Visa fullständig version : Anmäla fotoalbum stulet?
Ja, min fråga är om ni skulle göra det, och i så fall om ni tror det finns chans att få det tillbaka? Jag menar, finns ju inget ekonomiskt värde i det - men stort personligt..
Om man tex glömt det på ett bord i en park och det inte finns kvar en kort stund efter att man varit där?
(Eg dagbok och fotoalbum i ett)
Ja det skulle jag, så har man en chans få tillbaka det om någon lämnar in det till polisen.
Ja det skulle jag, så har man en chans få tillbaka det om någon lämnar in det till polisen.
Jo, det är väl bäst. Men det kanske blir svårt att få tillbaks, beror ju på vem som hittat det förståss. Lite läskigt om man nu inte får tillbaks det.. :(
King Grub
2006-10-17, 20:27
Polisen kommer inte att inleda en undersökning, men om någon lämnar in det, som sagt, vet dom ju vem som saknar ett album.
Polisen kommer inte att inleda en undersökning, men om någon lämnar in det, som sagt, vet dom ju vem som saknar ett album.
Precis.. kanske dumt att starta en tråd, är så stressad över hela grejjen bara. Obs, inga såna kort men är ändå rädd vad de gör i orätta händer.. Jaja, shit happens.. *slap*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.