Visa fullständig version : Kenny vs Spenny gått för långt?
Borde inte Kenny riskera åtal för det han gör mot Spenny i detta avsnitt?
För att inte spoila vad som händer i avsnittet för dem som vill se det först väntar jag med att säga vad de gör, så scrolla inte förbi till nästa post om ni vill se före.
Avsnittet är uppdelat på de här 3 klippen.
Del 1 av 3
fKwK90EiO5c
Del 2 av 3
vOQ4x7rcc3E
Del 3 av 3
LL-ABDrLKO4
Tricklev
2006-11-26, 01:00
Säg vad dom gör nu ffs, jag orkar inte se skiten. *gah!*
haha ok! Kenny drogar Spenny med LSD för att vinna tävlingen. Du kan se det i början utav det andra klippet.
Fyfan vad humor där med kaninen :)
haha sket han ner sig? :D :D
tossefar
2006-11-26, 05:16
årets idiottråd, alla måste väl inse att det är enligt manus (och självklart inte riktigt knark)
Äsch He-man, dessa lirare e ju två polare som kom på en idé på fyllan, vi gör en sjuk serie där vi utmanar varandra etc...
Allt e uppgjort efter manus ffs
blekfet2
2006-11-26, 09:02
Borde inte Kenny riskera åtal för det han gör mot Spenny i detta avsnitt?
För att inte spoila vad som händer i avsnittet för dem som vill se det först väntar jag med att säga vad de gör, så scrolla inte förbi till nästa post om ni vill se före.
Avsnittet är uppdelat på de här 3 klippen
Alltså seriöst, tror du K vs S är på riktigt? *slap*
Ryska_raketen
2006-11-26, 09:06
KennyVSspenny äger *gah!*
Vi vill hellre se serien Baan VS RR komma till skott.
Hade nog blivit en mkt roligare serie! :)
lite kul, men det kan ju inte ha varit på riktigt... tror inte att de skulle riskera psykoser och liknande för programmet.
Man ser ju att han inte kan hålla sig för skratt när han dansar ute på gården. Dessutom bor ingen sådär kalt och och tråkigt..
Jag trodde att det var på riktigt i början. Då var det underhållande. Sen fattade jag misstankar, och nu är det bara trist och uppgjort.
Jag tycker fortfarande att det är roligt och har inte haft några som helst misstankar om att det skulle vara uppgjort fram till att jag såg detta avsnittet, jag vet inte vad jag ska tro, men det käns ju rätt långsökt om han skulle kunna droga honom i tv utan att bli dömd för det. :confused: :)
Dom där två gör vad som helst för tittarsiffror He-Man.
Ja men kanske inte så konstigt eftersomm de tjänar mycket pengar på det, se bara på alla "dockusåpakändisar" som förnedrar sig för en liten chans att vinna pengar, medan de två garanterat får in pengar för varje avsnitt ;)
Whistler
2006-11-26, 16:00
Jag har bara sett ett enda avsnitt av serien, det var det när de skulle sätta upp varsin musikalisk föreställning med varsin låt de skrivit själva.
Grabben som blev hög i bläckfiskavsnittet (vem är vem?) hade audition och drog ihop ett skithårt rockband och skrev sen en faktiskt okej hatlåt om den andre killen. Den andre satte en lärare på att ta med sig en barnkör och lät sedan läraren göra det mesta på sin låt åt honom, sen ringde han medlemmarna i den förste killens band och sade att showen var inställd. Så när rockgrabben dök upp var han ensam och blev därmed diskad, medan barnkörskillen "vann".
Jag tycker det var sjukt barnsligt, elakt och fick mig att må dåligt. Att se någon göra något sådant med någon annans kreativitet får mina knäskålsknäckar-hormoner att skjuta i höjden. Borde inte få visas på TV.
Tyvärr är folk skadeglad och gillar att gotta sig i andrasmissöden. :D
Jag kände ungefär som dig när jag såg ett avsnitt första gången, men jag är en person som gillar hämd (på gott och ont), så jag fortsatte att kolla för jag ville se när spenny - som oftast är i underläge och förlorar när kenny fuskar - skulle vinna och få revansch på kenny, sen har jag börjat gilla serien mer och mer och tycker den är ganska underhållande.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.