Visa fullständig version : En nybörjares karriär
Handcuff
2006-11-25, 17:51
Så...skriv nått kul då *whistle* (som "En Kolozzeumares karriär") Jag orkar inte nu.... Så jag har något kul att läsa till hamburgarna när jag kommer hem...
Sheogorath
2006-11-25, 17:55
Två tomater var ute och gick, och så skulle dom gå över en väg. Då blev den ena tomtaten överkörd. Då sa den andra:
- "Kom så går vi, ketchup!"
Sök?
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=20638
Sök?
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=20638
SIR, DET VAR INTE DET HAN VAR EFTER. Nu skriver du en rolig historia om en nybörjare annars blir trådskaparen väldigt ledsen. Jag kan börja:
Det var en gång en kundvagn.
LUND - Joakim Alm, 15, som tidigare klädde sig ungefär som alla andra och vars musiksmak aldrig var ett diskussionsämne, har nyligen blivit gothare. Detta uppger källor i klass 9D på Järnåkraskolan i Lund, som samtliga är överens om att förvandlingen tycks ha kommit till hastigt. "Jag träffade honom i slutet av juni och då var han precis som vanligt," säger en klasskamrat som vill vara anonym men inte finnig. "Men sedan åkte han till Blekinge och spenderade resten av sommaren tillsammans med sina kusiner där, så det var väl där det hände." Joakim Alms nya val av grupptillhörighet yttrar sig främst genom att han går klädd i svart, bär nitarmband, färgar håret och sminkar sig, men innefattar även rena personlighetsförändringar som att han skäms över sin solbränna och konstant talar om vilka band han gillar. "Folk tycker det är rätt så lamt," tillägger klasskamraten, vars egen övergång till att bli hiphoppare skedde mer långsiktigt och subtilt.
SIR, DET VAR INTE DET HAN VAR EFTER. Nu skriver du en rolig historia om en nybörjare annars blir trådskaparen väldigt ledsen. Jag kan börja:
Det var en gång en kundvagn.
Tycker inte en karriär på kolozzeum kan beskrivas så mycket bättre. Inga historier från min sida. De är inte lämpliga här.
Två tomater var ute och gick, och så skulle dom gå över en väg. Då blev den ena tomtaten överkörd. Då sa den andra:
- "Kom så går vi, ketchup!"
När ska folk lära sig att den inte funkar på svenska :D
Sheogorath
2006-11-25, 18:38
När ska folk lära sig att den inte funkar på svenska :D
*popcorn*
Handcuff
2006-11-25, 19:26
Mäh...det här blev ju bara skumt! :(
Det jag sökte var något kul kring nybörjare (nybörjarbyggare) i stil med "En Kolozzeumares karriär"....INTE roliga historier! *gah!*
Finns ju mängder med frågor som nybörjare ställer..."hej! jag har tränat i två veckor och ökar inte!!! tips på kosttillskott som får biceps att växa" "får jag humörsvängningar av kreatin?" osv så material finns
Nåjja kanske inte så kul ändå...
Det jag sökte var något kul kring nybörjare (nybörjarbyggare) i stil med "En Kolozzeumares karriär"....INTE roliga historier! *gah!*
Finns ju mängder med frågor som nybörjare ställer..."hej! jag har tränat i två veckor och ökar inte!!! tips på kosttillskott som får biceps att växa" "får jag humörsvängningar av kreatin?" osv så material finns
Varför skrev du inte det direkt då?
Så du vill håna nybörjare. Är inte det elakt, får lite onda styvmodern-vibbar från dig. Varför har du detta behov att bringa smärta till personer utan kunskap?
Handcuff
2006-11-25, 19:35
Så du vill håna nybörjare. Är inte det elakt, får lite onda styvmodern-vibbar från dig. Varför har du detta behov att bringa smärta till personer utan kunskap?
Mmm..jo det låter lite elakt. Kanske inte så kul. Tänkte dock att det skulle ligga på en "skämtsam" och harmlös nivå...
Usch nu känner jag mig ond :D
Mmm..jo det låter lite elakt. Kanske inte så kul. Tänkte dock att det skulle ligga på en "skämtsam" och harmlös nivå...
Usch nu känner jag mig ond :D
Så du tycker man kan mobba någon på en harmlös nivå?
..jag bara skojar med dig. Klart man kan skriva roliga nybörjarhistorier utan att vara elak. Jag har dock ingen på lager, men det finns säkert någon som har någon på lager. Lev väl min vän.
Det var en gång en kundvagn
som var ute och handlade mat i sin trivsamma närbutik. Klockan han bli strax efter stängning när en arg nybörjarbyggare, klädd som en pirat, stormade in...
Bronkitkorv
2006-11-25, 20:39
Quote:
Originally Posted by Trance
Det var en gång en kundvagn
som var ute och handlade mat i sin trivsamma närbutik. Klockan han bli strax efter stängning när en arg nybörjarbyggare, klädd som en pirat, stormade in...
Och skrek högt som fan... SHOW me THE money you fucking asshole.
Då kom butikschefen med en skylt där det stod. " Din mamma jobbar inte här "
Oj då fel butik sa nybörjarbyggaren som var klädd som en pirat och tog fram en....
Wow, jag tror kundvagnsskämtet nådde sin hittils lägsta nivå. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.