Visa fullständig version : Hur mycket lightläsk drar ni i er per dag?
För mig går det i perioder men just nu kanske 0,75l.
Dricker väldigt sällan läsk, kanske varannan månad 0,5l coca cola light eller så.
runt en halvliter i veckan kanske? ibland mindre
Ingen jävla lightläsk här inte, en 75:a per dag kanske
Dom gånger jag käkar burgare ute så blir det lightläsk till, annars aldrig.
SWETiger
2006-10-28, 00:42
Är inte förtjust i läsk och lightläsk smakar inte bättre så i de sällsynta fall det blir läsk är det definitivt inte light som gäller. ;)
Röstade ~0,5, men det är bra mycket mindre än så.. kanske ett glas, 0,25dl, per dag på sin höjd. Sen dricker jag inte varje dag.
Jag antar att saft räknas också? Just nu 0, har köpt sockrad senast. Även från början 0. Därefter lite i proteinet när grub sade att det var ofarligt följt av mer i form av saft/läsk till maten ibland, sedan när det blev farligt igen så minskade jag väl på det tillslut till att bara vara i proteinet och sedan tog jag bort det.. kanske.
Läkerol köper jag däremot ibland fortfarande, det är gott. Smaksatt vatten har jag inget jättebehov av, även om det kan göra tråkig mat mindre tråkig och kanske därför öka aptiten.
Tricklev
2006-10-28, 03:13
0.5-1.5Liter i veckan.
Metal_boy_
2006-10-28, 04:03
Kan jag inte svara på, det ser så olika ut och går i perioder. Det är som att fråga hur ofta jag äter pannkakor.
Lasse Kongo
2006-10-28, 06:45
Kan jag inte svara på, det ser så olika ut och går i perioder. Det är som att fråga hur ofta jag äter pannkakor.
Ja hur ofta äter du pannkakor egentligen?
Jag slutade när Colan blev äcklig. Nu nöjer jag mig med några munfull Sprite Zero emellanåt.
Lasse Kongo
2006-10-28, 07:06
Jag slutade när Colan blev äcklig. Nu nöjer jag mig med några munfull Sprite Zero emellanåt.
Hur går det btw, du har fått mailet va?
Ontopic: 0
Dricker bara Läsk på helgerna numera!
2x1.5l :thumbup:
Überbiffen
2006-10-28, 09:27
Dricker sällan läsk och när det händer är det aldrig light.
Ryska_raketen
2006-10-28, 09:32
va i helvete, vadå LÄSK? haha sånt fult ord! Läskeblask alternativt dricka is the shiet.
Brukar bli när jag äter ute, annars i princip aldrig. Dvs kanske 3ggr/vecka.
petersson
2006-10-28, 09:36
Avrundat blir det noll liter per dag eftersom jag kanske dricker 33cl / vecka.
Hur går det btw, du har fått mailet va?Det har inte gått en månad än. *slap*
Lasse Kongo
2006-10-28, 09:47
Det har inte gått en månad än. *slap*
sen jag frågade har det väl gått ett halvår? :D
sen jag frågade har det väl gått ett halvår? :DSå räknar man inte. Det måste ha gått minst 1 månad mellan varje mejl/PM. Jag funderar på att lägga på 1 vecka pga det här inlägget också.
Lasse Kongo
2006-10-28, 09:52
Så räknar man inte. Det måste ha gått minst 1 månad mellan varje mejl/PM. Jag funderar på att lägga på 1 vecka pga det här inlägget också.
Lägg på 2 veckor när du ändå är igång!
Undviker att dricka lightläsk, dricker hellre läsk med socker i.
blekfet2
2006-10-28, 12:03
dricker på helgen typ, brukar väl bli några liter max då :em:
shadowfire
2006-10-28, 12:15
Dricker aldrig läsk.
Däremot Fun Light i mängder.
Dricker aldrig läsk som inte är light.
jag ÄLSKAR pepsi max. Brukar köpa hem sådana 1.5 liters från ica rätt ofta. Kanske 4 ggr i veckan om vi ska räkna genomsnittet.
Scratch89
2006-10-28, 13:05
Bara på helgerna, och då kanske det blir en liter per helg.
viktor88
2006-10-28, 13:05
Dricker sällan läsk och när det händer är det aldrig light.
1+
Ja hur ofta äter du pannkakor egentligen?
Varje torsdag tillsammans med ärtsoppa?
Jag dricker Coca Cola dom få ggr. jag dricker läsk...om jag äter på MAX så kanske det blir en bägare med lite blandat, även lightläsk....fast det räknas väl inte :D
Annars dricker vi rätt mycket bubbelvatten här hemma tillsatt Fun light :thumbup:
Usch, läsk. *spy*
Tacka vet jag mineralvatten.
Visste ni att Aspartan använder dom till myrbekämpning i USA och myrorna dör som fan.
Så bara naturlikt socker för mig.
Nej, det vissta jag inte men nu gör jag det. Nikotin är ett annat bra preparat.
shut teh face
2006-10-28, 16:22
Mellan 0.5-10 liter i veckan.
En flaska pepsi max per dag ibland mer. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.