÄNDIS som AFTONBLADET skriver om.
Nej jag vill inte bli kändis...
internethjälten
2006-12-01, 18:43
Nice =)
Är detta den 100e tråden i ordningen som diskuterar denna nutida Greta Garbo.
Jag såg delar av hennes nya video häromdagen och min mage vände sig om i plågor. Fyfan vad jag garvade. Man kan inte säga annat än att hon verkligen försöker stenhårt att framstå som sexig men hon lyckas väl sådär? *spy* *gah!*
Se videon du med och bli av med frukosten (http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/29_normal.html)
Hmn... som en blandning mellan Olinda och Victoria. Måste hon ha så mycket läppglans? Alltså hon är ju (i all ärlighets namn) snygg nog att göra till en megababe på video. Men nåja, vi får se hur det går.
Langster
2006-12-08, 10:55
Hmn... som en blandning mellan Olinda och Victoria. Måste hon ha så mycket läppglans? Alltså hon är ju (i all ärlighets namn) snygg nog att göra till en megababe på video. Men nåja, vi får se hur det går.
I ärlighetens namn så är hon faktiskt inte snygg. Inte alls. Hon har grottmänniskopanna och manliga/grova drag i hela ansiktet.
Och mitt utlåtande är helt ofärgat av hennes tidigare "karriär" osv. Hade jag sett henne första gången idag hade jag ändå tyckt att hon var ful i ansiktet. Även om jag passerat henne på gatan i verkligheten eller sett videon.
Helt ärligt.
Den som regisserat videon borde tvångsomskolas till fågelholksarkitekt på Samhall eller något. Låten kan jag inte uttala mig om. Det är för långt från det jag gillar generellt, men kanske är okej (men lite tråkigt) i den genren?
Musiken i sig var faktiskt inte så dålig för att vara ny musik. Bra ton och ackordbyten, rätt känslofyllt så att säga. Helt ok.
Men sången och videon var ju patetisk. Och för att inte tala om hennes extremt autotunade och tiodubblade röst.
Det gör ont ända in i själen. http://imagehost.biz/ims/pictes/209043.gif
Men är det bara jag, eller såg hon ok ut i sitt första framträdande i TV?
Har för mig att hon inte hade dessa nya manliga drag då, fast jag minns säkert fel.
Hon var inte lika smal då iaf
Men är det bara jag, eller såg hon ok ut i sitt första framträdande i TV?
Har för mig att hon inte hade dessa nya manliga drag då, fast jag minns säkert fel.
Hon var inte lika smal då iaf
Jag skulle tro att 1 följde av 2 i det här fallet. Hon har ju i perioder varit milt uttryckt smalare än vad som är riktigt hälsosamt, och är man så smal får man ett ansikte där benen avtecknar sig väldigt tydlige under skinnet (jämför tävlingsdeffade byggartjejer). Något som ibland uppfattas som "manligt".
Langster
2006-12-08, 13:57
Jag skulle tro att 1 följde av 2 i det här fallet. Hon har ju i perioder varit milt uttryckt smalare än vad som är riktigt hälsosamt, och är man så smal får man ett ansikte där benen avtecknar sig väldigt tydlige under skinnet (jämför tävlingsdeffade byggartjejer). Något som ibland uppfattas som "manligt".
Man får dock inte Grottmänniskopanna av att vara deffad.
Hon har helt enkelt ingen fin benstruktur i fejjan.
eandersson
2006-12-08, 18:15
Så undrar den hjärndöda slynan varför folk kallar henne hjärndöd slyna. Jag verkligen hatar allt med den kvinnan.
Jacksatan
2006-12-18, 09:39
Sämsta inlägget på 2veckor. Man är väl hellre respekterad av nåra få än att hela Sverige vet vem man är men skrattar åt en? Skulle du vilja få en 2cm *** för en dag och bli uthängd i alla dagstidningar i Sverige. Du blir garanterat känd men hur skoj tycker du det skulle vara att gå på stan?
Var Kan Man Se Den DÅÅÅ?
aftonbladet>webb-tv>musikvideor
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.