Visa fullständig version : Google
Brattström
2006-10-16, 19:39
någån som kan slänga upp en länk där man kan läsa historien bakom Google, hur det hela startade fram till idag?
http://www.google.com/corporate/history.html
Svenska: http://sv.wikipedia.org/wiki/Google
MasterChief
2006-10-16, 19:59
använd google
Haha...ja, fan. Det var en rolig fråga. :D
Jag säger som jag alltid gör - Kolla på dokumentären "Google - Behind the Screen". Den är mkt bra.
Jag säger som jag alltid gör - Kolla på dokumentären "Google - Behind the Screen". Den är mkt bra.
Säger du alltid det? Som svar på allting?
//Jarod från dajas konto
Jupp, det gör han.
//daja från Jarods konto
//Jarod från dajas konto
Fniss :D
MasterChief
2006-10-16, 20:32
Fniss :D
Lite OT, men va fan är "ejekulationer". En googlesökning hamnar bara på din profil här på kolo. :D
Det är faktiskt sant. Skitjobbigt att prata i telefon med Jarod. Man får samma svar hela tiden.
Pepparkakssmurfen
2006-10-16, 20:52
Googla FFS!
Googla FFS!
Hmmm. Uttrycket "pucktvåa" räcker på något sätt inte till. Jag behöver något grövre.
använd google
:laugh: :laugh:
Vissa uttalanden kan vara så förutsägbara att det blir otroligt roliga
mangemani
2006-10-16, 22:30
på tal om google,visst var det google som köpte upp youtube för ett antal miljarder utav dom där 2 unga killarna?har för mej jag läste det nånstans.
Niclaaas
2006-10-16, 22:46
på tal om google,visst var det google som köpte upp youtube för ett antal miljarder utav dom där 2 unga killarna?har för mej jag läste det nånstans.
japp. 12 miljarder var det väl (i googleaktier?)
Lite OT, men va fan är "ejekulationer". En googlesökning hamnar bara på din profil här på kolo. :D
Det heter egentligt ejakulation, men våra kära moderatorer är inte så bevandrade inom området.
Testa och sök på ejakulation så kan du nog läsa mer om ämnet. :D
Det heter egentligt ejakulation, men våra kära moderatorer är inte så bevandrade inom området.
Om en avatar text är sär skriven kan man alltid gissa sig till vem som knåpat ihop den. :D
Löjtnant Blank
2006-10-18, 13:36
Om en avatar text är sär skriven kan man alltid gissa sig till vem som knåpat ihop den. :D
Pnirhana?
Dumleman
2006-10-19, 10:29
aeb_or6-N0s
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.