Visa fullständig version : Kan pojkvänner ha flickkompisar?
Tricklev
2006-11-28, 14:56
Killar svarar: Ja, självklart!
Killar svarar: Absolut!
Varför har vi 2 likadana svar? :banned
Killar svarar: Ja, självklart!
Killar svarar: Absolut!
Varför har vi 2 likadana svar? :bannedVarför skulle en kille säga nej? Iaf som i att få ha, om de sedan kan vara kompisar vet jag inte. Men finns ju ett sista alternativ för de fallen. Tjejerna behöver väl inte använda sista alternativet eftersom de har både ja och nej, även om de kanske inte håller med om resten av meningen, den förstör ju bara pollen. Enkelt Ja eller Nej är ju tydligast och lättast att välja utav.
Ja, men det är inte alltid så lätt om man har en tjej.
Jag tror att det är lättare att ha tjejkompisar när man är singel, än när man har ett förhållande. Killar = vill ha sex med en tjej kompis när väl chansen skulle ges. Beror ju också kanske vad man är för kompisar, om man inte är alls attraherad av kompisen så skulle det nog funka på nåt sätt ändå när man skulle vara i ett förhållande.
Det här är hur jag resonerar ur mitt perspektiv.
Jacksatan
2006-11-28, 15:23
Bara om hon är ful. Själv har jag aldrig haft en tjejkompis som jag inte velat lega med. Synd att man är sån kanske =/
Bara om hon är ful. =/
Ligger något i det. Tyvärr eller vad ska man säga.
Förstog ingen humorn i pollen ? :) :D :thumbup:
Visst kan vi ha det. Träffar dock endast tjejkompisarna på fester och sällan på vardagar och liknande.
Men har, som jag skrev i tråden som är tvärtom, en kompis vars flickvän inte låter honom träffa tjejkompisar.
Pepparkakssmurfen
2006-11-28, 16:53
Varför kan inte killar svara Nej? Bajspoll.
Sofia4_4
2006-11-28, 17:00
Definiera "kompisar".
tjej med obefintlig rumpa. :)
Varför kan inte killar svara Nej? Bajspoll.
Ta mesalternativet då!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.