Visa fullständig version : Villken kolomedlem är du avundsjuk på?
Och varför ?
Inge svammel nu i tråden, och försök vara lite uppriktig.
Jag är avis på Big_Al ... för det där jekla lårsvepet han ligger inne med
Jag är avis på alla som har bättre fysik än mig själv, och det vill inte säga få! :D
King Grubs fantastiska bibliotek och hans förmåga att hitta i det.
flexonline
De där gamla bildtrådarna gjorde mig avundsjuk. :)
HajduMan
2006-11-25, 16:29
King grub för hans kunskap
big al för hans fysik
Piranha för hans förmåga att förvandla hip hop byxor till tajts
mystic[-_-]
2006-11-25, 16:32
mr_ruhl's fysik :hbang:
alla medlemmar med en snygg flickvän
internethjälten
2006-11-25, 16:36
Ärligt talat är jag inte avundsjuk på någon. När
det gäller fysiken så är det upp till var och en att
slita för att uppnå den.
Dock är Big_Al's, Pirres, MrRhul med fleras fysik samt
KingGrubs svar på tal mäkta imponernade.
//nicke
Avundsjuk på brooklyn, eller för imponerad rättare sagt.
Från Don Vito till Brad Pitt*flex*
Tolkia, Wintersnowdrift, skaparn,Rataxes mfl mfl
För deras förmåga att tänka, hur de uttrycker sig samt för kunskapen de besitter.
Har alltid velat kunna mycket , samt ha förmågan att kunna resonera kring den kunskapen,kunna klä det i ord. Vara en sån där intellektuell typ helt enkelt ;)
Robban och Hajduman för två grymt snygga fysiker (är det rätt böjning? :D).
Piranhas glömska!
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=74223&highlight=avundsjuk
Kwon för att han hittar så grymma avatarer
Beefcakes fysik
King Grubs kunskap
Allans och Arnes träningserfarenhet
Brooklyns humor
Kwons "asshunter" personlighet
Bara köra på Nithian, träna, läsa, etc så om 5-25 år har du allt.
Beefcakes fysik, Grubbens kunskap, träningserfarenheten etc osv
Bara köra på Nithian, träna, läsa, etc så om 5-25 år har du allt.
Beefcakes fysik, Grubbens kunskap, Baans bosnierhet träningserfarenheten etc osv
Tack.
Tycker Grub är rätt grym för han tuggar igenom så mycket litteratur så djävla fort..
130kg finsk sisu
2006-11-25, 16:58
Hmmm, måste säga att bubbes personlighet. Han är så vänlig men rak så jag tycker att många här och andra har att lära.
Angående någons fysik så bryr jag inte mej nämnvärt. Men visst har jag respekt och eventuellt "avundsjuk" på de koloiter som är större än mej. Men styrka går före volym för mej så jag bryr mej som sagt väldigt marginellt.
Angående styrkan så är jag så pass nära att vara starkaste i raw-bänk här så att kalla det avundsjuka är fel. Men jag skulle givetvis vilja kunna marka 330+. Så Svensson och kanske någon till får min avundsjuka!:thumbup:
Sheogorath
2006-11-25, 16:58
Piranhas glömska!
:cool:
Piranhas glömska!
måste vara åldern :(
Jag har svårt för det där med avundsjuka. Det finns ingen här som är tillräckligt lik mig, men ändå bättre än jag är på något jag värderar för att jag ska kunna vara avundsjuk. Det finns dock personer jag är avundsjuk på men ingen som finns här eller som någon känner till annars.
130kg finsk sisu
2006-11-25, 17:13
Mn jwzrd? Är du inte avundsjuk på mina två... hmm... saker!*whistle*
Inge svammel nu i tråden, och försök vara lite uppriktig.
Jag är avis på Tolkia för att hon skriver en massa kloka saker på bra sätt. Jag har också mina ljusa studer, men hon har dem liksom hela tiden.
Mn jwzrd? Är du inte avundsjuk på mina två... hmm... saker!*whistle*
Haha, de behöver lite uppmärksamhet? :)
Tack.
Tycker Grub är rätt grym för han tuggar igenom så mycket litteratur så djävla fort..
