Visa fullständig version : Vad springer ni i?
Kaboffastar
2006-11-09, 21:18
...för kläder.
Speciellt intressant är väl vad ni klär i när det är dags för löprundan såhär mitt i denna stundande vintertid.
Jag är nybörjare, eller har i alla fall tänkt att bli.
Har ingen lust att lägga mer än kanske 1300 på skor 3-400 på bysser och 6-700 på någon form av jacka.( underställ går på en femhundring, långkalsingar och nån typ av "tröja" har jag förstått ) Jag vet inte ens vad som "behövs" egentligen.
Vart handla på internet?
Vart handla live?
Antagligen får jag väl styra om budgeten en aning allt eftersom tråden fortlöper men, ordet är ert.
( Tråden bör kanske ligga någon annan stans, jak vet inte. )
...för kläder.
Speciellt intressant är väl vad ni klär i när det är dags för löprundan såhär mitt i denna stundande vintertid.
Jag är nybörjare, eller har i alla fall tänkt att bli.
Har ingen lust att lägga mer än kanske 1300 på skor 3-400 på bysser och 6-700 på någon form av jacka.( underställ går på en femhundring, långkalsingar och nån typ av "tröja" har jag förstått ) Jag vet inte ens vad som "behövs" egentligen.
Vart handla på internet?
Vart handla live?
Antagligen får jag väl styra om budgeten en aning allt eftersom tråden fortlöper men, ordet är ert.
( Tråden bör kanske ligga någon annan stans, jak vet inte. )
När jag sprang när d va kallt(skåne) så hade jag långkallingar under vindskyddsbyxor bara.. Liknande undertröja som långkallingar och en t-shirt + långarmad tröja. Vantar, mössa. Ett par fotbollsstrumpor och ett par vanliga över. Sen vart d klart =) Fast jag hade gärna haft en "rånarluva" också.. Kan bli kallt om kinder o så
Kaboffastar
2006-11-09, 21:24
Hmm okej.
Har läst en del om att kläderna helst ska "andas" så de håller sig torra...nåt i den stilen hur viktigt är det? Jag lär svettas som en gris.
- Tights, givetvis snygga och dyra. Gärna Nike
- En Bjørn Dæhlie när det är lite kallare, annars någon sorts teknisk tröja
- Asics Kayano X