Visa fullständig version : Jag ska kopa en dildo...
High1ander
2006-10-21, 09:55
at en tjejkompis i fodelsedagspresent.
Problemet e att jag e i USA och det ska levereras till en svensk adress.
Jag har sagt till kompisen innan att jag ska gora det och jag vet vilken storlek o sa hon vill ha. Sa en sex-shop med information om bade langd och omkrets pa dildon e att foredra.
Jag var in pa www.afroditesapotek.se nyss men kunde inte se ett satt att "skicka till nagon annan" sa att saga.
Tacksam for svar.
at en tjejkompis i fodelsedagspresent.
Problemet e att jag e i USA och det ska levereras till en svensk adress.
Jag har sagt till kompisen innan att jag ska gora det och jag vet vilken storlek o sa hon vill ha. Sa en sex-shop med information om bade langd och omkrets pa dildon e att foredra.
Jag var in pa www.afroditesapotek.se nyss men kunde inte se ett satt att "skicka till nagon annan" sa att saga.
Tacksam for svar.
vad är de för fel på US video (svensk site)
Mejla dem och förklara så löser de problemet åt dig, garanterat!
High1ander
2006-10-21, 10:17
Mejla dem och förklara så löser de problemet åt dig, garanterat!
Jo jag fundera pa det, men hon fyller ar pa tisdag, vet inte om det hinner fixas (vet inte om det hinner skickas i tid nu heller).
Jag tittar pa usvideo nu:)
Men vad e Längd 19 cm, ¤ 5cm, 5 cm vad? Radie, diameter omkrets.
Jag vill helst ha natt runt 18-28 cm langd, och minst 12 i omkrets.
Tacksam for svaren hittills!
Jo jag fundera pa det, men hon fyller ar pa tisdag, vet inte om det hinner fixas (vet inte om det hinner skickas i tid nu heller).
Tacksam for svaren hittills!5 cm är diameter. (Är du lite bra på matematik så kan du räkna om hennes önskade omkrets till diameter. Det kan inte jag.) Köp en rabbit till henne, de är extremt populära.
High1ander
2006-10-21, 10:29
5 cm är diameter. (Är du lite bra på matematik så kan du räkna om hennes önskade omkrets till diameter. Det kan inte jag.) Köp en rabbit till henne, de är extremt populära.
Vad e rabbit? Jag lova en dildo, vet inte om jag vagar :/
Bra, omkrets e bara att ta 3.14*diametern.
Jag bestaller nagon rackare at henne imorrn :)
Tack for all hjalp!
Vad e rabbit? Jag lova en dildo, vet inte om jag vagar :/
Bra, omkrets e bara att ta 3.14*diametern.
Jag bestaller nagon rackare at henne imorrn :)
Tack for all hjalp!
Rabbit stimulerar klitoris samtidigt med ett roternade litet "finger", enkelt förklarat. Storsäljaren på dildopartyn i Sverige.
Rabbit stimulerar klitoris samtidigt med ett roternade litet "finger", enkelt förklarat. Storsäljaren på dildopartyn i Sverige.
Alltså hur du vet sånt vill ja inte ens fråga.
Men jag har iaf fått för mig att tjejer vanligtvis föredrar vibrator före själva dongen.
Arne Persson
2006-10-21, 10:45
Varför inte en latexfist?:)
vad är de för fel på US video (svensk site)
Lyssna på Pipphi han vet vad han pratar om.
Där kan du också köpa en dress som hon kan ha när hon använder den.
Rabbit blev världskänd när den användes av en av tjejerna i Sex and the city. Hon blev helt beroende och ville sen inte gå ut med dom andra utan bara stanna hemma och rabbita.
Alltså hur du vet sånt vill ja inte ens fråga.
Men jag har iaf fått för mig att tjejer vanligtvis föredrar vibrator före själva dongen.
