Visa fullständig version : Utsikten genom köksfönstret
http://www.joakimlarsen.se/utsikt.JPG
Har inte direkt varit lugnt här de senaste dagarna. I söndags så stod det 2 brandbilar, en styrcentralbrandbil, en polisbil och en ambulans utanför och igår natt kom det en ambulans.
In the ghetto..
vad har du gjort?
Tog o satte eld på en grannfru i söndags, ambulansen vet jag inte varför den kom och polisbilen är här för att hämta min stash av fjortisporr :cryout:
Ryska_raketen
2006-10-16, 18:44
vad har du gjort?
han var en svart man på fel plats :(
Du bor i Malmö va?
*popcorn*
han var en svart man på fel plats :(
Hah, är allt annat än svart.
Bor i ett helt ok område i östersund, där det ska vara lugnt.
blekfet2
2006-10-16, 18:48
Jag har också sett en sån där bil en gång, men den var nog trasig eller nått, för den blinkade?
oj här går de vilt till. tänk va galet att se en poliskonstapel som parkerat för att låna din grannes toalett och kisselura lite
Ja, herrejävlar. En polisbil utanför ditt fönster!!
Jag kan se Hammarbybacken från mitt kökfönster, och Sofiakyrkan från vardagsrummet. Det kan du få skriva opp!
Åh helvete, körde de dit bort?
Då slapp jag undan den här gången med!
Dissector
2006-10-16, 20:37
Ja av bilden att döma verkar det gå riktigt hett till! :)
Jag är iaf inte van vid att det står en polisbil utanför fönstret. Sen vet jag givetvis inte vilken del Sverige ni bor i, men här ser man väldigt sällan en polis.
shadowfire
2006-10-16, 21:44
särskilt inte i östersund där det typ bara finns en polisbil som ska patrullera ett område på 25 mil eller något.. :)
Jag är iaf inte van vid att det står en polisbil utanför fönstret. Sen vet jag givetvis inte vilken del Sverige ni bor i, men här ser man väldigt sällan en polis.
Inte ofta jag säger det, men det här var ju riktigt gulligt.
Inte ofta jag säger det, men det här var ju riktigt gulligt.
Förstår inte riktigt vad det är som är gulligt. Jag tror du bara vill verka cool och värdsvan som minsan kan se Hammarbybacken från ditt kökfönster, och Sofiakyrkan från vardagsrummet.
Hahaha ska ta ett kort på vad jag ser utanför mitt fönster! Står allt minst 4-5 polisbilar här ute, kontroller och kravallövningar. Polishögskolan FTW :hbang:
Förstår inte riktigt vad det är som är gulligt. Jag tror du bara vill verka cool och värdsvan som minsan kan se Hammarbybacken från ditt kökfönster, och Sofiakyrkan från vardagsrummet.
Hur fan kan man bli världsvan genom utsikt?
Det är DU som är gullig, sötnos.
Hur fan kan man bli världsvan genom utsikt?
Det är DU som är gullig, sötnos.
Menar no eg att du försöker framstå som urban, där världsvan ingår...(världsvan, bildad, kultiverad, elegant, sofistikerad)
;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.