Visa fullständig version : Tights på gymmet?
Pellefant
2006-11-12, 22:58
Hej,
Har under sommaren blivit väldigt fäst vid mina långa tights(Nike) när jag sprungit, är det "accepterat" att ha dessa på löpbandet på gymmet?
Samt även om man kör på nån annan cardiomaskin efteråt, eller styrketräningsmaskin / fria vikter?
Hellre ett par vältäckande tights än som den lille lönnfete snubben på mitt gym som insisterar på att ha för små shorts och för kort t-shirt. Resultatet av hans klädsel är: full insyn i hans håriga asscrack. *kissass*
Vafaaan! Jag har inga andra shorts har jag sagt!
Liten - ja.
Lönnfet - eh, nej?!
Jag har ofta mina löpartights på gymmet, men är kanske mer okomplicerat när man är tjej? Jag tycker det är helt ok för en killa också iallafall, tror att det förekommer på mitt gym.
Arnesson
2006-11-12, 23:18
Jag skulle då aldrig ha tights på. Men om du vill ha det är det väl inga problem?
Helt ok och för ökad effekt kan man stoppa in en bakpotatis i brallan (på framsidan). Skämt åsido, de flesta människor ser anständiga ut i tights men det finns undantag som kan göra en mörkrädd.
Lätt!
Dock inte på mig...
Ja, Coleman har det. :D
ah men Coleman är ju inte Mr.O längre, då kan vi inte lita på att allt han gör är rätt^^
Sir Anselm
2006-11-13, 08:29
ah men Coleman är ju inte Mr.O längre, då kan vi inte lita på att allt han gör är rätt^^
Fast Cutler har också synts i tights på gymmet, så det är lugnt ändå!:D
Mr. Moose
2006-11-13, 08:38
Helt ok och för ökad effekt kan man stoppa in en bakpotatis i brallan (på framsidan). Skämt åsido, de flesta människor ser anständiga ut i tights men det finns undantag som kan göra en mörkrädd.
Faan, ska den va på framsidan!!
Det kanske förklarar varför dom stirrade så mycket på mig. :em:
Whistler
2006-11-13, 14:06
På Nina L: Ja.
På Krampus: Nej. (No offense, Mr Krampus). ;)
Bara tajta tjejer och Ryska_Raketen får ha på sig tights *gah!*
Faan, ska den va på framsidan!!
Det kanske förklarar varför dom stirrade så mycket på mig. :em:
AHHHAHAHAHAHAHHAHAHAH :D :laugh:
SPACEJAM
2006-11-13, 14:40
Ha shorts över tightsen så känns det mindre gay.
Ha på dig vad du vill. Kolla bara på Ronnie Coleman. Du behöver inte skämmas. :)
666white
2006-11-13, 15:05
Trivs du i det. Så ha det på dig. Varför bry dig vad andra tycker å tänker?
beckman88
2006-11-13, 15:07
Orka bry sig.... Men visst det kan vara lite irriterande nar man kor knaboj och en 50+ kvinna eller man kor rakmark framfor en. *gah!*
fan spelar ingen roll om coleman har det ... tights e till för kvinnor =p
sry m8 men de e min uppfattning , spelar ingen roll om man e biffig som satan jag tycker fortfarande att en nisse i tights tappar all manlighet =P
men på female sidan så vill jag se mer tights =p
Tights ser aldrig bra ut på en man *gah!*
Vill man träna i tights så gör man det.
Niclaaas
2006-11-13, 17:43
jag, och säkert många med mig, skulle nog tycka att det såg lite fånigt ut. fast vill du ha tights - strunta i det och ha dem.
Tights ser aldrig bra ut på en man *gah!*
Pfff.
http://img132.imageshack.us/img132/5874/img0430xe9.jpg
mirrranda
2006-11-13, 22:10
Såklart man tränar i korta tights...vad annars? *gah!*
;)
machine gun
2006-11-13, 22:15
Jag tränar i mina löpartights med 3/4-längd. I löpspåret blir det dock hellånga såhär års :)
Såklart man tränar i korta tights...vad annars? *gah!*
;)
gigedi gigedi!*popcorn*
Ont. klart man kan träna i thigts, man kan träna i en soppsäck om man vill. Det är ett gym!
Jag skulle helt klart kunna tänka mig att träna i mina löpartajts (fullängd), det är väldigt praktiskt med åtsittande kläder. Tyvärr skulle det rubriceras som förargelseväckande beteende i mitt fall.
Killar ska ha tajts på sig, däremot borde vältränade tjejer inte ens få ha det på löpbandet ;)
Nää det e ju trevligt med tjejer som har tigths, särskilt när man gör chins bakom trappmaskinen:)..
gigedi gigedi!*popcorn*
Ahaaahhahaahaahha!! usch så klockren!
Ontopic; klart!
Böjer och markar ofta i tajts så svaret på frågan får bli ja :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.