Visa fullständig version : Världens mest Sensuella låt?
Röda_Lacket
2006-11-26, 22:41
Letar efter låtar i stil med
Barry White - You're the one I need
shabba ranks - mr loverman
R. Kelly - Keep It On the Down Low
raze-break 4 love
Ska träffa en freaky tjej nästa helg hos mig som jag raggade upp i helgen
Nu ska man bjuda på mat men jag behöver lite sensuella låtar som får igång stämningen
olle lindblad
2006-11-26, 22:43
Marvin Gaye - Sexual Healing, Let's Get It On
Cannibal Corpse - Necropedophile
Röda_Lacket
2006-11-26, 22:45
The Beloved - Sweet Harmony funkade sist jag hade kvinnligt besök :-)
Ja marvin gaye - sexual healing är en klassiker den ska med på blandskivan
Cannibal Corpse - Necropedophile
:MrT:
olle lindblad
2006-11-26, 22:48
Nattens drottning med Florence Foster Jenkins är en annan höjdare...
flenders
2006-11-26, 22:49
Seal - Kiss From a Rose passar bra in där.
Dumleman
2006-11-26, 22:58
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'aime Moi Non Plus :D
Låten spelas i det här filmklippet http://youtube.com/watch?v=5nHNrk9pj-o
Finns bara en låt osar SEX :hbang:
Enigma - sadness!!!
Perfect o ha i bakgrunden som stämningsmusik.. kan bara sluta på ett sätt :)
Abomination
2006-11-26, 23:05
Marvin Gaye med "Sexual healing" och "Lets get it on" var de första ja tänkte på, men eftersom de redan är nämnda...
Barry White - You are my first, my last, my everything
Grover Washington Jr. - Just the two of us
Bob Marley - Turn your lights down low
Michael Jackson - I cant help it (synd att hans image är som den är, bra låt annars)
Chris Isaak - Wicked game (inte den mest sensuella texten men melodien... *cupid* )
Söker själv bra kandidater till en sensuell skiva så ja måste helt klart prova de låter som har nämnts.
[EDIT]
Höll på att glömma Dina Ross med "Muscles".
NiXPhoenix
2006-11-26, 23:08
E-rotic - Angel´s Night
Ravens Wing - By the rainbow bridge
mistermr
2006-11-26, 23:38
Marvin Gaye - Sexual Healing, Let's Get It On
+1
samt
Tommy James - My baby does the hankypanky
wintersnowdrift
2006-11-27, 00:08
The Cardigans - And Then You Kissed Me
Carol King - Killing Me Softly
Celine Dion - Seduces Me
Juliee Cruise - Falling
Santana - Black Magic Woman
Lionel Richie - Hello
Metallica - Nothing Else Matters
Prince - Purple Rain
Ratata - Så Länge Vi Har Varann
Sedan tycker jag personligen att Cornelis Vreeswjiks "Cecila Lind" är oerhört sensuell också, men kanske inte i förföringssyfte (i alla fall inte om du är 20 år äldre än henne ;)).
//Kristin
panteras samlade verk brukar fungera skitbra om hon nu verkligen är freaky. specielllt cowboys from hell albummet.
Jag hade blivit fett nojig om jag hade noterat ovanstående musikblandning i spelaren...
Madonna - Justify my love?
Jag är på Ninas linje. Är det någon du kanske kommer vilja lära känna och fortsätta träffa? Så låt henne ta del av din musiksmak.
Är det någon du bara villl ligga med hänger det nog inte på musiken ändå. Att spela in äckliga smörlåtar om att få ligga minskar nog dina chanser.
John Mayer och Jack Johnson gör sköna låtar, utan att det blir sliskigt.
Tricklev
2006-11-27, 09:38
Jag hade blivit fett nojig om jag hade noterat ovanstående musikblandning i spelaren...
Ja, jag har aldrig klarat bedriften att slå på sådan här musik utan att gapflabba, varför inte lika gärna bära en tröjja med texten "KNOLA SNELA?!"?
Men men, det kanske är en beprövad metod, möjligt att jag har missat något. :MrT:
Scratch89
2006-11-27, 10:21
Ja, jag har aldrig klarat bedriften att slå på sådan här musik utan att gapflabba, varför inte lika gärna bära en tröjja med texten "KNOLA SNELA?!"?
Men men, det kanske är en beprövad metod, möjligt att jag har missat något. :MrT:
LOL :laugh:
On-topic:
Spandau Ballet - (I Know This Much Is) True
Seal - Kiss From a Rose passar bra in där.
Vars är skaparn?
Deftones - 7 words (for real! lite utav en chansning dock. eller mycket.)
Prince - Cream
Alla prince låtar. Med glimten i ögat :D Att vara övertydlig, på gränsen till löjlig, i sitt musikval kan vara hur kul som helst.
OH! Kom på: Anthony Hamiltons skiva Coming fron where I'm from är ett säkert kort. Grymt bra skiva, för övrigt! Och ingen direkt slibbvarning heller. Lite som en modern Barry White, fast bra, och inte löjlig eller slibbig.
Edit: FFS! Den är ju skitbra! Kolla upp den, och tacka mig på måndag! (=
RösböJunior
2006-11-28, 00:18
"seriösa förslag:"
- Mozart & klassisk musik på hög volym.
- Meduza tex: Vresa upp fi**a kärringa djävul.
nämen, för länge sen i typ 8klass kommer jag ihåg att några låtar med HEL spelades i bakgrund lite lagom lågt. det var inte fy skam.
säger dock "I am so excited - pointed sisters?" lr vad hette dom. hehe
This Ending - Inside the Machine (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=120002403&MyToken=df65b226-d7b4-4390-95df-a1a3c6fca7d1)
Ah it's hot.
George Michael - I Want Your Sex (Part I) (http://www.youtube.com/watch?v=c1ptqLTYcI4)
George Michael - Outside (http://www.youtube.com/watch?v=rjSES2d31p0)
:naughty:
Jag är på Ninas linje. Är det någon du kanske kommer vilja lära känna och fortsätta träffa?
Jag har varit med om den situationen.
Jag fick panik, faan va hemskt det var.
Finns det något värre än att någon sätter på romantisk smörmusik när man kommer hem till honom?
Rysningar längs hela ryggraden och reflexen fly snabbare än fort.
edit
glömde bort att säga att skulle han sätta på Lionel Richie över huvud taget så går han fetbort
Sir Mix-A-Lot - Baby got back
Sån här musik ska vara i romantiska och sensuella scener i t.ex. en film. Mitt råd är att du lyssnar på tjejerna eftersom det trots allt är en tjej du ska träffa. Om ni nu måste lyssna på musik så fråga henne vad hon tycker om att lyssna på och så spelar du lite av hennes musiksmak och lite av din. Du får inte sexa lättare bara för att du har på smörmusik.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.