Jo, Grubben måste ha varit ruggig i plugget! :D
Tigerkotten. För jag vet varken om det är en kille eller tjej :D*cupid*
Spelar det någon roll? ;)
shadow warrior, för han vet om det är en kille eller tjej
shadow warrior, för han vet om det är en kille eller tjej
Antyder du att skuggan har ett speciellt radar-system?
Antyder du att skuggan har ett speciellt radar-system?
nej han har ett vanligt
Alla som är ungefär lika gamla som mig men 14 gånger större. *cry*
Deceiver85
2006-11-25, 18:34
Lite smått avundsjuk på JWRD på hur han alltid, oavsett situation, alltid kommer ut segrande med den värsta dissen :D Egentligen måste han vara rätt mjuk inombords.
JWRDs svar på detta kommer till 90% säkerhet bli: Bättre mjuk inombords än utanpå, för att på så vis dissa min fysik.
Lite smått avundsjuk på JWRD på hur han alltid, oavsett situation, alltid kommer ut segrande med den värsta dissen :D Egentligen måste han vara rätt mjuk inombords.
JWRDs svar på detta kommer till 90% säkerhet bli: Bättre mjuk inombords än utanpå, för att på så vis dissa min fysik.
Jwredfdsgas är inte bara mjuk inombords.
Kaboffastar
2006-11-25, 18:36
Yankeee.. han är en klipsk jävel.
Kwon för hans ninjamustasch
Efter en del övervägande och funderande så har jag kommit på att jag är lite avundsjuk på Diggler för att han är så sjukt easy going och likeable bland helt okända. Det fixar inte jag.
Haha men jag är mjuk inombords, jag tar det som en komplimang ffs :)
BigForre
2006-11-25, 18:58
Det är bara för att alla lärt sig att han aldrig ger sig :)
Deceiver85
2006-11-25, 19:02
BigForre: Trots det är JWRD alltid kul att käftas med, han är den där stöddiga kusinen på kalaset som sitter och nyper en i sidan och asgarvar åt det :)
tp_88 för hans sm-guld:hbang:
Helena B
2006-11-25, 19:36
Jag skulle nog säga Nina. Förutom att hon är vacker, har en snygg fysik så kan hon ge svar på tal utan att vara elak eller nedvärderande. I like her a lot *cupid*
Sedan är jag lite smått avundsjuk på Beefcakes flickvän.
Yankeee.. han är en klipsk jävel.
Schysst diss.
Avundsjuk på den där Empe, han har liksom allt.
Allvarligt så vet jag på tok för lite om någon här för att veta vad de är bra på. Och om jag skulle vara avundsjuk så skulle det bara vara på vissa detaljer hos någon. Skulle aldrig i världen byta liv med någon annan även fast mitt liv inte har vart så himla bra.
Jag är förvånad över att ingen nämnt en viss medlem som det tjafsats om på senaste dagarna.
Personligen är jag avis på Grubben, han behöver inte ens knega och kan typ allt.
Deceiver85
2006-11-25, 19:59
Helena B:
+1
Kunde jag vara Nina L för en dag så skulle jag vara det i två!
Jag är avis på Mini och Cilia för att de är så satans rappa i käften och snabba med att tänka ut exakt vad jag själv ville säga, men inte lyckades formulera.
Även avis på Tolkia för hon verkar sjukt smart.
Sen är jag såklart avis på rätt mångas fysik.
Jag är avundsjuk på Tolkia, eftersom hon är så gammal. Egentligen på alla som är 60+.
Är inte avundsjuk på nån, avundsjuka är bara ett onödigt tankesätt. Att vara nöjd med sig själv, kämpa för det man vill vara och det vill göra är en bättre lösning :)
Arnesson
2006-11-25, 20:57
Avundsjuk och avunndsjuk... Finns ju personer men sjysta kroppar, grym kunskap osv osv.
Men jag är nog inte avundsjuk, tycker mer det är häftigt att se vad folk lyckas med. Man vet jur mycket tid det ligger bakom en sjyst kropp, kunskap osv.
AFanatic
2006-11-25, 21:31
Jag är avis på alla som har bättre fysik än mig själv, och det vill inte säga få! :D
Kunde inte sagt det bättre själv. :D
Bronkitkorv
2006-11-25, 21:48
Det verkar inte helt vettigt att vara avundsjuk på låtsasmänniskor.
