Visa fullständig version : Glöm inte att vrida tillbaka klockan en timme i natt.
Det är segt nog att gymmet öppnar 15 på söndagar, men nu måste jag vänta en timme extra :Virro
Krokodil
2006-10-28, 20:43
Det är lagom segt att gymmet öppner 15 på söndagar, men nu måste jag vänta en timme extra :Virro
Vila är anabolt!
Ryska_raketen
2006-10-28, 20:44
pwned
Det hade jag fullständigt glömt bort. En timme extra sömn, SHIT VAD UNDERBART!
Krokodil
2006-10-28, 20:50
Är det inte förjävligt att staten kan tvångslåna en timme sömn av mig och inte ens betala en minut i ränta? *grr27*
En timme extra på krogen :cheers:
Ryska_raketen
2006-10-28, 20:55
En timme extra på krogen :cheers:
plz, sluta ljug.
plz, sluta ljug.
Är ärlig av mig
Ryska_raketen
2006-10-28, 20:58
Är ärlig av mig
Nja, inte i vissa frågor, detta är en.
yay, sova mer! kanske man kommer upp före 14!
Nja, inte i vissa frågor, detta är en.
Varför tror du inte mig?
knazcandy
2006-10-28, 21:33
Kom på det förut med och har tipsat de gamla som jag har besökt på mitt jobb ikväll (jobbar inom hemtjänsten). Det var en dam som sa att det var det dummaste hon någonsin hört och hon tänker minsann inte vrida tillbaka klockan i år. Då slipper hon ju vrida fram den i vår. Att de alltid ska ändra på allt, och nu måste man ha en låda på tv:n också..*rolleyes* De är dementa men jävligt roliga..haha
Kom på det förut med och har tipsat de gamla som jag har besökt på mitt jobb ikväll (jobbar inom hemtjänsten). Det var en dam som sa att det var det dummaste hon någonsin hört och hon tänker minsann inte vrida tillbaka klockan i år. Då slipper hon ju vrida fram den i vår. Att de alltid ska ändra på allt, och nu måste man ha en låda på tv:n också..*rolleyes* De är dementa men jävligt roliga..haha
Jag håller mem dem samma visa 2 gånger om året, åt villket håll var det nu igen man skall ställa klockan?
Hemmet nästa ... bah
yes, yes, YES! fan va skönt!
Krokodil
2006-10-28, 21:51
Ur led är tiden... http://www.expressen.se/index.jsp?a=733081
NiXPhoenix
2006-10-28, 22:01
Härligt, nu kan man lägga sig en timme senare alternativt sova ut en timme till...
Vintertid är för övrigt den riktiga tiden, så om man inte vill ändra alla klockor är det det man ska köra på i första hand.
Ur led är tiden... http://www.expressen.se/index.jsp?a=733081
Snurrigt...:Virro
Hur blir det med tv programmen? :D När ändras det en timma bakåt? :D WTF?!
no1fitness
2006-10-28, 22:56
Förjävligt när man jobbat natt. *grr27*
Måste jobba en extra timme, men det blir även en extra timmes läsning på Kolo. :D
Måste jobba en extra timme, men det blir även en extra timmes läsning på Kolo. :D
Jotack, jag minns hur det var :D
Nu känns det bara skönt att få sova en extra timme....tråkigt att det blir mörkt tidigare dock.
Krokodil
2006-10-28, 22:59
Måste jobba en extra timme, men det blir även en extra timmes läsning på Kolo. :DDu får väl en timme övertid, alltid nåt att glädjas över. :)
Någon som råkar veta vad lastbilschaufförer gör med färdskrivaren när tiden förskjuts lite? Får ju max köra 9 timmar om dan (för de mesta) men nu när man skruvar tillbaks klockan får dem en timme extra att köra :)
Krokodil
2006-10-28, 23:09
Någon som råkar veta vad lastbilschaufförer gör med färdskrivaren när tiden förskjuts lite? Får ju max köra 9 timmar om dan (för de mesta) men nu när man skruvar tillbaks klockan får dem en timme extra att köra :)
Gissningsvis får de fortfarande bara köra så länge, oavsett vad klockan är när det gått det gått 9 timmar.
Jag tänker skita i det - FÖR JAG ÄR PUNK!! *grr27* Fuck off osv.. :)
no1fitness
2006-10-28, 23:12
Jag tänker skita i det - FÖR JAG ÄR PUNK!! *grr27* Fuck off osv.. :)
Jag är i alla fall inte hårdrockare. :D
Jag är i alla fall inte hårdrockare. :D
Ha! Lev i dåtid då. Sen går jag skitofta mot röd-gubbe. :hbang: :devil:
no1fitness
2006-10-28, 23:16
Ha! Lev i dåtid då. Sen går jag skitofta mot röd-gubbe. :hbang: :devil:
Jag är mycket häftigare då jag alltid kör för fort och är synthare. :naughty: ( stavas det med h ? )
Jag är mycket häftigare då jag alltid kör för fort och är synthare. :naughty: ( stavas det med h ? )
JAG HAR STRUNTAT I ATT PLOCKA UPP HUNDBAJS!! :devil: :devil:
vad var tävlingen om största miljösvinet?
Nu har jag kommit hem från kroglivet den här gången. Det blev ingen xtra timme där, för att de stängde som vanligt. Alltså vrida tillbaka tiden existerade inte för dem. Lika bra så, får sova en timme extra istället så att man är pigg till morgon dagens träning.
no1fitness
2006-10-29, 03:38
JAG HAR STRUNTAT I ATT PLOCKA UPP HUNDBAJS!! :devil: :devil:
Ha ha. :laugh:
Jag har inte gjort det med mening, men har ibland tvingats lämna bajset då man inte haft påse med sig. :em:
Nu när man bor i skogen slipper man tjafset med påsarna och upplockningen.
Ha ha. :laugh:
Jag har inte gjort det med mening, men har ibland tvingats lämna bajset då man inte haft påse med sig. :em:
Nu när man bor i skogen slipper man tjafset med påsarna och upplockningen.
:eek: DET TRODDE JAG ALDRIG OM DIG!!! LAGBRYTARE!! *grr27*
Nilsjohan
2006-10-29, 04:36
Första gången på flera år som jag inte jobbar just denna natt, (men natten före och natten efter, så jag är vaken iallafall = anarki)
Första gången på flera år som jag inte jobbar just denna natt, (men natten före och natten efter, så jag är vaken iallafall = anarki)
Breaking the law!
http://www.worth1000.com/web/media/29909/1/robhalford2.jpg
Nilsjohan
2006-10-29, 04:57
Fast mera i stil med detta:
http://www.orangeneko.com/rik/pages/yomag.jpg
även om judas priest också är rätt så coola :hbang:
En timme extra sömn, SHIT VAD UNDERBART!:MrT:
//Vaken Nina
blekfet2
2006-10-29, 06:43
skön natt att ställa om dygnet på (efter 8 månader av sovmorgon)
märkte för en liten stund sen att tjejen visst råkat gå en timme för tidigt till jobbet, mouhahahaha!:devil:
blekfet2
2006-10-29, 06:55
märkte för en liten stund sen att tjejen visst råkat gå en timme för tidigt till jobbet, mouhahahaha!:devil:
ehehe, eller så kanske hon bestämt träff med chefen sin?
ähähä :kinky:
MasterChief
2006-10-29, 07:01
Trist att man inte kan förklara fördelen med att dra klockan tillbaka för en fyraåring. Så för egen del så får man gå upp en timme tidigare än att sova en timme längre :-/
skön natt att ställa om dygnet på (efter 8 månader av sovmorgon)
:D
same same ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.