Visa fullständig version : Glad idag! 100 KG bänk.
Tog precis 100 kilo bänk på gymmet! och det bästa är att jag gjorde det innan jag fyller 16! (19 november) som har varit mitt mål hela året! Det var inte med stop, touch and go var det tyvär, men jag är glad endå.
för att skapa lite diskussion, hur kändes det för dig när du kom över 100 kilos sträcket i bänk? eller dom 3 stora? (inte mark kanske :devil: )
Tog precis 100 kilo bänk på gymmet! och det bästa är att jag gjorde det innan jag fyller 16! (19 november) som har varit mitt mål hela året! Det var inte med stop, touch and go var det tyvär, men jag är glad endå.
för att skapa lite diskussion, hur kändes det för dig när du kom över 100 kilos sträcket i bänk? eller dom 3 stora? (inte mark kanske :devil: )
Grattis som fan! :hbang: Jag vet faktiskt hur det känns, för jag satte nämligen 100 själv idag - två timmar sedan (3 reps dessutom).
Är du fortfarande sådär löjligt nöjd? :D
Brandten
2006-11-16, 20:26
Grattis!:thumbup:
Själv har jag nog ett tag till 100. :(
Är du fortfarande sådär löjligt nöjd? :D
Grattis du med!
Ja såklart :hbang: :hbang:
Kommer inte ihåg 100 men kommer mycket väl ihåg när jag klarade 98 kg, det fanns inte mer vikter på skolgymmet så det gick inte att lasta på mer :).
Blev överraskad men det kändes riktigt fint, speciellt med tanke på att hela klassen och idrottsläraren stod runt och tittade på. Var riktigt stolt den dagen och ngt kaxig därefter *flex*. Det var i åttan.
Grattis du med!
Ja såklart :hbang: :hbang:
Tack! Ikväll är vi kungar:D
King Grub
2006-11-16, 20:29
Gratulerar!
http://img.photobucket.com/albums/v42/KingGrub/Bananas.gif
Bronkitkorv
2006-11-16, 20:31
Grattis som fan...
Hur det kändes för mej... Nöjd som fan !
Jag trodde att det bara skulle vara att fortsätta i samma takt att öka och snart skulle jag ta 120kg osv.
Så vart det fan inte, jag ökade till 105kg och sen ökade jag inte mer hur mycket jag än försökte... detta var 2 år sedan kanske, nu har jag gett upp mina ansträngningar att öka i bänken.... Jag ska springa en mil på 42 min är mitt nya mål, så bort med alla onödiga muskler...
så bort med alla onödiga muskler...
va ?
gratts! härligt.
Har aldrig varit över 100 i bänk, aldrig kört mark och aldrig varit under 100 i böj, så jag vet inte riktigt hur det känns /=
Kaboffastar
2006-11-16, 21:51
Stod på jobbet idag å drömde mig bort till den dagen jag själv kan starta en sånhär tråd..... and i will.. inom 5 år :D
Grattis :)
Tricklev
2006-11-16, 21:53
Hoppas själv på att kunna göra det inom en snar framtid.
Grattis! :thumbup:
Grattis! Trevlig känsla när 100 kilo seglar (eller segar som fallet var för mig) upp för första gången. Vad är nästa stora mål i bänken då?
/V.
grattis! en härlig känsla det där, satte 100 för första gången i lumpen.. när jag tagit det ställde jag mig upp helt vimmelkantig och frågade: det var 100 va?? det var 100??? och det var det ju :D
Grattis! Jag är född samma år som dig och ligger på 97,5 så 100 borde komma snart.
Kan tänka mig den härliga känslan :)
Deceiver85
2006-11-16, 23:45
Grattis! Var det den där old-schoolaren som passade? (du vet, han som hjälpte dig med dina curlar)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.