handdator

Visa fullständig version : veckans hyllningstråd går till.....

Herkulez
2006-11-23, 21:19
.........STALHHBERG

Motivering: För att han outtröttligt och med stor glädje hjälper alla SL kids på brädan: bodenmaffian, timme, "hej hur gammal är du och va bänkar du" och resten. Finnjäveln följer deras utveckling med stort intresse och fungerar som en internetmentor för dom. Svarar alltid grundligt på deras frågor samt gett dom väldigt mycket ovärderliga tips, hans kärlek till SL går inte att ta miste på.

har fjäskat färdigt nu men tycker min landsman förtjänar lite credz för hans insatser på kolozzeum eftersom många som inte följer SL:arnas träningsscheman säkert tror att han bara är en senildement gammal makkaraagubbe som yrar om napoleons fru:thumbup:

får man fråga herr stahlberg va hans meriter är inom SL samt personbästa inom lyften?

Kaboffastar
2006-11-23, 21:22
Bra tråd :)

Go stahlberg go stahlberg!

Krokodil
2006-11-23, 21:23
+1 !!!

Tricklev
2006-11-23, 21:23
får man fråga herr stahlberg va hans meriter är inom SL samt personbästa inom lyften?

Har för mig att han sagt att han alltid varit skitklen, men kanske har fel. ;)

Go stahlberg!*cupid*

jwzrd
2006-11-23, 21:24
+1 för självaste bövelen!

Empe
2006-11-23, 21:27
Some things shall remain untold.

Många tummar upp till stahlberg som lägger ner så otroligt mycket tid på ungdomar, många som han aldrig ens har träffat. :thumbup:

Jorgen
2006-11-23, 21:32
Instämmer i hyllningskören. *kissass*

Pinglan
2006-11-23, 21:52
Jag instämmer också! Ståhlberg är en otroligt hjälpsam och omtänksam människa! Och trevlig! Han är bäst *kissass*

Matte_Maiden
2006-11-23, 22:27
Jag har träffat Ståhlmannen!!!!!:hbang:

Mental
2006-11-23, 22:31
Hurra!

Nithian
2006-11-23, 22:54
ORD Stahlberg är en stor GET :)

stahlberg
2006-11-23, 23:01
Ojsan! Tack,tack för alla vänliga ord och för själva tråden.

Som deflesta redan vet gillar jag SL ganska mycket. Därför har jag skrivit mer eller mindre önskade inlägg i många trådar som har med SL att göra. När sedan kolomedlemmar har pm-at mig med diverse frågor så har jag svarat efter bästa förmåga, ifall frågorna gällt just mitt specialområde. Jag föröker att inte lämna SL-frågor obesvarade, fastän det någon gång kan dröja. OM det skulle hända att någon inte får svar så är det bara att pm-a på nytt (jag kan t.ex av misstag ha raderat ut ett obesvarat pm, utyrmmet är somalla vet begränsat).

Alla är barn i början. Den som tar emot råd "med öppet sinne" kan ha stor hjälp av dem. Jag kommer tydligt ihåg när jag själv var i samma situation som dagens nybörjare, fastän det är drygt 30 år sedan (eller kanske just därför : är man lite dement minns man inte mycket från den senaste tiden medan man kommer ihåg det som hände för 30 år sedan som om det vore igår). Så kan jag hjälpa någon är det jätteroligt.

Tack vare Kolozzeum ar jag fått igång ett mycket intressant tränarprojekt, där jag har 5 internet-adepter, 1 som ag gör program åt men inte är adept eftersom vi inte kan träffas och 1 vakant plats (som är ämnad för en viss namngiven person). Detta internet-projekt är enormt stimulerande, bl.a för att det ställer stora krav på tränaren (och på adepterna). Vår "jungfrutävling" är bänk-SM. Eftersom det är första tävlingen (och bokstavligen debuttävling för 3 av adepterna, den fjärde har tävlat förut och den femte tävlar först 2 december vid JSK Record Breakers) så tar vi det lugnt med målsättningarna i denhär tävlingen.

Visst har jag tävlat (vilket alla tränareborde ha gjort). Men resultaten var på sådan gärdsgårdsnivå att man helst vill glöma dem. Och det är lätt gjort när man (som jag) är dement. Ibland är det någon nytta med demensen.

Men som sagt : Tack!

aitamaa
2006-11-23, 23:28
Tack herkiz för att du presenterar en medlem jag knappt stött på tidigare. Nu vet jag lite om en som hänger utanför allmänt.. :D

Stoltz
2006-11-23, 23:32
Jag har också fått det intrycket, och det är ju verkligen välförtjänt av en hyllning.

Fortsätt i samma anda Stahlberg! :bow:

Timme
2006-11-23, 23:41
+1 För sjutton!

Det går inte med ord beskriva min tacksamhet för hans hjälp. Utan stålis så hade jag fortfarande irrat omkring och tränat mållöst.

Stålis har lärt mig att upskatta träningen ännu mer!

Hurra för Ståhlmannen!

Herkulez
2006-11-24, 00:04
+1 För sjutton!

Det går inte med ord beskriva min tacksamhet för hans hjälp. Utan stålis så hade jag fortfarande irrat omkring och tränat mållöst.

Stålis har lärt mig att upskatta träningen ännu mer!

Hurra för Ståhlmannen!
thats what im talking about :thumbup:

Baan
2006-11-24, 00:11
Landsman? Stahlperk är väl inte grek?

Men ja fan, det är fint det han gör.

Herkulez
2006-11-24, 00:26
Landsman? Stahlperk är väl inte grek?

Men ja fan, det är fint det han gör.
nej han är bosnier.