Visa fullständig version : Ska jag behålla dessa eller inte?
köpte ett par boots igår. Kan inte bestämma mig om jag ska ha kvar dom eller inte. Har 2 dagar kvar på öppet köp. Vad säger ni? Bra eller anus?
http://i13.tinypic.com/2utm7ty.jpg
Viktigaste är ju vad DU tycker, gillar du dom, passar dom på dig?
Själv skulle jag aldrig ha på mig ett par boots, så för mig är det anus, men vi är ju säkerligen olika Papi! :)
Viktigaste är ju vad DU tycker, gillar du dom, passar dom på dig?
Själv skulle jag aldrig ha på mig ett par boots, så för mig är det anus, men vi är ju säkerligen olika Papi! :)
Mmm jag vet, men jag har ju lite beslutsångest. Tror jag ska ha kvar dom. Känns ju så jäkla kabojsare att ha dom. :cool:
grabben i skogen
2006-11-07, 14:12
är du tjej eller kille? tycker dom skulle passa på en tjej
De är ju gjorda av läder, valet är självklart ;D
Gympadojjor året om ftw½! ;/
Gör det du själv känner för mest...
beror mkt på resten av din klädstil :P var dom inte överdrivet dyra så kan du ju spara dom!
Karl_alfred
2006-11-07, 14:32
Tänkte med, kille eller tjej?
Tänkte med, kille eller tjej?
Kille, det är en herrmodell. Dom är inte så höga som dom ser ut på bilden. Dom går exakt lika högt som ett par vanliga strumpor.
beror mkt på resten av din klädstil :P var dom inte överdrivet dyra så kan du ju spara dom!
Klädstil typ sliten/vinatage denim...Lite rock n roll skulle man kunna säga. Dom var ganka dyra... annars hade jag aldrig ens tvekat på att behålla dom.
Karl_alfred
2006-11-07, 14:46
Okej! De såg högre ut än vad de är :) Men tja valet är ju naturligtvis som du själv känner, själv skulle jag ha svårt för sånna.
Så här ser dom ut på....
http://i14.tinypic.com/3zjf4ea.jpg
Pepparkakssmurfen
2006-11-07, 15:01
Men vafaan,gillar DU dem,behåll dem.
Men vafaan,gillar DU dem,behåll dem.
Klart... ville bara ha lite input. :D
Löjtnant Blank
2006-11-07, 16:08
I like!
http://www.cinemafusion.com/images/uploads/borat.jpg
Behåll dom!
Dom är ju helt klart grymma.
Vad fick du punga upp för ett par sådana om man får fråga?
Behåll dom!
Dom är ju helt klart grymma.
Vad fick du punga upp för ett par sådana om man får fråga?
2000:- Men jag går på det jag gillar, oavsett om det är billigt eller dyrt. Annars slutar det bara med att man inte använder grejerna.
snygga skor, bra skit.. behåll
Behåll:thumbup:Jag tänker bara säga det här en gång:
Jag vill ha din stjärt.
Jag tänker bara säga det här en gång:
Jag vill ha din stjärt.
Hur mkt är du villig att ge?
Brooklyn
2006-11-07, 17:12
Hur mkt är du villig att ge?
jag prutar, 1000kr!
men för att hålla sig till topic, lämna tillbaka dojjorna *screwy*
jag prutar, 1000kr!
men för att hålla sig till topic, lämna tillbaka dojjorna *screwy*
Första, andra....aliq??
Jag betalar inte för stjärtar. Det skall vara en ära att dela ut sin stjärt till mig.
behåll dom, det får bara mig att se bättre ut i mina sletna jympadojjor.
Jag betalar inte för stjärtar. Det skall vara en ära att dela ut sin stjärt till mig.
Pffff, cash is king!
Bestämt hur det blir med bootsen?
tyckte dom såg bra ut med jeansen, behåll dem.
Lelle Pelle
2006-11-07, 17:51
Svaret måste nog bli negativ. Hade inte bestämmt mig efter första bilden, men efter andra är det solklart, de ska veck!
Svaret måste nog bli negativ. Hade inte bestämmt mig efter första bilden, men efter andra är det solklart, de ska veck!
Men sluta nu, helt tvärtom. :banned
Bestämt hur det blir med bootsen?
Japp, jag ska ha kvar dom. Måste bara kompletera med en kabojsarhatt och fett metallspänne till skärpet!
syrran har nästan precis såna där såg jag igår.
Lövbiffen
2006-11-08, 10:18
Själv föredrar jag spetsiga skor då.
Mitt råd är att du ställer dig framför en stor spegel så du kan se hela kroppen. Då borde du få en bra bild av hur skorna passar dig.
Jag skulle själv inte ha köpt sådana rundade "boots", men om de passar dig som person så är det inte fel skulle jag vilja säga ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.