handdator

Visa fullständig version : Schampotjuvar!!111

Baan
2006-10-18, 11:04
Bastade lite idag efter gymmet. Efter några minuter kom det en snubbe in i duschen (glasdörr till bastun så syns rätt bra) och använder exakt likadant bögschampo som jag använder, Fructis för torrt skadat hår. Vad är sannolikheten tänker jag, han måste ha snott mitt schampo. Nej nej, tänk inte sååååå negativt nu, det finns säkert någon på gymmet som gillar det schampot. Sen ser jag en ganska lustig grej, han tar lite schampo, sen lägger han flaskan på motsatt sida där han ska duscha. Då fattar jag att det är något lurt på g. Går ut för att kolla om det är mitt schampo, och ja, restne kan ni lista ut själva.

Fick ett litet lätt roid rage och undrade självklart vad fan han håller på med. Lite roligt var det väl när jag undrade om han inte var djävligt smart som ställde schampoflaskan på motsatt sida och han missade ironin (och att jag gjorde mitt bästa för att se sur ut) och sa något i stil med "Ja.... var rätt smart... nej nej.. menar inte så... tänkte fel... öööh"..

Djävla schampotjuvar, nackskott etc!!11

Gabber
2006-10-18, 11:05
sa du inget till honom då?

Baan
2006-10-18, 11:07
Jo, det är det andra stycket handlar om. Orkade inte skriav ut allt men saker som

Jag: "Men du... va fan... vad gör du med mitt schampo"
Han: "Öhh.... trodde någon glömt bort det"

Gabber
2006-10-18, 11:10
Jaha, jo det finns konstiga människor överallt. Det har hänt mig också men då försvann hela flaskan.

Baan
2006-10-18, 11:11
Det har hänt mig med. Det är första gången jag tar en "in action" sas.

aitamaa
2006-10-18, 11:12
nån låna schampo av dig *cry*

hemsök killen och döda han.

Snake
2006-10-18, 11:13
naaawwwwwww:(

Niclaaas
2006-10-18, 11:17
schampotjuvar är den värsta sortens tjuvar. du skulle ha mördat honom.

Baan
2006-10-18, 11:18
Jag är för fredlig för våld :/

Snake
2006-10-18, 11:19
Jag är för fredlig för våld :/

Lite lätt spanking på honom i bastun?

Baan
2006-10-18, 11:19
Lite lätt spanking på honom i bastun?

Stöld ska väl inte belönas?!

Dumleman
2006-10-18, 11:20
Tamefan nästa gång du är på gymmet lämnar du en schampoflaska där men i flaskan är det en blandning av sirap/tjära/fiskleverolja!:devil:

Snake
Stöld ska väl inte belönas?!

:em:

blekfet2
gör såhär:

Onanera, fyll flaska med sagge, lämna i duschrummet, skratta sedan när någon använder det...ihihi

Snake
2006-10-18, 11:21
Tamefan nästa gång du är på gymmet lämnar du en schampoflaska där men i flaskan är det en blandning av sirap/tjära/fiskleverolja!:devil:

Låter som en gainer ju :confused:

Baan

Det borde man fan göra. Kanske skriva en lapp på den så att schampotjuvarna lägger tillbaks den också så man får fast mer än en..

Whistler
"Ursäkta, men du tappade din schampoflaska" *evilgrin*

Baan
2006-10-18, 11:22
gör såhär:

Onanera, fyll flaska med sagge, lämna i duschrummet, skratta sedan när någon använder det...ihihi

Fyll flaska med sagge????? Projektet skulle ju ta flera veckor!

blekfet2
2006-10-18, 11:24
Fyll flaska med sagge????? Projektet skulle ju ta flera veckor!

Du nämnde roide rage, du har massa testo i kroppen så allt för länge borde det inte ta :D

Annars så har du väl lite vänner som med än gärna hjälper till?

Vad har du för adress så kan jag skicka över lite? :D:kinky:

Baan
2006-10-18, 11:25
Du nämre roide rage, du har massa testo i kroppen så allt för länge borde det inte ta :D

Annars så har du väl lite vänner som med än gärna hjälper till?

Vad har du för adress så kan jag skicka över lite? :D

Hm, brevbäraren är redan lite smålack på mig då jag whinat att han ger mig andra människors post och så, vet inte hur saggeleveranserna skulle uppfattas, hmmmm.

FreCKo
2006-10-18, 11:26
Hm, brevbäraren är redan lite smålack på mig då jag whinat att han ger mig andra människors post och så, vet inte hur saggeleveranserna skulle uppfattas, hmmmm.

