Visa fullständig version : pins på kavajen
bosse_brutal
2006-10-16, 14:15
tja, om man ska fästa en eller flera pins på en kavaj, finns det några "regler" om hur de ska placeras?
Enbart på kavajslaget, relativt högt upp. Men om du har fler borde du kanske införskaffa en fiskeväst?
Kaboffastar
2006-10-16, 15:54
Enbart på kavajslaget, relativt högt upp. Men om du har fler borde du kanske införskaffa en fiskeväst?
BWahAhahahha :D:D
s_himself
2006-10-18, 15:51
helst väster sida
Du får sätta hur du vill och hur många du vill om du uppfyller något av följande:
1. Jag är vegan
2. Jag är vegetarian
3. Jag är udda
4. Jag är Ung Vänster
5. Jag är Hippie
6. Jag är Punkare
7. Jag är Alternativ
Du får sätta hur du vill och hur många du vill om du uppfyller något av följande:
1. Jag är vegan
2. Jag är vegetarian
3. Jag är udda
4. Jag är Ung Vänster
5. Jag är Hippie
6. Jag är Punkare
7. Jag är Alternativ
Tur att jag inte satt fast några pins, inget av det där stämmer in på mig :Virro
1. Jag är vegan
2. Jag är vegetarian
3. Jag är udda
4. Jag är Ung Vänster
5. Jag är Hippie
6. Jag är Punkare
7. Jag är Alternativ
Jag förutsätter att det är frågan om något förtjänsttecken i form av en fin liten nål eller dylikt.
Tänker man bära hippie-pins med anarki-märken eller annat skit för att "make a statement" så bör man fästa det i pungen och inte alls gå ut ur huset före man växt upp.
1. Jag är vegan
2. Jag är vegetarian
3. Jag är udda
4. Jag är Ung Vänster
5. Jag är Hippie
6. Jag är Punkare
7. Jag är Alternativ
Jag har en pin med ett M-märke. Det blri väldigt fel om allt det där ska stämma.
petersson
2006-10-18, 18:49
Orka med "regler" när det gäller kläder *spy*
s_himself
2006-10-19, 07:26
Jag har en pin med ett M-märke. Det blri väldigt fel om allt det där ska stämma.
Jag kan lägga till "Jag är Moderat" på listan om du blir gladare :)
Dessutom behöver du bara uppfylla något av de nämnda i listan.
Lasse Kongo
2006-10-19, 07:30
jag är bra trött idag, läste "piss på kavajen"
wtf ftw...
jag är bra trött idag, läste "piss på kavajen"
wtf ftw...
För att forstätta samma tema, testa den här rubriken och så om du har vaknat
Kool ny uppfinning: Popcatcher (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=81043)
Jag fick med minst en vokal för mycket..
Orka med "regler" när det gäller kläder *spy*
Du knäpper säkert inte gylfen, o så har du t-shirten utanför din långärmade tröja. Toppar det med att alltid ha rosa skor oxå va?
tja, om man ska fästa en eller flera pins på en kavaj, finns det några "regler" om hur de ska placeras?
Medalj på frack sätts på vänster sida, på bröstet. Inte mer än tre dock efter det ser det lätt tacky ut eller som om man är lärling hos Idi Amin eller Kim Jung Li (eller vad han nu heter).
helst väster sida
Jobbigt att hela tiden ha med sig ett kompass
:laugh: :laugh:
Bwahahahaha :D
petersson
2006-10-19, 10:29
Du knäpper säkert inte gylfen, o så har du t-shirten utanför din långärmade tröja. Toppar det med att alltid ha rosa skor oxå va?
Nä, jag kör med mjukisbyxor som har blanksliten röv av allt datorsittande.
s_himself
2006-10-19, 11:57
Bra humor där :D
Hehe!
Kompass? Själv kollar jag på myrstackar och känner på stenar var det är varmast!
Oops! :laugh:
Tänker man bära hippie-pins med anarki-märken eller annat skit för att "make a statement" så bör man fästa det i pungen och inte alls gå ut ur huset före man växt upp.
*yourock*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.