Logga in

Visa fullständig version : Medieval 2 släpps idag!!

watertouch
2006-11-10, 10:25
Som topicen säger det släpps idag!! Har längtat fan jätte länge efter det. Nån annan som ska köpa det? Och vilken av dem? finns ett med bara spelet och sen nån collectors edition för nån hundring mer... Innehållande lite special grejjs.. Hmm blir nog bara enkelversionen för mig ;)

Dav0d
2006-11-10, 10:34
FAN! Tänkte precis skapa denna tråd :)...

Nåja för er som inte vet vad det är, så är det världens bästa orgasm när det kommer till striderna. Och ett väldigt fångande spel när det kommer till det omgångsbaserade spelsystemet.

www.totalwar.com Kolla gärna in den nya trailern och sceenshots.

Vad för Totalwar spel har du spelat innan watertouch ?

watertouch
2006-11-10, 10:38
FAN! Tänkte precis skapa denna tråd :)...

Nåja för er som inte vet vad det är, så är det världens bästa orgasm när det kommer till striderna. Och ett väldigt fångande spel när det kommer till det omgångsbaserade spelsystemet.

www.totalwar.com Kolla gärna in den nya trailern och sceenshots.

Vad för Totalwar spel har du spelat innan watertouch ?

Hehe.. Började med Rome total war sen testat jag första medieval men det var riktigt risigt jämfört med rome.. Sen såklart barbarian invasion men det var inget direkt nytt var mer som lite nya factions bara.

Nä men rome var riktigt nice, kunde sitta i timmar o lira ibland fan drömde jag till och med om det hahahaha..:smash: :D

RassK
2006-11-10, 10:42
FAN! Jag trodde du menade MediEvil :D

Dav0d
2006-11-10, 10:45
Hehe.. Började med Rome total war sen testat jag första medieval men det var riktigt risigt jämfört med rome.. Sen såklart barbarian invasion men det var inget direkt nytt var mer som lite nya factions bara.

Nä men rome var riktigt nice, kunde sitta i timmar o lira ibland fan drömde jag till och med om det hahahaha..:smash: :D

Jag har ett sjukligt minne kvar från RTW. Jag satt en gång 12 timmar utan att resa mig upp en enda sekund från stolen. 6 utav dessa timmar vände jag mig inte ens om. Plötsligt var det 12:00 vid lunch, hade suttit hela natten. Drog till toaletten, käkade lite och fortsatte tills kvällen efter då jag slocknade rejält. Grymt katabolt men fan va kul!

Har inte nördat på snart ett år nu, men denna helg. Fy fan tränat 8 pass irad nu. Ska sitta hemma och vara grymt anabol med massa pizza och total war...:D *Charmigt* :hbang:

watertouch
2006-11-10, 10:48
Här är ett screen det får det fan nästan att gå för mig, ska rida ner där med min här o KROSSA dom.. Om ca 7timmar så är spelet mitt!!! *drool*

http://i39.photobucket.com/albums/e168/olarun/M2TW03.jpg

watertouch
2006-11-10, 10:49
Jag har ett sjukligt minne kvar från RTW. Jag satt en gång 12 timmar utan att resa mig upp en enda sekund från stolen. 6 utav dessa timmar vände jag mig inte ens om. Plötsligt var det 12:00 vid lunch, hade suttit hela natten. Drog till toaletten, käkade lite och fortsatte tills kvällen efter då jag slocknade rejält. Grymt katabolt men fan va kul!

Har inte nördat på snart ett år nu, men denna helg. Fy fan tränat 8 pass irad nu. Ska sitta hemma och vara grymt anabol med massa pizza och total war...:D *Charmigt* :hbang:

Hahhaa känner igen det där.. Tiden riktigt rinner iväg!

King Grub
2006-11-10, 11:05
Jag skaffade det i går, men jag har inte haft tid att installera det än. Nästan för många stora titlar på en gång nu, och jag är mitt uppe i NWN2.

Kabuto
2006-11-10, 12:34
Ska nog fixa det snart och lira..Återkommer när jag blivit besviken :P

Kabuto
2006-11-11, 00:48
Självklart så stängdes spelet av pga. nån oförklarlig bugg och nu efter det så går det inte starta längre >_<

blekfet2
2006-11-11, 12:38
ska snart installera spelet, ahh har väntat på detta spel i snart 2 år typ :D

Hardcore_pb
2006-11-11, 12:45
även om jag inte är mycket för krigsspel men detta sägs ju vara något extra så kanske....

Fler intryck av spelet än de som redan skrivit?

Kabuto
2006-11-11, 12:50
Gillar det inte så himla mycket. Ville att det skulle vara mer likt medieval total war än rome. :(

Men det är ändå spelbart

ramagoen
2006-11-11, 13:09
har spelat alla total war spelen så hoppas detta är något att ha.

Dav0d
2006-11-12, 03:22
AI:en har problem som utlovas att fixas med 0 day patchen som släpps på USA releasen den 14. Annars är spelet verkligen bra och håller det den lovar.

Jag har som lovat vilat från träningen och sedan fredag eftermiddag då jag köpt spelet eftersom jag inte orkade vänta på att ladda ner det (flippade ut). Har jag spelat väldigt mycket, käkat 3 pizzor, 3 liter oboy, cola, chocklad, pomfritts, milkshake.. Ja.. Imorgon kväll har jag min första träning igen, ska bli skönt att brottas :D:D

(Ja 2 dagar utan träning är vila för mig, känns som en evighet =)