Jag vet inte om exempelvis King Grub är en liten otäck dvärg med mustach.
http://img110.imageshack.us/img110/4007/kinggrubpg0.jpg (http://imageshack.us)
Eller om Kwon egentligen är en datanörd som aldrig har gjort en riktigt fin hoppspark..
http://img380.imageshack.us/img380/3708/pedalvestjt8.jpg (http://imageshack.us)
På internet kan man inte lita på att alla är dom som dom utger sej för att vara helt enkelt.
King Grub
2006-11-25, 22:04
Jag vet inte om exempelvis King Grub är en liten otäck dvärg med mustach.
Här är jag. ;) Jag har ingen mustasch! http://bestsmileys.com/angry1/25.gif
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1911191&postcount=10
Och som andra tidigare nämnt tycker jag det är slöseri med tid och energi att gå omkring avundsjuk på andra.
Här är jag. ;)
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1911191&postcount=10
Och som andra tidigare nämnt tycker jag det är slöseri med tid och energi att gå omkring avundsjuk på andra.
Legolas..*cupid*
no1fitness
2006-11-25, 23:12
Jag gillar OggeP:s humor och önskar jag kunde vara lika rapp i käften som han är.
Afan och Jays humor faller mig också i smaken.
Men avundsjuk är ett starkt ord, snarare beundran. :)
Jag har ingen mustasch! http://bestsmileys.com/angry1/25.gif.
Nej med du kanske kan odla en?
http://www.parkyourpic.com/uploads/03f71512eb.jpg (http://www.parkyourpic.com/)
:)
Beefcake, för han har grymmaste fysiken.
Bronkitkorv
2006-11-26, 07:35
Här är jag.
Det var det jag försökte få fram i förtäckta ordalag.
Eller om Kwon egentligen är en datanörd som aldrig har gjort en riktigt fin hoppspark..
Finns tom bilder på hoppsparkarna här på forumet, men tyvärr är jag inte lika energisk som Grub och orkar ge dig en länk! :D
Vad skall man behöva göra för att du skall tro på en?
Filma en hoppande spark elle?!?!?ONE :laugh:
Lysande idé! Om det krävs att folk ska misstro dig för att du ska göra det, count me in! Jag tror inte att du klarar! Du är inte mer än en ninjanooblet! Upp till bevis! *bs* *grr27* *slap*
Jag tycker att avundsjuka är dumt och onödigt och slöseri med energy.
Använd energin på att förbättra dig själv istället om du är missnöjd.
With that said, så e jag nog lite avis på Dynan och Muddlers polisonger.
Ett respektabelt skägg Dynan!
Sofia4_4
2006-11-26, 08:28
Jag är avundsjuk på King Grub och Kwon för deras inställning till avundsjuka.
Hur kunde jag glömma Soffa-Maria?
Hennes klockrena bilder/strippar är jag liiiite avundsjuk på faktiskt!
Tänk om jag kunde komma på så klockrena idéer! Vilka fullträffar!
Det där är ingenting man kan träna upp, antingen så har man det eller inte.
Jag har det inte! :D
King Grub
2006-11-26, 08:41
När du säger det så... på alla som kan rita som Sofia får jag kanske erkänna mig en smula avundsjuk. Det har alltid varit en stor önskan att kunna teckna, och jag saknar fullständigt talang. *mini*
Jag kan teckna men kan inte komma på några klockrena scenarion som Soffa4 kan.
Hade jag tex bestämt mig för att rita av/teckna Krampus hade jag aldrig tänkt på att han skulle flexat gluteus så och lagt dit Pez som analyserar i bakgrunden etc.
Underbart! She's got it! What a talent!
Sofia4_4
2006-11-26, 09:18
Min konstlärare brukade säga: det krävs 1% talang och 99% arbete för att bli en bra tecknare. Alla som tränar sig till en bra fysik kan instämma i detta påstående med.
Sen är det bara att ta folks fördommar och fobier och överdriva de lite. :D
King Grub
2006-11-26, 09:28
Min konstlärare brukade säga: det krävs 1% talang och 99% arbete för att bli en bra tecknare.
