Visa fullständig version : Skall du till Decembercupen?
Kommer du att besöka Decembercupen i Lund lördagen den 2/12 för att heja fram OggeP, Afanatic och mickebodyb?
nej det kommer jag inte, men vi får väl ändå hoppas det går bra för dom
hejja hejja
Jadå, jag tittar dit! Förbedömning och Final!
Shit är det redan nu till helgen? var det inte kissdyrt typ 200? jag vill skitgärna gå, men är inte säker på att det blir så, men kryssade för ja iallafall.
blekfet2
2006-11-27, 19:55
tyvärr inte.
För långt till Lund :( Annars hade jag nog dratt dit. Jag var på SM i västerås iaf. :D Grannbyn ffs
Shit är det redan nu till helgen? var det inte kissdyrt typ 200? jag vill skitgärna gå, men är inte säker på att det blir så, men kryssade för ja iallafall.
http://www.skkf.org/pdfer/2006/DC_2006.jpg
Bruden hade tänkt köpa biljetter åt mig och en polare i tidig julklapp, men sen bangade polaren ur :(
Nej, men jag önskar dem lycka till.
Tyvärr inte. Fick välja ett evenemang, och det blev Fitnessfestivalen. Det gräver ett tillräckligt stort hål i börsen.
Jag hoppas det fotograferas mycket. (Inte med Jörgens kamera dock. Då kommer ju bilderna aaaaaaaaldrig upp....)
*host* Det där med bilderna ja. :em:
Nej det klaffade tyvärr inte på hemmaplan. Men håller naturligtvis tummarna för ogge, afan och micke gogogogo :hbang:
Nej, leider nicht.
En sak jag funderar på ibland är varför Sveriges huvudstad och enda metropol Stockholm inte hyser en enda stor BB-tävling. Till och med Karlstad bjuder på mer action.
Nej, leider nicht.
En sak jag funderar på ibland är varför Sveriges huvudstad och enda metropol Stockholm inte hyser en enda stor BB-tävling. Till och med Karlstad bjuder på mer action.
Det finns ingen som vill arrangera en tävling i Stockholm tydligen.
En annan anledning är att lokalhyrorna är ungefär dubbelt så höga i Stockholm som i tex Karlstad eller Västerås. Och byggning drar för lite publik för att kunna gå runt rent ekonomiskt om man har en för dyr lokal. Folk sitter oftast hellre framför datorn och skriker efter resultat och bilder än åker och kollar själv.
Men den största anledningen är såklart för att jävlas med alla stockholmare. :D
Jag ska dit iaf! :)
Vi ses på fredag. :thumbup:
Se nu till att få Afan frisk också.
Vi ses på fredag. :thumbup:
Se nu till att få Afan frisk också.
Det gör vi :)
I'll do my best *popcorn*
Det finns ingen som vill arrangera en tävling i Stockholm tydligen.
En annan anledning är att lokalhyrorna är ungefär dubbelt så höga i Stockholm som i tex Karlstad eller Västerås. Och byggning drar för lite publik för att kunna gå runt rent ekonomiskt om man har en för dyr lokal. Folk sitter oftast hellre framför datorn och skriker efter resultat och bilder än åker och kollar själv.
Men den största anledningen är såklart för att jävlas med alla stockholmare. :D
Såklart, att jävlas - det är livets krydda.
Jag kan hyra ut min lägenhet för en spottstyver, kanske även min grannes eftersom hon är skyldig mig en tjänst sen jag lånade ut en kapsylöppnare.
Får väl hålla till godo med lite bilder från Lund, och se fram mot arrangemanget i Göteborg istället. Kommer någon av OggeP, Afanatic och mickebodyb att närvara även där?
Såklart, att jävlas - det är livets krydda.
Jag kan hyra ut min lägenhet för en spottstyver, kanske även min grannes eftersom hon är skyldig mig en tjänst sen jag lånade ut en kapsylöppnare.
Får väl hålla till godo med lite bilder från Lund, och se fram mot arrangemanget i Göteborg istället. Kommer någon av OggeP, Afanatic och mickebodyb att närvara även där?
Micke ska tävla på Luciapokalen. Jag och AFan ska äta bars :D
Arne Persson
2006-11-27, 22:13
Jag skall nog dit....*whistle*
Jag ska dit. *drool*
Missar dock tyvärr FF.
Jag ska dit. *drool*
Missar dock tyvärr FF.
WHAT? Jag som skall gå på festen bara för att jag trodde att du skulle komma. *cry*
Nåja, du får bjuda mig på bars i Lund istället då. *popcorn*
WHAT? Jag som skall gå på festen bara för att jag trodde att du skulle komma. *cry*
Nåja, du får bjuda mig på bars i Lund istället då. *popcorn*
Hahaha. Jag VET utan mig blir det inte lika roligt.
Iaf inte lika mycket att dricka. :D
Okej, du får bars...och vad får de jag coachar? *whistle*
Hahaha. Jag VET utan mig blir det inte lika roligt.
