Visa fullständig version : Dirty Sanches - the movie
Såg den precis och jag är stum :B
Haha... det går inte att göra värre saker, bara samma.
Helt otroligt sanslöst, och det känns som det var censurerat.
Inget av det som visats i serier av valfritt liknande program kan jämföra sig, det går inte :B
Hela den prylen med att dricka bajsblandad öl bleknar efter detta.
never again...
The_RobRoy
2006-10-23, 23:31
så man ska inte se den alltså...
Haahahah jaa såg den också idag!:D
Vissa klipp fick man riktiga spykänslor av, kände liksom hur magen vände sig!*spy*
Värsta var fettsugningen på Pancho, och vad som gjordes senare med fettet som sugits ut...*spy*
Ja det är svårt att finna ord.
Har ni sett The dudesons? Det är rätt sköj det med :)
Har ni sett The dudesons? Det är rätt sköj det med :)
Ja men de är ju roliga iallafall!
Riktigt roliga :)
DS - the movie är inte rolig, den är bara extrem från början till slut.
JustinCredible
2006-10-24, 00:05
ge nåt exempel på vad dom gör? *flex*
ge nåt exempel på vad dom gör? *flex*
Kolla mitt inlägg ovan?:D
Du kan ju fantisera vidare... Vad hade varit det äckligaste du skulle kunnat gjort med Panchos flytande fett?
Det enda som klipps bort från filmen var när de sög bajs från en hönas gump. Hade de inte klippt bort det hade den aldrig blivit godkänd för release.
Är filmen så äklig? Då ska jag kanske inte se den.....
Dirty Sachez suger ju verkligen, de har ju tagit den dåliga/äckliga delen från Jackass-serierna (den bra delen är ju alla roliga "stunts") och spunnit vidare till tusen.. jag vet inte, men jag tycker att det inte är så kul att se folk dricka öl från en annan mans röv?
Scratch89
2006-10-24, 07:33
Dirty Sachez suger ju verkligen, de har ju tagit den dåliga/äckliga delen från Jackass-serierna (den bra delen är ju alla roliga "stunts") och spunnit vidare till tusen.. jag vet inte, men jag tycker att det inte är så kul att se folk dricka öl från en annan mans röv?
+1
Dock ser jag hellre Dirty Sanches än Jackass, mest för att jag tycker Johnny Knoxville är så dryg, och att Steve-O och hans kompis (Partyboy?) är så otroligt pantade i deras program Wild Boyz.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.