Tror jag vad jag vill på.
Om det här är det bästa man kan åstadkomma då? *gah!*
http://img.photobucket.com/albums/v42/KingGrub/f7a6b23f.gif
Tycker den var jättecharmig. :thumbup:
Skaparn - för hans förmåga att skriva och uttrycka sig.
Sofia4_4
2006-11-26, 10:01
det duger, om du vill berätta en story. Detta tycker jag är helt briliant!:
http://www.youtube.com/watch?v=oKbcwmIqruU
Ryska_raketen
2006-11-26, 10:02
det duger, om du vill berätta en story. Detta tycker jag är helt briliant!:
http://www.youtube.com/watch?v=oKbcwmIqruU
hahah :hbang:
Jacksatan
2006-11-26, 10:26
Min konstlärare brukade säga: det krävs 1% talang och 99% arbete för att bli en bra tecknare. Alla som tränar sig till en bra fysik kan instämma i detta påstående med.
Det stämmer ju iofs inte... Inom styrketräning handlar allt om talang. Givetvis måste man kämpa på gymmet också, men helt allvarligt, hur jobbigt är det att släpa sig till gymmet en timme om dagen samt att sköta kosten hyggligt?
Sofia4_4
2006-11-26, 10:31
Det stämmer ju iofs inte... Inom styrketräning handlar allt om talang. Givetvis måste man kämpa på gymmet också, men helt allvarligt, hur jobbigt är det att släpa sig till gymmet en timme om dagen samt att sköta kosten hyggligt?
Lika jobbigt som att ta penna och papper varje dag och försöka teckna av människor eller hus minst 2 timmar varje dag i flera år.
För vissa är det inte jobbigt alls för de har motivationen, de som inte har det tycker att det är skitjobbigt.
Jacksatan
2006-11-26, 10:47
Lika jobbigt som att ta penna och papper varje dag och försöka teckna av människor eller hus minst 2 timmar varje dag i flera år.
För vissa är det inte jobbigt alls för de har motivationen, de som inte har det tycker att det är skitjobbigt.
Grejen med teckning eller t ex matte är att det optimala inte är att göra det en timme om dagen. Professorer inom matematik eller kända tecknare sitter hela dagarna och teknar o räknar. För att bygga en grym fysik, räcker det med en timme om dagen om man har rätt genetiska förutsättningar. Har man inte det kan man aldrig bygga en grym fysik hur fan man är försöker. Jag vägrar gå med på att det är 99% hårt jobb och 1% talang inom styrketräning.
Cerberus
2006-11-26, 10:51
Grub, Ola och Pragmatist för deras enorma kunskaper.
Sen fattar jag inte HUR Grub postar referenser och texter titt som tätt! Måste ju ha nåt system (no life syndrom!?:D)
Jag är avundssjuk på Emmzan som alldeles snart är färdig veterinär!! Tänk att få jobba med djur *cupid* Själv var jag alldeles för lat för att ens försöka komma in på den utbildningen *whistle* men jag är som sagt avundssjuk på Emmzan som dels kom in och sedan genomförde hela den tuffa utbildningen!
Cerberus
2006-11-26, 11:10
Jag är avundssjuk på Emmzan som alldeles snart är färdig veterinär!! Tänk att få jobba med djur *cupid* Själv var jag alldeles för lat för att ens försöka komma in på den utbildningen *whistle* men jag är som sagt avundssjuk på Emmzan som dels kom in och sedan genomförde hela den tuffa utbildningen!
Jag e avundsjuk på Pinglan för hon e så deffad på bilden!! *mini*
Bronkitkorv
2006-11-26, 11:16
Finns tom bilder på hoppsparkarna här på forumet, men tyvärr är jag inte lika energisk som Grub och orkar ge dig en länk! :D
Vad skall man behöva göra för att du skall tro på en?
Nej jag tror dej, det var väl mest King grub som jag tvivlade på eftersom det gått rykten om att han är en bot eller den där otäcka dvärgen egentligen.
Är avund nånsin en bra känsla ?
