handdator

Visa fullständig version : Engagemanget på forumet

Akilles
2006-11-30, 16:40
Alla bryr sig så uppriktigt om varandra. Om en av forumets medlemmar bulkar, deffar, lyfter till failure, undviker failure, äter mycket kolhydrat, äter lite kolhydrat, lyfter många set, lyfter få set - så är det nästan alltid flera stycken av de som tycker att medlemmen gör fel, som är så måna om att medlemmen ifråga ska få ut det mesta av sin träning, att de hetsar upp sig till ren ilska när de talar om att medlemmen gör fel.

Jag ser aldrig någon IRL som är så här mån om att hans/hennes medmänniskor ska göra rätt val. Alla där verkar så blasé och självupptagna. Var finns ni ute i verkliga livet, ni som bryr er?

Det här landet behöver lite mer omtanke. Det här landet behöver lite mer engagemang. Det här landet behöver fler ställen som Kolozzeum.

Kwon
2006-11-30, 16:41
Ja, det värmer att se all denna omtanke och kärlek som finns (och har funnits här i många år) på Kolozzeum.

Det är en speciell känsla om du jämför med andra forum.

Stoltz
2006-11-30, 16:42
Jag bryr mig ännu mer där ute.

Krokodil
2006-11-30, 17:28
Jag brukar också känna mig alldeles varm inombords när jag läser vad folk skriver, det är äkta kärlek det!

Eller så är det halsbränna?

Arnesson
2006-11-30, 17:32
Jag brukar också känna mig alldeles varm inombords när jag läser vad folk skriver, det är äkta kärlek det!

Kanske smuttat för mycket på glöggen?

*cupid* Kollo *cupid*

Angel
2006-11-30, 17:32
Hehe, jag tycker bara alla skäller på mig, men det e ju också engemang

Snake
2006-11-30, 17:33

Det kanske är befogat?

Sebbe_H
2006-11-30, 17:33
Jo det är jävligt skön "stämning" här på kollo faktiskt.

Evensar
2006-11-30, 17:46
Kolo is the shit!

Mago
2006-11-30, 17:47

Var nog detta slags engagemang som åsyftades.

Helena B
2006-11-30, 19:01

Det stämmer inte. Men om någon gör det så är det av kärlek (innerst inne iaf) :)

Larsen
2006-11-30, 19:03

hahaha :D

Jag känner ingen kärlek alls. :(

Dng
2006-11-30, 19:05
Ja, det värmer att se all denna omtanke och kärlek som finns (och har funnits här i många år) på Kolozzeum.

Det är en speciell känsla om du jämför med andra forum.

Mmm, håller med. Och förhoppningsvis flera år därtill då jag är relativt ny här ;>

Akilles
2006-11-30, 19:52
Min mamma blev arg och grälade på mig ibland men efteråt sa hon alltid att det bara var för att jag betydde så mycket för henne och för att hon ville mitt bästa.

Tricklev
2006-11-30, 20:06
Min mamma blev arg och grälade på mig ibland men efteråt sa hon alltid att det bara var för att jag betydde så mycket för henne och för att hon ville mitt bästa.

Det är därför vi kolozzare gör det också. *cupid*

Kwon
2006-11-30, 20:29
Det viktiga är ju att folk verkligen bryr sig också

Baan
2006-11-30, 20:35
Vet inte om folk är självupptagna men det är svårt gå fram till någon på riktigt och argt förklara varför han/hon tränar fel. Kanske går med bekanta men annars that's it, längre än så kan man inte gå. Blir ju betydligt smidigare här när man får göra det anonymt, lite bakom stängda dörrer och där folk faktiskt (oftast) även vill ha konstruktiv kritik. Förutsättningarna finns iaf för att förbättra verkligheten... eller ngt.

Kwon
2006-11-30, 20:37
Baan tex skulle jag aldrig kunna bli arg på, han är så gemytlig och fin så.

Kaboffastar
2006-11-30, 20:39
Kollo is the man, kollo understand som jag mycket väl kan tänka mig Kwon sjunga en regning oktoberkväll. Och jag håller med till fullo.