Iaf inte lika mycket att dricka. :D
Okej, du får bars...och vad får de jag coachar? *whistle*
Nåja, vi får väl försöka klara oss ändå. Hur nu det skall gå....... *gah!*
En orättvisare bedömning? :D
Nåja, vi får väl försöka klara oss ändå. Hur nu det skall gå....... *gah!*
Ogge har lovat att dansa på borden och spruta champagne på församlingen! Eller pöbeln som han kallade dem...
Man and Machine
2006-11-27, 22:48
Chansen har aldrig varit större. Ska isåfall kolla finalen(er?) :MrT:
Man borde passa på när det är så nära.
Chansen har aldrig varit större. Ska isåfall kolla finalen(er?) :MrT:
Man borde passa på när det är så nära.
Köp biljetter innan isåfall. Risken är liten att det finns biljetter kvar nämligen.
Ogge har lovat att dansa på borden och spruta champagne på församlingen! Eller pöbeln som han kallade dem...
Haha bra att vi har segerplanerna klara :D
Nejdå det ska bli skoj att se om man kan ha förbättrat sig något.
Jag måste ändå säga att det är lite trist att på ett forum me över 10 000 träningsintresserade människor så är det bara 11 som har kryssat i alternativet "Ja". Då få vi tänka på att flera av dem ska dit i egenskap av domare, coach eller tävlande. Jag har svårt att förstå det, personligen så vet jag ingenting mer träningsinspirerande än att gå och se på en tävling. Många kanske väljer att gå på FF istället, men glöm inte bort att en trevligare tävling än DC får man leta efter.
Kommer du att besöka Decembercupen i Lund lördagen den 2/12 för att heja fram OggeP, Afanatic och mickebodyb?
Våga vägra Danmark:cool:
Arne Persson
2006-11-28, 15:37
Våga vägra Danmark:cool:
Så talar en sann lapp isolerad från kontinenten.;)
Så talar en sann lapp isolerad från kontinenten.;)
:D
Haha bra att vi har segerplanerna klara :D
Nejdå det ska bli skoj att se om man kan ha förbättrat sig något.
Jag måste ändå säga att det är lite trist att på ett forum me över 10 000 träningsintresserade människor så är det bara 11 som har kryssat i alternativet "Ja". Då få vi tänka på att flera av dem ska dit i egenskap av domare, coach eller tävlande. Jag har svårt att förstå det, personligen så vet jag ingenting mer träningsinspirerande än att gå och se på en tävling. Många kanske väljer att gå på FF istället, men glöm inte bort att en trevligare tävling än DC får man leta efter.
Lördag morgon kl 08 en vecka efter löning :D
75% av kolo är bakis och har ångest efter sina spenderade kronor på fredagskvällen innan. De stannar hellre hemma, deppar i sängen och gråter över sin bakfylla.
20% av kolo bor för långt bort.
Fairing vågar vägra skåne.
3% är antisociala pillerkillar med så stora armar att de inte kommer genom dörren.
resterande är okända? Och en halv procent kommer *flex*
mystic[-_-]
2006-11-28, 20:33
En kille som ska köra -80 poserade på gymmet idag. Såg kanon ut! Han lär väll väga in på 79.9 ungefär :D
Tyvärr är det så överlag på tävlingarna.
Jag tycker att det är konstigt. Att gå på tävling är bland det roligaste som finns. Man blir enormt inspirerad.
mystic[-_-]
2006-11-28, 21:08
Men jag jobbar *cry*
Jag har svårt att förstå det, personligen så vet jag ingenting mer träningsinspirerande än att gå och se på en tävling. Många kanske väljer att gå på FF istället, men glöm inte bort att en trevligare tävling än DC får man leta efter.
Andra tävlingar som jag missar fram till jul. *cry*
IFSA SM Final 2006
Plats MunktellArena Eskilstuna Lördag 2:a December
Lag-SM, final tyngdlyftning
Norrköping.9-10 December
Lag-SM, final styrkelyft
Munktellarenan Eskilstuna 16 december
För DC ska man dessutom ta sig ner till Skåne vilket är "några" mil längre.
Jag vill ju dit Ogge. Men tyvärr är det för långt och jag har inget körkort än så kan inte ta bilen heller *gah!*
Om det är någon tröst så va jag på SM i västerås. Då kunde jag åka kollektivt :)
Nilsjohan
2006-11-28, 21:47
nej tyvärr
För långt och jag är för fattig.
Karelin78
2006-11-29, 01:31
Bor ju i Lund och det vore nästan lite dumt att inte sticka dit, har aldrig varit på en tävling innan men som någon skrev kan det vara inspirerande.
Brukar de ha försäljning där(bars och protein) till bra priser eller är det samma priser som annars?
C ya there.....maybe
Nej jag hatar dem!
Nä men det gör jag nog inte, är det i västerås eller? Verkar jobbigt att åka, o slösa pengar =P
Verkar jobbigt att åka, o slösa pengar =P
Chocker!
vad är det för tider som gäller egentligen? Finns det nån infosida?
vad är det för tider som gäller egentligen? Finns det nån infosida?
www.skkf.org Inbjudan till Decembercupen 2006
FÖRBEDÖMNING: Klockan 0800
FINAL: Klockan 1600
Och ni som kommer, se till att komma fram och hälsa. Jag är faktiskt rätt snäll. ibland
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.