Visa fullständig version : Ansiktet
Skrollovicz
2006-10-31, 18:16
Tjena.
Hur vanligt är det att man får fett ansikte om man deffar bort många kilo? Kan man på nåt sätt förhindra detta eller har det bara med gener att göra?
:MrT:
Cerberus
2006-10-31, 18:22
hur blir du fetare i ansiktet om du deffar ner dig?
personligen så brukar mitt ansikte bli mest deffat av allt olyckligtvist nog hahah.
Skrollovicz
2006-10-31, 18:25
personligen så brukar mitt ansikte bli mest deffat av allt olyckligtvist nog hahah.
:D
Fet som plufsih, eller snackar vi fet hy?
Har du fått fet hy så är det nog av andra skäl än en viktnedgång. Skulle gissa på att det faktiskt är tvärtom, överviktiga personer har oftare fetare hy, har jag iallafall inbillat mig.
Skrollovicz
2006-10-31, 21:50
Nej inte fet hy. Överskottshud i ansiktet.. typ? Kan man få det om man deffar för hårt eller är det bara gener som spelar roll?
Du hade mer som "fyllde ut" huden när du vägde mer? Brukar synas allra tydligast på äldre, rynkiga personer.
Nej inte fet hy. Överskottshud i ansiktet.. typ? Kan man få det om man deffar för hårt eller är det bara gener som spelar roll?
Mitt ansikte krymper utan överskott hud när jag deffar.
Skrollovicz
2006-11-01, 17:13
Mitt ansikte krymper utan överskott hud när jag deffar.
You lucky bastard. :D
Ok jag försöker en sista gång: Om man "arbetar" med små medel... cirka 500 kcal upp och ned, finns det nån risk för att man blir plufsig då? Och är detta genetiskt eller ej?!
Brooklyn
2006-11-03, 23:46
hur blir du fetare i ansiktet om du deffar ner dig?
+1
Jag tror inte du behöver oroa dig. De allra flesta verkar uppleva motsatt effekt, så även jag :)
Hermanssson
2006-11-08, 20:52
Jag tror inte du behöver oroa dig. De allra flesta verkar uppleva motsatt effekt, så även jag :)
Vadå, menar du att de flesta som deffar upplever ett fetare ansikte? Det tror jag knappast stämmer.
Vadå, menar du att de flesta som deffar upplever ett fetare ansikte? Det tror jag knappast stämmer.
eeh.. nej? Jag svarade på trådskaparens inledande fråga. Hur läser du?
henkebenke
2006-11-10, 03:35
Jag tapapr fett "uppifrån och ner" när jag deffar... Ser fan ut som ett skelett i ansiktet men ölmagen e kvar :P Känner INTE igen ditt problem med andra ord! :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.