Visa fullständig version : jag är mongo
bosse_brutal
2006-11-25, 03:30
för dom som inte listat ut det än så är jag ett mongo. än en gång har man sumpat ett überläge...
Tigerkotten
2006-11-25, 03:31
aww seså berätta mera nu :D
Whistler
2006-11-25, 03:33
Ja, precis... Hur såg hon ut?
Tappat hamburgertallriken rätt ner i toaletten, igen?
Berätta. Jag är något av en Kärlekspajjarexpert. Så jag kan allt:naughty:
okej,,,han var kär i mig,,men jag dissade honom,,aiighht
för dom som inte listat ut det än så är jag ett mongo. än en gång har man sumpat ett überläge...Fick du inte dra av dig tröjan o banka bäver?
Tror ej Bosse kommer berätta mer då detta förmodligen var en post i fyllan. ;)
bosse_brutal
2006-11-25, 17:49
stämmer bra.. har faktiskt ingen aning om va för läge ja sumpade. och av detta drar ja slutsatsen att det antagligen var en jävla tur att ja sumpade vad det nu var ja sumpade, eftersom überlägen på fyllan som bekant oftast är såna saker som får bossebrutal att låsa in sig hemma och stänga av telefon och dator på obestämd tid
Tappat hamburgertallriken rätt ner i toaletten, igen?
:laugh:
Vem fan kan stava på fyllan? När jag bestämt sätter mig vid datorn efter en utekväll så brukar orden vara helt omöjliga att tyda.
Det är inte alls omöjligt att "aaaasååås vasddd gggggggjooooooooooooordeddd u dåoooo??!??!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" slipprat från mina fingrar.
stämmer bra.. har faktiskt ingen aning om va för läge ja sumpade. och av detta drar ja slutsatsen att det antagligen var en jävla tur att ja sumpade vad det nu var ja sumpade, eftersom überlägen på fyllan som bekant oftast är såna saker som får bossebrutal att låsa in sig hemma och stänga av telefon och dator på obestämd tid:D:D
Mindre alkohol nästa gång? Roligare om man minns något, och antagligen precis lika tillräckligt.
Vem fan kan stava på fyllan? När jag bestämt sätter mig vid datorn efter en utekväll så brukar orden vara helt omöjliga att tyda.
Det är inte alls omöjligt att "aaaasååås vasddd gggggggjooooooooooooordeddd u dåoooo??!??!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" slipprat från mina fingrar.http://hem.bredband.net/johkru/HaggesDynga.txt
Finns många höjdpunkter, men jag orkar inte leta, det får ni göra:
[04:09:55] <Samuelf> Hagge: Släpp ballen och skriv med båda händerna.
...
[04:10:29] <Hagge> Samuelf: jag sjkriver med båfa händernav agen
[04:10:34] <Hagge> Samuelf: m,en jag orkar inte skiva 0om
[04:10:41] <Hagge> Samuelf: mion skal e ölite sned
stämmer bra.. har faktiskt ingen aning om va för läge ja sumpade. och av detta drar ja slutsatsen att det antagligen var en jävla tur att ja sumpade vad det nu var ja sumpade, eftersom überlägen på fyllan som bekant oftast är såna saker som får bossebrutal att låsa in sig hemma och stänga av telefon och dator på obestämd tid
haha, jo det känns igen.. att man är lite sur på natten.. men när man vaknar nästan morgon är typ första tanken "FAN vilken tur!" :D
Bronkitkorv
2006-11-25, 20:42
Jag var också mongo i lördags... förra lördagen. Garanterat mer mongo än Bosse. Jag försökte hångla med ... min frus bästa tjej kompis i taxin. Som tur var har hon sinne för humor men jag har en anings ångest fortfarande..
Jag var också mongo i lördags... förra lördagen. Garanterat mer mongo än Bosse. Jag försökte hångla med ... min frus bästa tjej kompis i taxin. Som tur var har hon sinne för humor men jag har en anings ångest fortfarande..
vari ligger humorn i den situationen?
vad jag förstår gjorde du inte det på skoj?
Det är inte alls omöjligt att "aaaasååås vasddd gggggggjooooooooooooordeddd u dåoooo??!??!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" slipprat från mina fingrar.
Hm, jag har aldrig haft några problem att skriva på fyllan. Så länge fingersättningen är rätt så går det ju liksom automatiskt. Däremot så är det man skriver inte alltid så vettigt kanske.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.