Trist när ett förhållande kommit till punkten att hon slutat föredra dong framför vibrator..
www.martinshop.se
Där står omkrets och liknande. Vet dock inte hur det är med leveransen, men kontakta dem och fråga.
Vad e rabbit? Jag lova en dildo, vet inte om jag vagar :/Äh, en rabbit är en dildo, det är bara det att den vibrerar och roterar en del också. Det är faktiskt en no brainer. De är som sagt extremt populära. (Dock kostar de därefter.) Finns på t ex kondomeriet.
http://www.lekkos.no/images/100731.jpg
FutureTech Rabbit
Här har vi en riktig superstav i krom och rosarött. Järnkulorna i staven roterar i 6 olika hastigheter! Den lilla "klitoristippen" i mjuk jelly vibrerar på 7 olika sätt (3 hastigheter + 3 olika pulserande lägen + 1 stegrande läge). Knapparna lyser desstuom i mörkret. Inga sladdar, reglaget sitter direkt på staven. Batterierna sitter i ett praktiskt batteripack. Längd 24cm X 4cm. Drivs med 4 AA batterier, medföljer inte.
till en kompis *rolleyes*
Äh, en rabbit är en dildo, det är bara det att den vibrerar och roterar en del också. Det är faktiskt en no brainer. De är som sagt extremt populära. (Dock kostar de därefter.) Finns på t ex kondomeriet.
http://www.lekkos.no/images/100731.jpg
Shit nu vet jag vad alla fd n.a.s.a tekniker pysslar med.
finns väl förövrigt två modeller av rabbiten nu? en stötande som är ny, samt den klassiska som roterar..
Sjukaste tråden jag sett på ett tag :D
Pepparkakssmurfen
2006-10-21, 12:01
finns väl förövrigt två modeller av rabbiten nu? en stötande som är ny, samt den klassiska som roterar..
Vilken föredrar du?
hur fen vet du det :Virro
Vilken föredrar du?
jag har inte provat den nya, bara den gamla.
hur fen vet du det :Virro
jag har haft flickvänner? ;)
Sjukaste tråden jag sett på ett tag :D
vad är det som är sjukt?
Förlåt offtopic men: Det borde väl vara optimalt och ej så katabolt att ha sex med flickvännen genom att endast använda rabbiten på henne, då behöver man endast trycka på lite knappar? :D
Förlåt offtopic men: Det borde väl vara optimalt och ej så katabolt att ha sex med flickvännen genom att endast använda rabbiten på henne, då behöver man endast trycka på lite knappar? :D
japp, fast inte så skönt, känns inte så mkt i snorren om man använder en dildo på tjejen..:(
edit: sen måste man ju ha lite skills även med en dildo å inte bara trycka på några knappar..
Nalfaren
2006-10-21, 12:46
har köpt ett par dildos genom tiderna ;)
Tycker dock Rabbit är överreklamerad, hehe, den kan kännas
väldigt stor å tung också, ibland så är en vanlig dildo enklare
dildo lika bra, eller fingervibrator :)
Btw, dildos är perfekta presenter ! :)
bear.flowertwig
2006-10-21, 12:58
Hela poängen med rabbiten är de små öronen som kommer åt att retas såååå bra...
Coldsmith
2006-10-21, 12:58
annars finns ju såna här kit man kan köpa där man gör en avgjutning av sin egen. Det kanske är poppis ;).
Pepparkakssmurfen
2006-10-21, 13:00
annars finns ju såna här kit man kan köpa där man gör en avgjutning av sin egen. Det kanske är poppis ;).
Bra tips!
H1ghlander: gör en avgjutning av din egen och ge den i present till din kompis! :hbang:
japp, fast inte så skönt, känns inte så mkt i snorren om man använder en dildo på tjejen..:(
edit: sen måste man ju ha lite skills även med en dildo å inte bara trycka på några knappar..
