Visa fullständig version : Jon curling over 200 lbs!!111!!!1!!11!!1
Überbiffen
2006-11-01, 21:07
http://www.youtube.com/watch?v=sl1XrHeG1WI&NR
*flex*
Har varit uppe förut, men jävligt imponerande kille! Undra om man kan bli så stor/stark ren?
Überbiffen
2006-11-01, 21:10
Har varit uppe förut
*cry*
Undra om man kan bli så stor/stark ren?
Duktigt INTE.
Dumleman
2006-11-01, 21:10
Vad besviken jag blev när jag såg videon :(.
petersson
2006-11-01, 21:11
Grotesk styrka!
Först trodde det skulle vara Jon Pall Sigmarsson.
Duktigt INTE.
Misstänkte det. :(
Ryska_raketen
2006-11-01, 21:13
men hahahahhaa
Han sitter ju bara och juckar. Det ska vara arne p style med fulla rörelsebanor:thumbup:
Han sitter ju bara och juckar. Det ska vara arne p style med fulla rörelsebanor:thumbup:
Det är Arne P i videon ju *slap*
Han jobbar med vinklar. Små vinklar.
jontahontas
2006-11-01, 21:21
fy vilken besvikelse :(
Karl_alfred
2006-11-01, 21:31
Är han utvecklingsstörd?
blekfet2
2006-11-01, 21:32
men satan så mäktigt, mäktigt värre.
Philippp
2006-11-01, 21:34
titeln för filmen är ju knasig, men han tränar ju typ "isometric hold" eller dylikt så jag vet inte riktigt varför folk snackar om att han är trög? fan många som tränar det
Tricklev
2006-11-01, 21:44
titeln för filmen är ju knasig, men han tränar ju typ "isometric hold" eller dylikt så jag vet inte riktigt varför folk snackar om att han är trög? fan många som tränar det
Isometric holds görs vid ett av dom tyngre ställerna under rörelsen, inte försöker man balansera den högst upp och tro att det är isometric holds för biceps.;)
Philippp
2006-11-01, 22:18
Isometric holds görs vid ett av dom tyngre ställerna under rörelsen, inte försöker man balansera den högst upp och tro att det är isometric holds för biceps.;)
ordet isometric betyder ju att att avståndet inte förändras så uppenbarligen är det isometric hold varesig det är högst upp eller längst ner eller i afrika, bara avståndet förändras och muskeln ansträngs så uppfyller det ju alla kriterier, sen kan folk ha hur mycket olika åsikter som helst i världen om HUR isometric holds görs, han gör vad det betyder iallafall det räcker. ";)"
Tricklev
2006-11-01, 22:21
ordet isometric betyder ju att att avståndet inte förändras så uppenbarligen är det isometric hold varesig det är högst upp eller längst ner eller i afrika, bara avståndet förändras och muskeln ansträngs så uppfyller det ju alla kriterier, sen kan folk ha hur mycket olika åsikter som helst i världen om HUR isometric holds görs, han gör vad det betyder iallafall det räcker. ";)"
DOCK så försöker han curla dom upp och ner, så tyst.
Philippp
2006-11-01, 22:27
DOCK så försöker han curla dom upp och ner, så tyst.
tyst själv herr trevlig, han försöker antagligen inte alls curla dem upp och ner, antagligen är han inte stark nog att holda dem där så det blir någon sorts mellanting, ta en 50 kilos hantel och försök isometric holda den så kommer du säkert också göra något liknande. Förövrigt så kan du omöjligt veta vad han försöker göra utan att själv ha frågat honom, det märks ju hur fiktiv du är *rolleyes*
Tricklev
2006-11-01, 22:31
tyst själv herr trevlig, han försöker antagligen inte alls curla dem upp och ner, antagligen är han inte stark nog att holda dem där så det blir någon sorts mellanting, ta en 50 kilos hantel och försök isometric holda den så kommer du säkert också göra något liknande. Förövrigt så kan du omöjligt veta vad han försöker göra utan att själv ha frågat honom, det märks ju hur fiktiv du är *rolleyes*
Okey ursäkta, var inte meningen att vara otrevlig.
Men varför har han döpt filen till Curling, om det är Isometric holds han försöker göra?;)
När killen själv postade den, så beskrev han att han CURLADE. Så ja, han är trög.
Doctor Snuggles
2006-11-01, 22:34
Nja, det beror på syftet. Man kan göra det i de starkaste områdena också, men då syftar det mest till att stärka leder o dyl.
Det snubben gör ser mer ut som en armbrytningsövning, då man vill stärka just det läget av brytet, fast jag tvivlar på att han är en armbrytare...
Philippp
2006-11-01, 22:39
Det är kanske han där Justin som postade den som är åsnan och inte han Jon som utförde curlsen, ärligt talat grabbar tänk själv INGEN kan vara så trög att han får för sig att det där är curls :D
eller ok ordagrant är det ju curls, men ni fattar vad jag menar
Men det finns ju ungefär 77miljoner sånna, de kanske inte just curlar men de kör kvartsböjar och säger sig knäböja 200, eller 2dm rörelse i benpressen på ett halvt ton (Jag får inte plats med mer kakor jag e för stark för benpressen), så låt stackarn curla och tro att han är stark.
Fullt av haters på youtube.
+50 och morgonpromenader.
Arne Persson
2006-11-01, 23:50
Klassisk Power Factor trams! :D
Nä han ser ju verkligen bitig ut och har säkert tränat 10-tals år och visste vad isometrisk holds var innan Arnold var född.*rolleyes*
Wennerberg
2006-11-02, 09:36
Haha vilken kille
Kebab-Arne
2006-11-02, 10:20
Han jobbar med vinklar. Små vinklar.
:laugh:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.