Om den skickas i ett förslutet paket tror jag inte han misstänker något, möjligtvis om det skvalpar omkring... *spy*

Eller vadå, tror du att han skulle öppna?

blekfet2
2006-10-18, 11:27
Om den skickas i ett förslutet paket tror jag inte han misstänker något, möjligtvis om det skvalpar omkring... *spy*

Eller vadå, tror du att han skulle öppna?

haha, usch :laugh:

Baan
2006-10-18, 11:29
Paket lär jag få hämta själv i någon "närlivs", så vi får skicka det i kuvert på något sätt. Kanske lägga i sånna små plastpåsar som är förslutningsbara?

blekfet2
2006-10-18, 11:44
Paket lär jag få hämta själv i någon "närlivs", så vi får skicka det i kuvert på något sätt. Kanske lägga i sånna små plastpåsar som är förslutningsbara?

Men alltså grejen är, Mina spermier är rättare sagt en enda stor spermie på cirka 2kg som sprattlar runt likt en abborré...

Pez
2006-10-18, 12:33
Bastade lite idag efter gymmet. Efter några minuter kom det en snubbe in i duschen (glasdörr till bastun så syns rätt bra) och använder exakt likadant bögschampo som jag använder, Fructis för torrt skadat hår. Vad är sannolikheten tänker jag, han måste ha snott mitt schampo. Nej nej, tänk inte sååååå negativt nu, det finns säkert någon på gymmet som gillar det schampot. Sen ser jag en ganska lustig grej, han tar lite schampo, sen lägger han flaskan på motsatt sida där han ska duscha. Då fattar jag att det är något lurt på g. Går ut för att kolla om det är mitt schampo, och ja, restne kan ni lista ut själva.

Fick ett litet lätt roid rage och undrade självklart vad fan han håller på med. Lite roligt var det väl när jag undrade om han inte var djävligt smart som ställde schampoflaskan på motsatt sida och han missade ironin (och att jag gjorde mitt bästa för att se sur ut) och sa något i stil med "Ja.... var rätt smart... nej nej.. menar inte så... tänkte fel... öööh"..

Djävla schampotjuvar, nackskott etc!!11
Var förvarade du alt. var var shampot?

Tricklev
2006-10-18, 12:36
Jag är också inne på runk-ideen, do it!

Pellefant
2006-10-18, 12:48
De gånger folk frågat om de fått ta schampo så gör jag det glatt, men skulle de bara ta skulle jag blir sur.

Har t.o.m lånat ut handduken ett par gånger. :)

vattenbuffel
2006-10-18, 13:07
En gång när jag kom tillbaka till omklädningsrummet efter ett avklarat träningspass så upptäckte jag, till min stora förvåning, att min tröja var stulen! Det stämmer. Min mobiltelefon, min börs, eller mina nya svindyra jeans hade tjuven minsann inte rört, men min gamla tröja var borta! Då blev jag arg.

Tolkia
2006-10-18, 13:28
Jag har lyckatsa ta fel schampoflaska i duschen en gång; jag ser ingenting utan mina glasögon (typ ledsyn ...) och fattade inte det förrän efteråt. LITE pinsamt, ja ... det var inte riktigt läge för att gå fram till den andra tjejen och säga "öh, jag råkade visst sno schampo av dig" heller. :em:

Diana
2006-10-18, 17:45
Vilken dramatik :laugh:

Hatar när folk för gör misstag och vägrar stå för dem.

Jag var med om en kärring, hrrm jag menar; smått förvirrad kvinna, som snodde mina träningshandskar när jag lagt dem på en bänk(tänkte bara ligga på stretchmattan och känna livet rinna tillbaka i ådrorna igen) jag går runt och letar som en tok efter dem då det faktiskt är nästintill en fysisk omöjlighet för mej att träna utan dem :em: heh :D - Så tillslut ser jag henne med dem i omklädningsrummet och tro det eller ej men fanskapet hävdade i 5 min att de va hennes(wtf?) jag tröttnade dock efter en stund och slet dem ur näven på henne med några väl utvalda(men här censurerade) ord.

Ibland undrar man, med tanke på vissas hjärnverksamhet, hur de ens hittar ut genom dörrn på morronen. :Virro

Mantus
2006-10-18, 17:51
Vilken dramatik :laugh:

Hatar när folk för gör misstag och vägrar stå för dem.

Jag var med om en kärring, hrrm jag menar; smått förvirrad kvinna, som snodde mina träningshandskar när jag lagt dem på en bänk(tänkte bara ligga på stretchmattan och känna livet rinna tillbaka i ådrorna igen) jag går runt och letar som en tok efter dem då det faktiskt är nästintill en fysisk omöjlighet för mej att träna utan dem :em: heh :D - Så tillslut ser jag henne med dem i omklädningsrummet och tro det eller ej men fanskapet hävdade i 5 min att de va hennes(wtf?) jag tröttnade dock efter en stund och slet dem ur näven på henne med några väl utvalda(men här censurerade) ord.