Nej inte nuförtiden, nu finns det dildos med ben med! Så du kan bara styra runt den lite så går den runt där o gör sitt jobb, medans du sitter i soffan och äter chips!*popcorn*
Tacksam for svaren hittills!Jadu, gissa? 5cm radie skulle ge 10cm diameter, troligt? 5cm omkrets skulle ge att den är 1.6cm i diameter...
Med 5cm diameter blir omkretsen 15.7cm.
12cm omkrets blir 3.82cm diameter.
Det senare har någon säkert redan svarat på men ändå ;)
Tycker dock Rabbit är överreklamerad, hehe, den kan kännas väldigt stor å tungRabbiten är en ensamleksak. (Har jag hört, av en kompis.)
En ensam rabbit gör väl ingen nytta? Krävs väl åtminstone två delar?
Ge henne en gipsavgjutning av din egen k*k. Eller så kan du få en klubba av mig.
:thumbup:
Scratch89
2006-10-21, 18:30
28 cm? Är hon en fyrbarnsmamma?
Påverkas slidans djup av att föda barn?
Ryska_raketen
2006-10-21, 18:39
48 guns, vadå är han en 17 årig emo:confused:
Scratch89
2006-10-21, 18:58
Påverkas slidans djup av att föda barn?
Inte fan vet jag. Men troligen så är väl förhållandet längd/grovlek samma?
Håll käften RR.
Ryska_raketen
2006-10-21, 19:00
Håll käften RR.
okey, håller just nu. Lagom svårt att skriva med en hand, säg till när ja kan släppa.
Inte fan vet jag. Men troligen så är väl förhållandet längd/grovlek samma?
Okey, men exakt vad flyttas inne i kvinnan så att längre objekt kan tränga in? Om en kvinna föder ett oändligt antal barn, skapas ett svart hål inne i kvinnan då? Tar slidan över kvinnan helt? Imploderar kvinnan?
Vad kostar ett sådant kit? Hade varit kul att ge bort en avgjutning och meddela detta först ett par veckor senare.
:laugh:
Scratch89
2006-10-21, 19:14
Okey, men exakt vad flyttas inne i kvinnan så att längre objekt kan tränga in? Om en kvinna föder ett oändligt antal barn, skapas ett svart hål inne i kvinnan då? Tar slidan över kvinnan helt? Imploderar kvinnan?
Läste du ens mitt inlägg som du quotade?
Scratch89
2006-10-21, 19:15
Vad kostar ett sådant kit? Hade varit kul att ge bort en avgjutning och meddela detta först ett par veckor senare.
:laugh:
:D
Det tråkiga är att om hon inte är nöjd med resultaten så är ju nupp-chanserna rätt så låga.
Läste du ens mitt inlägg som du quotade?
Du påstår att det finns ett förhållande längd:grovlek. Hur ser det förhållandet ut? Vad baserar du det på?
Scratch89
2006-10-21, 19:29
Du påstår att det finns ett förhållande längd:grovlek. Hur ser det förhållandet ut? Vad baserar du det på?
Egen erfarenhet? :em:
:D
Det tråkiga är att om hon inte är nöjd med resultaten så är ju nupp-chanserna rätt så låga.
Är ju bra att få veta i förväg, sedan så är det nog bra om man ligger en bit över medel då det är svårt att kompensera på andra sätt om man inte är närvarande...
*rolleyes*
oavsett slidutvidgning eller inte så är ju 28cm rätt så långt in i kroppen, kittlar gött i lungornas underkant då ;)
Jag antar att hon antog att 28cm var inkl "skaftet"/något att hålla i? Jag vet inte om längden brukar vara total längd eller införbar längd så att säga, på rabbitsaken blir det ju rätt svårt att få in alltsammans...
