Visa fullständig version : outsiders?
Isabella
2006-10-24, 18:54
Någon som såg det igår?
Någon som såg det igår?
delvis, hade det på iaf
blekfet2
2006-10-24, 19:12
såg slutet med killarna som lekte baby, tycker det är bland det vidrigaste som finns, t om äckligare än nekrofiler.
Isabella
2006-10-24, 19:32
mm precis. Vad jag tyckte va knäppt va han som hade en sexdocka och att han såg henne som sin fru*screwy*
Hur kan man vilja sex med en docka? den bara ligger där som en död fisk ju!
Löjtnant Blank
2006-10-24, 19:47
Jag menar det! Högerhanden är ju åtminstone varm och gosig och kan greppa olika hårt.
mm precis. Vad jag tyckte va knäppt va han som hade en sexdocka och att han såg henne som sin fru*screwy*
Ja, gud va knäppt o knasigt.. Knasiga inköpare på femman.
Löjtnant Blank
2006-10-24, 19:52
5:an och Aftonbladet är av samma skrot och korn, men 5:an lyckas med konststycket att trycka in aningen mer reklam i sitt utbud, och vinner därför rejset.
5:an och Aftonbladet är av samma skrot och korn, men 5:an lyckas med konststycket att trycka in aningen mer reklam i sitt utbud, och vinner därför rejset.
Nu är det frosseri om sjukt jävla tjocka jävlar på samma kanal. Dom kör sånt på primetime, galna fuckers.
Löjtnant Blank
2006-10-24, 20:06
Nu är det frosseri om sjukt jävla tjocka jävlar på samma kanal. Dom kör sånt på primetime, galna fuckers.
Handlar det om de där två knölvalarna från USA som väger sig på en godsvåg eftersom en personvåg inte räcker till? I så fall har jag sett det. Bra skit.
Nä nu va dom 3 stycken. antar att dom två första blev så jävla feta att dom blev tre för pengarnas skull.
Det har gått i flera avsnitt
jag kan inte se det.
Får ångest och känner att det kan vara jag.
Jag tycker det är bra att man visar avvikande böjelser och beteenden för att öka förståelsen för att det finns. Men dom program som 5an har frossar och gottar sig mer i andras situation.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.