Ibland undrar man, med tanke på vissas hjärnverksamhet, hur de ens hittar ut genom dörrn på morronen. :Virro

Hur visste du säkert att de var dina?

Baan
2006-10-18, 17:51
Var förvarade du alt. var var shampot?

Finns ett ställe man kan hänga upp handdukar och en hylla över för schampoflaskor, där låg flaskan. Jag och min handduk var i bastun. Jag kan förstå att man kan tro att det är kvarglömt och på så sätt handla som han gjorde, men nu kan man ju lätt kolla in i bastun och se om det sitter någon där, vilket killen uppenbart inte gjorde eller sket i eftersom han nu använde lite sneaky techniques för att schampoflaskan inte skulle finnnas nära honom. Tror faktiskt samma kille "lånat" schampo av mig innan, men frågat då.

Diana
2006-10-18, 17:58
Hur visste du säkert att de var dina?

Kände igen dem + att det står mitt namn i :D ;)

Jag är en förutseende individ.

Dumleman
2006-10-18, 17:59
Kände igen dem + att det står mitt namn i :D ;)

Jag är en förutseende individ.
Men hon kan ha hetat likadant!!!

Yip_man
2006-10-18, 18:32
blanda kaustik soda med tepetklister och fyll flaskan. Sen behöver han inte låna schampo mer.:thumbup:

aliquis
2006-10-19, 00:58
Men alltså grejen är, Mina spermier är rättare sagt en enda stor spermie på cirka 2kg som sprattlar runt likt en abborré...Cancer? :D

aliquis
2006-10-19, 01:01
Vet inte hur man skulle kunna få metylenblått att fastna, vet inte om man behöver göra något alls om det är koncentrerat, kanske fastnar tillräckligt mycket ändå? ;)

Finns väl ett o annat grönt färgämne också för hulkeneffekt.

Löjtnant Blank
2006-10-19, 01:27
Mitt tips är följande: Baan, the most hated one, sluta att vara så snål med ditt schampoo.

aliquis
2006-10-19, 02:39
Mitt tips är följande: Baan, the most hated one, sluta att vara så snål med ditt schampoo.Du kanske vill skicka en portion schampoo till Baan!? Nä just det! Tänkte väl det! ;)

Löjtnant Blank
2006-10-19, 03:13
ali, din lilla anti-Windows-hora, du och jag ska sexa loss, vare sig du vill eller inte...

Baan
2006-10-19, 05:57
Mitt tips är följande: Baan, the most hated one, sluta att vara så snål med ditt schampoo.

Lätt att säga för dig när du aldrig ger någon chansen att ens sno ditt schampo :) Börja träna så kanske du det kommer sen förstår du.

Whistler
2006-10-19, 11:54
Jag försöker igen.

http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20061016.jpg

Diana
2006-10-19, 15:03
Men hon kan ha hetat likadant!!!
Sschhhh :D

RösböJunior
2006-10-19, 16:02
"låna" schampo sa någon? det är väl inte direkt återbrukbar vara.

det verkar finnas en liten försiktig katerogi på folk som använder
bortglömda saker, vissa sätter det i system ?

jag råkade ut för en komisk person på gymmet som typ efter ett tag
frågade " kan jag bara få låna lite schampo av dig" ?
stum som jag blev, sa jag, mja lite gran vafan. och man förståd direkt att han var van satte det där i system. fan så skum.
det komiska var att han säkert kände sig LITE dum iaf

och typ medans han besatt,stressat gnuggade in håret med det där
mumlade i stil med : "det är bara säga till nån gång om du har glömt"...

sure! för det första hade jag ALDRIG sett han där förr,dessutom såg man han aldrig ÅTER på det gymmet! :D

Metal_boy_
2006-10-19, 16:31
Annars kan man fylla flaskan med bläster medel Aluminiumsilkat och hoppas att han är flintis eller ska skrubba påsen.

:D ;)

Angel
2006-10-19, 17:12
Jag mår fortfarande dåligt över att någon snodde min Stella McCartney vattenflaska på gymmet. Den va sviiiindyr

Ryska_raketen
2006-10-19, 17:16
Äsch, så farligt är det inte Baan. Se det ifrån den ljusa sidan, hade varit värre om han pissat på dig inne i bastun.

Baan
2006-10-19, 17:22
Äsch, så farligt är det inte Baan. Se det ifrån den ljusa sidan, hade varit värre om han pissat på dig inne i bastun.

Hm, gränsfall med en golden shower..

