Visa fullständig version : Mardrömmar
Min flickvän och min släkt förstår mig inte, de vidhåller definitivt att jag börjar bli knubbig*cry*. Jag har visserligen gått upp från 76 till 81kg sedan Juni och är ca 1,76 lång.
Jag påpekar att visst har jag lagt på mig lite kring midjan men att det knappt syns öht, att det mesta av ökningen är muskler och att jag tänkt skala av de extra kilona till sommaren. Problemet är bara att deras påpekande har gjort att jag fått mardrömmar som i stort sett går ut på att min mage tänjs ut mer och mer tills jag liknar Wennerbergs avatarbild*grr*. Så oerhört frustrerande att vakna kallsvettig på natten, någon som har liknande erfarenheter?:)
Du är orolig för att bulken ska gå överstyr låter det som :p
Liten Men Fet
2006-11-13, 14:53
Min flickvän och min släkt förstår mig inte, de vidhåller definitivt att jag börjar bli knubbig*cry*. Jag har visserligen gått upp från 76 till 81kg sedan Juni och är ca 1,76 lång.
Jag påpekar att visst har jag lagt på mig lite kring midjan men att det knappt syns öht, att det mesta av ökningen är muskler och att jag tänkt skala av de extra kilona till sommaren. Problemet är bara att deras påpekande har gjort att jag fått mardrömmar som i stort sett går ut på att min mage tänjs ut mer och mer tills jag liknar Wennerbergs avatarbild*grr*. Så oerhört frustrerande att vakna kallsvettig på natten, någon som har liknande erfarenheter?:)
Ah det är inget å bry sig om deras prat. Morsan tjatade om att jag börjar bli fet men så ska hon försöka få tag i löst fläsk för att retas lite och då finns det inget.
För övrigt tror jag fetstark är nästa års badmode.
Be dem hålla käften eller så börjar du kommentera deras skavanker, ingen är perfekt.
Fast jag säger som Markoolio: 'Tjock och lycklig'
säg till svärmor: "med den där röven ska du väl inte snacka" och daska till henne på rumpan...
Windstalker
2006-11-13, 15:24
säg till svärmor: "med den där röven ska du väl inte snacka" och daska till henne på rumpan...
Haha! :D
Folk (vissa) ser inte skillnad på kvalitetsvikt och fettvikt, ffa äldre människor.
Bronkitkorv
2006-11-13, 16:12
Lyssna inte på dom, det är sånt som inte vanliga människor förstår sej på. Morsan säger fortfarande att jag är tjock fast jag gått ner 10kg sen i våras. Samtidigt så är det hela bra för då tycker dom att man ska gå till gymmet oftare.
Äh.. jag tycker inte du verkar vara nån fetis. Man måste ju äta för att bli stark! Inga problem att mecka bort det sen, fetknopp
Men gu förbannat, jag trodde tråden skulle handla om mardrömmar.. Istället ville du ha sagt att några idioter? gnäller över 81kg@176 det är ju för fan inte mycket för en byggande kille.
Om du sökte sympati angående din vikt får du den.
Säg till din tjej att hon är spinkig och att hon borde börja träna. alt att hon är fet.
Tricklev
2006-11-13, 16:26
Du tror att du har det svårt?
Min flickvänn påpekar ibland att min penis börjar försvinna under magen, jag vidhåller att jag inte alls har någon vidare mage, och att den bara bäddar in sig för vintern.
Du vill inte ens veta vad jag drömmer mardrömmar om. *cry*
Tigerkotten
2006-11-13, 16:31
min mormor tyckte jag hade blivit stor (fet), o då sa jag nej de har jag inte alls blivit o spände mig o hon fick ta på armarna. Då tyckte hon att jag hade för mycket muskler rätt som det var.. :)
DÄREMOT HAR MIN SYRRA SAGT att jag hade elefantrumpa när jag började träna o började äta mycket 70 till 80kg typ :p Tyckte det inte just då, men efteråt så hade jag nog större rumpa än jag normalt har :D
Men gu förbannat, jag trodde tråden skulle handla om mardrömmar.. Istället ville du ha sagt att några idioter? gnäller över 81kg@176 det är ju för fan inte mycket för en byggande kille.
Om du sökte sympati angående din vikt får du den.
Säg till din tjej att hon är spinkig och att hon borde börja träna. alt att hon är fet.
Det var lite mer av en skämttråd, ingen inhölstra sympatitråd.
Dock så kvarstår problemet jag får mardrömmar fast jag är fullt medveten om att jag är långtifrån fet och mest skrattar åt kommentarerna.
Vill du ha en tråd om enbart mardrömmar så kan jag göra en sådan tråd också;)
Hade jag gjort det så hade hon antagligen skrattat, skulle väl dock vara lite olyckligt eftersom det är vissa av mina släktingar som påpekar det, inte svärmor:D
Som sagt, jag tar öht inte åt mig av kommentarerna i sig. Jag vet mycket väl att min vikt inte är något problem. Det som är intressant är det undermedvetna, hur man kan få mardrömmar och ångest trots att jag vet att vikten ligger bra till.
Min flickvänn påpekar ibland att min penis börjar försvinna under magen, jag vidhåller att jag inte alls har någon vidare mage, och att den bara bäddar in sig för vintern.
att magen växer tills den släpar i marken?
att du är en av världens 2% som har "mikro-penis"? :D
Ahahahaha:laugh: :laugh: :laugh: Flickvänner kan vara bra elaka(ärliga?) ibland
:laugh: Jag vill fan höra om dina mardrömmar :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.