Visa fullständig version : Bakis / Vilken huvudvärkstablett?
Som topic lyder, ska iväg o jobba och har verkligen behov av en vit tablett, vilken är bäst? Panodil eller Ibumetin? tack
Überbiffen
2006-11-25, 10:37
Ta en av varje..
ibumetin är inte skadligt för din lever i kombination med kvarvarande alkohol, så kör på den..
drick mindre alkohol och mer vatten när du "super"
Testa varannan-tekniken nästa gång. Det brukar funka för mig. Varannan öl, varannan vodka. Blir sjukt ball.
Om du inte ligger och sover hela dagen så är du fortfarande full när du vaknar, och då slipper du huvudvärk.
Huvudvärken är väll vätskebrist?
Jag super fram till 22-23. Sen dricker jag bara vatten mellan 22/23-02. Brukar inte vara så väldigt bakis
ibumetin är alltid bättre än panodil
Daniiiel
2006-11-25, 12:23
Voltaren funkar ganska bra
Pretender
2006-11-25, 12:38
ibumetin är alltid bättre än panodil
Speciellt vid magsår! *whistle*
Testa varannan-tekniken nästa gång. Det brukar funka för mig. Varannan öl, varannan vodka. Blir sjukt ball.
Om du inte ligger och sover hela dagen så är du fortfarande full när du vaknar, och då slipper du huvudvärk.
haha :)
Back!
Blev en Pepsi Max och en Ibumetin till frukost, och mellanmål, nu blir det pizza!
Tack för hjälpen!
Bronkitkorv
2006-11-25, 16:19
Och nästa gång så dricker du så pass mycket att du är full när du vaknar så slipper du vara bakfull..
flenders
2006-11-25, 16:21
Mat, en liter vatten och en ibumetin eller två innan man lägger sig så brukar man slippa bli bakfull.
Och nästa gång så dricker du så pass mycket att du är full när du vaknar så slipper du vara bakfull..
Ja vi får se imorgon då :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.