Jag antar att hon antog att 28cm var inkl "skaftet"/något att hålla i? Jag vet inte om längden brukar vara total längd eller införbar längd så att säga, på rabbitsaken blir det ju rätt svårt att få in alltsammans...
haha, svårt lär det bli, å inte så bekvämt.. vad förvånad tjejen blir när man nöjt tittar upp å säger med ett leende" jag fick äntligen in hela"
De kan inte vara så att tex om du har ett hål och håller på med det hela tiden och pillar ock drar saker igenom de du tror inte hålet töjs ut då? ;)
NiXPhoenix
2006-10-21, 21:54
Nej, men han skrev fel antar jag, han menade att det töjs ut på bredden istället. Eller stämmer kanske inte det va???
De kan inte vara så att tex om du har ett hål och håller på med det hela tiden och pillar ock drar saker igenom de du tror inte hålet töjs ut då? ;)Vad gäller just de här frågorna brukar man väl hävda att slidmuskulaturen utvecklas så att det snarare är det motsatta som gäller, men men.. Det är ju inte precis en plastpåse du har slitit hål i och håller på o utvidgar hålet i...
Muskelbyggaren
2006-10-21, 22:44
Tänk vad allt kan analyseras och diskuteras...
Men roligt är det. :)
Tänk vad allt kan analyseras och diskuteras...
Men roligt är det. :)
Exakt, det bästa är alla manliga experter på området som kryper fram ur vråna.
Det här är ju helt underbart! URL?
High1ander
2006-10-22, 04:50
Nej, men hon maste ju halla i den?!
Om den e sag 20 cm, sa gar vad, 5-6 cm att till att greppa, och 14-16cm e for lite? (Inte vet jag hur hon haller i den, men gissar att i overkant sa kan det bli sa?) Bara for en dildo e 28 cm sa maste man inte trycka in hela? Hellre lite for lang an lite for kort.
Hellre lite for lang an lite for kort.Arne hade varit stolt :D
De kan inte vara så att tex om du har ett hål och håller på med det hela tiden och pillar ock drar saker igenom de du tror inte hålet töjs ut då? ;)
Läs om och tänk.
Jag bara måste....
:laugh: :laugh: :laugh:
Arne Persson
2006-10-22, 09:57
Ha ha! Min fru är 6 barnsmamma! Är du oskuld?:D
vad är det som är sjukt?
Jag har hängt på forum sedan jag var liten, och har ALDRIG sett en sånhär tråd. Inte direkt varje dag man ser nån fråga efter vart man kan köpa en lös penis / fi*a :thefinger
Mattias Hallberg
2006-10-22, 10:30
Jag har hängt på forum sedan jag var liten, och har ALDRIG sett en sånhär tråd. Inte direkt varje dag man ser nån fråga efter vart man kan köpa en lös penis / fi*a :thefinger
Måste varit jäkligt tråkiga forum du hängt på... :devil:
Löjtnant Blank
2006-10-22, 11:01
vart man kan köpa en lös penis
Måste varit jäkligt tråkiga forum du hängt på... :devil:
Hehe bilforum, kanske inte disskuterar lössnoppar där direkt =)
:laugh: :laugh:
Det här är ju helt underbart! URL?
En liten *bump* nu när julen börjar närma sig:
http://www.cloneawilly.com/
:angel:
http://www.cloneawilly.com/images/products/Website_Product021306_03.jpg
"oj tack älskling, ett lillfinger"
Jag vill veta vad det blev för inköp och vad tjejen tyckte!
Uppdatera oss!!
man behöver inte vara två för att ha sex...
du kan då inte ha hängt på sweclockers heller. Var en tjomme där som gjorde en riktig seriös recension på 3 olika Fleshlights (lösvaginor) den tråden var rätt skum *popcorn*
Borde klassas till "hårda paket"...
du kan då inte ha hängt på sweclockers heller. Var en tjomme där som gjorde en riktig seriös recension på 3 olika Fleshlights (lösvaginor) den tråden var rätt skum *popcorn*
länk? :Virro :cool:
länk? :Virro :cool:
tyvärr finns inte tråden kvar men lite av den finns copy pastad här http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=40335&highlight=fleshlight
Kul kille *screwy*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.