Bronkitkorv
2006-11-26, 11:18
Grejen med teckning eller t ex matte är att det optimala inte är att göra det en timme om dagen. Professorer inom matematik eller kända tecknare sitter hela dagarna och teknar o räknar. För att bygga en grym fysik, räcker det med en timme om dagen om man har rätt genetiska förutsättningar. Har man inte det kan man aldrig bygga en grym fysik hur fan man är försöker. Jag vägrar gå med på att det är 99% hårt jobb och 1% talang inom styrketräning.
+1
Jacksatan
2006-11-26, 11:21
Bah, den kan jag säga att jag är avundsjuk på. jag kan inte ens skriva min namnteckning utan att det ser ut som en 4åring kladdat den. =(
den enda fysik här på forumet som jag är avis på är jacksatans
och RRs vader (mja)
Tricklev
2006-11-26, 11:24
Ingen.
Me_Myself
2006-11-26, 11:38
Ahh det visste jag inte.
Då blir hon mitt val också. Vilket hästjobb :)
Att det finns så många som har så lite att visa upp, men ändå uppfattas av andra som bättre än mig.. Det är något jag är avundsjuk på. Att lyckas presentera det på ett sätt att många går på det. Förmågan att ljuga för eller lura sig själv och tro man är bättre än vad man är. Den är jag ibland smått avundsjuk på folk som har.
Nu är det iofs generellt och inte kolo-specifikt. Jag skulle ändå inte vilja namnge någon person för det eftersom den då skulle missuppfatta avundsjukan till att jag var avundsjuk på något annat, som skulle passa bra i den personens syn på sig själv. Jag tror inte heller någon kommer stiga fram och ta åt sig äran, eftersom förmågan att ljuga för eller lura sig själv borde hindra dem.
Sen är jag avundsjuk på alla som tror de hittat någon de kommer leva lyckligt med i alla sina dagar.
Naa vad gullig den var, vad föreställer det? *cupid*
.. och nej, jag försöker inte smöra! :)
Metal_boy_
2006-11-26, 13:01
Piranha's fysik. Jag vill ha den utan att behöva slita för det.
Big Als fysik. Rugggggigt snyggt och grovt!
Allans leende
Jörgens kindben
Jenses nacke - NOT! (borat?)
Nejvs klädstil
Jag är avundsjuk på APs arbete, sitta o rita i Paint en timme i veckan få hur mkt pröjs som helst måste vara guld.
Jag är avundsjuk på APs arbete, sitta o rita i Paint en timme i veckan få hur mkt pröjs som helst måste vara guld.
Jag kan fixa in dig om du vill så kan vi rita tillsammans och dela på lönen :D
wintersnowdrift
2006-11-26, 14:05
Tolkia, Wintersnowdrift, skaparn,Rataxes mfl mfl
För deras förmåga att tänka, hur de uttrycker sig samt för kunskapen de besitter.
Har alltid velat kunna mycket , samt ha förmågan att kunna resonera kring den kunskapen,kunna klä det i ord. Vara en sån där intellektuell typ helt enkelt ;)
:em: *cupid*
(Måste erkänna att jag känner mig hedrad av att stå med i samma uppräkning som de koloiter jag själv beundrar för deras intellekt, humor och kunskap :).)
Jag har redan skrivit det i stil-tråden men jag är definitivt avundsjuk på din klädsmak sissa! Själv är jag för ointresserad och oengagerad för att klä mig roligare än jeans-och-tröja-stylen :P. Jag vågar nog tillstå att jag är en gnutta avis på alla med känsla för smink, hår, kläder och sånt.
Avundsjuka är ett stark ord, som flera redan påpekat. I dess extrema former tolkar jag ordet som att man är beredd att gå över lik för att få det som någon annan har... Och så känner jag nog inte gällande någon egentligen. Däremot imponeras jag av många olika människor och det är klart att man ibland skulle önska sig några av deras kvalitéer. Jag skulle vilja ha minis förmåga att ge korta och koncisa svar på tal, Ninas blonda hårsvall, bolios pondus, Isabellas och fed ups matlagningsfantasi, skaparns ordförråd, Dianas charm osv osv i all oändlighet. Men oftast är det helt okej att vara bara wintersnowdrift också.