Ryska_raketen
2006-10-19, 17:25
Hm, gränsfall med en golden shower..

Jo. Eller om han helt plötsligt när du står och duschar, snor schampot i smyg och börjar massera in det i ditt fluffiga hår.

Baan
2006-10-19, 17:26
Jo. Eller om han helt plötsligt när du står och duschar, snor schampot i smyg och börjar massera in det i ditt fluffiga hår.

Det vore väl snällt.

Ryska_raketen
2006-10-19, 17:27
Det vore väl snällt.

fan, nu snackar jag om någon annan. Detta är egentligen mina egna tankar och högsta drömmar ändå sen jag såg dina baywatchbilder :em:

Einar
2006-10-19, 17:33
Okej om de lånar lite shampo. Det är värre när man kommer ut ur bastun och upptäcker att den är puts väck. Det har hänt mig en gång.

Kom att tänka på en annan incident. På Lunds koloträff var det en utbytesstudent som torkade sig på min svetthandduk som jag lagt brevid latsdraget. Hur är man funtad då??

Baan
2006-10-19, 17:33
fan, nu snackar jag om någon annan. Detta är egentligen mina egna tankar och högsta drömmar ändå sen jag såg dina baywatchbilder :em:

Jag är van, får den ofta...

Einar: Agera då för helvete, du kan väl engelska?!

Einar
2006-10-19, 17:38
Jag är van, får den ofta...

Einar: Agera då för helvete, du kan väl engelska?!

Jo, visst agerade jag. Men jag orkade inte ställa till med någon större scen. Jag sa att han kunde gott ta sin egen handduk nästa gång.

Jag behöll min ilska till reppandet. Det gäller att bunkra upp energi till lyften. :D

Baan
2006-10-19, 17:40
Jo, visst agerade jag. Men jag orkade inte ställa till med någon större scen. Jag sa att han kunde gott ta sin egen handduk nästa gång.

Jag behöll min ilska till reppandet. Det gäller att bunkra upp energi till lyften. :D

Iofs, vissa lär ju inte ens fatta.

svensk - What are you doing with my towel?
random utlänning - No, it's ok.

stahlberg
2006-10-19, 19:42
-Är du på gott humör : pissa i en flaska schampo och lämna kvar den.
-Är du på lite sämre humör : Ät något olämpligt så du får "sprutdiarré" och skit i en flaska schampo, och lämna kvar den.
- Är du arg : Fyll en flaska schampo med frätande syra och lämna kvar den.
- vill du hämnas : Fyll en flaska schampo med arsenik, brotta omkull den du vill hämnas på, bänd upp munnen på honom och häll in!

Kejsarinnan Bonaparte (Napoleon Bonapartes hustru) var en hejare på koncentrationscurl (vilket jag avslöjat i gamla trådar). En gång när hon duschade efter ett träningspass såg hon att en man tittade på hennes schampoflaska, alldeles som om han tänkte ta lite schampo ifrån den. Bonapartskan fnyste till, och mannen drog sig tillbaka från schampoflaskan.

"Vill du ha schampo?", frågade den gigantiska kejsarinnan med ovanligt len röst. "Gärna, om det är möjligt", stammade mannen. "Visst fan är det möjligt", svarade kejsarinnan B. Så fyllde hon ett badkar med nitroglycerin, kallade på Napoleons största stridselefant, och lät denna blåsa in ämnet i den stackars mannens mun.

Det lär ha blivit en sjuhelsickes smäll.

egge
2006-10-19, 19:51
:laugh: :laugh: :laugh:
Stahlis är sååå sjuk

Löjtnant Blank
2006-10-20, 19:35
Börja träna så kanske du det kommer sen förstår du.
:D

http://img164.imageshack.us/img164/3936/sidechestl0610au7.jpg

Baan
2006-10-20, 19:39
:D

vs. ?

Löjtnant Blank
2006-10-20, 19:43
vs. ?
Nej, jag kan inte mäta mig med dig, Adonis. Min smiley var ödmjukt menad - jag inser att jag aldrig kommer att komma upp i din nivå, hur mycket jag än tränar.

Baan
2006-10-20, 19:44
Ok, bilden är väl rolig av flera orsaker, men det finns väl en tråd avsedd för den bilden, så du kan väl skratta där, inte förstöra min schampotråd :(

jeppe på berget
2006-10-20, 20:00
Häll i hårbortagningsmedel :devil:

Ryska_raketen
2006-10-20, 20:23
Tycker iof du ser rejält köttig ut där Baan :)

bulk fiction
2006-10-20, 20:23
Har inte läst allt men annars är väl det typiska att folk lämnar shampoflaskorna kvar i omklädningrummet eller duschen så får man snöra ut dom ur duschen för att få plats med sin egen