//Kristin
den enda fysik här på forumet som jag är avis på är jacksatans
och RRs vader (mja)
Min fysik då *cry* *gah!* eller så avgudar du den bara? :D
Min fysik då *cry* *gah!* eller så avgudar du den bara? :D
dig behöver jag inte ens nämna, du vet att jag dyrkar din finska (snarare grekisk gudaktiga) fysik, broder, ideal :)
dig behöver jag inte ens nämna, du vet att jag dyrkar din finska (snarare grekisk gudaktiga) fysik, broder, ideal :)
:bow: snäll du är :love:
Sofia4_4
2006-11-26, 15:25
Bah, den kan jag säga att jag är avundsjuk på. jag kan inte ens skriva min namnteckning utan att det ser ut som en 4åring kladdat den. =(
ursäkter...*whistle* *rolleyes*
Sofia4_4
2006-11-26, 15:33
Jag har det svårt att tro att det finns en människa som har motivationen till att spendera så många timmar på gymmet och klara av dietandet som inte kommer att bygga upp en snygg fysik. Visst, alla blir kanske inte vinnare, men alla konstnärer blir inte Van Gogh eller Michelangelo heller.
Grubbens kunskap, Piranhas grovhet, Flex_online & Vic_1981's fysik.
Cerberus
2006-12-20, 14:45
Jag är avis på Mr Ruhl, nog min förebild här på kolo :) han e exakt lika lång som jag men saaatan så biffig! Så vill jag se ut!!
Daniiiel
2006-12-20, 14:48
Hajduman eller vad han nu heter har en nice fysik
Jag är inte avundsjuk på någon person, men däremot har alla några unika egenskaper som jag gärna hade haft.
Kwons förmåga att bli omtyckt.
King_Grubs träffsäkra kunskap. Även Major_pectoralis, pragmatist, stahlberg, Sverker, Guddi, Diggler, z_bumbi, Arne_Persson m.fl. besitter kunskap jag gärna hade velat äga.
Ett par personers förmåga att uttrycka sig i diskussioner: jwzrd, Trance, skaparn, shadowfire, Tolkia m.fl.
Beefcakes, Klos och Actions fysik.
Slartibartfast och Sofia4_4:s ritförmåga.
The_RobRoy och några andras matematiska kunskaper.
Och så vidare… Jag tänker på alla.
AngelLove
2006-12-20, 15:16
Inte avundsjuk på någon men finns en del personer här som jag väldigt gärna skulle lära mig en del saker av.
Wennerberg
2006-12-20, 16:11
Finnpower!
Oskis, han har haft sexuellt umgänge med mela
Tricklev
2006-12-20, 16:14
Oskis, han har haft sexuellt umgänge med mela
Jag är avundsjuk på Mela.
;)
mystic[-_-]
2006-12-20, 16:16
Inzza för hans lugna temprament och harmoniska sinne! *cupid*
;1977707']Inzza för hans lugna temprament och harmoniska sinne! *cupid*
haha, raggar du på mig eller ? :smash:
Löjtnant Blank
2006-12-20, 16:37
Action för att han har Sveriges finaste tjej. Annars är det ingen av er nördar jag ser upp till. Möjligtvis Timme.
Nina.
Hon har skapat ett eget liv utan att trampa på andra.
hatework
2006-12-21, 12:26
hejduman's kropp
beefcake's kropp
Ni som inte gillar snask och pizza.
Slartibartfast
2006-12-21, 12:44
Alla som har över 12 cm penis.
Alla som har en penis på precis 12 cm.
machine gun
2006-12-21, 17:57
Jag är inte avundsjuk på någon här, men personer jag är imponerad av av diverse anledningar är:
mirrranda för hennes målmedvetenhet, vinnarskalle och löpartalang.
Pinglan och Eva_E för att de verkar så entusiastiska inför träningen och beskriver det på ett så bra sätt i sina journaler så att man blir alldeles medryckt och vill träna mera mera mera av att läsa dem :)
Tolkia och Mini för deras träffsäkra formuleringar i skrift.
Sofia4_4 för hennes träffsäkra teckningar.
King Grub för hans kunskap.
:thumbup:
machine gun
2006-12-21, 18:00
EDIT: Glömde Cilia, hennes kommentarer är ofta helt klockrena.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.