Visa fullständig version : äcklig känsla!!!!!
Igår tränade jag armar, kändes väl inte så mycket men sen när jag gick o la mig, så kände jag sådant sug i armarna efter att bara greppa en skivstång o pumpa.. alltså i armarna, det ryckte i dom, kändes som jag ville hålla i nått hårt o pumpa, kan det betyda att jag tränade för lite eller?? :eek: har ingen aning liksom, första gången jag kände så..
"kändes som jag ville trycka hålla i nått hårt o pumpa"
För en gångs skull ska jag inte göra några anspelningar på detta citat, fast det kostar på att låta bli :angel:
Däremot så brukar jag få någe liknande när jag kört ben.. Sover alltid riktigt illa på natten efter ett bra benpass xo... För att benen är fulla av spring? :p
Jaja jag ska sluta....
// K
Man ska inte överdosera :nono: http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=9262
Snapphanen
2003-01-29, 21:01
hahhahahaha
det där uttrycket var lite väl :rolleyes:
Originally posted by MAXX
Man ska inte överdosera :nono: http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=9262
tur för mig att jag inte haft sex än då? :p
Originally posted by Jz2003
tur för mig att jag inte haft sex än då? :p
Nä men det går ju att "hålla i nått hårt o pumpa" också;)
Nä men det går ju att "hålla i nått hårt o pumpa" också;)
aha du syftar på det där :em: .. löl hade inte ork att ändra men får väl görat då :booty:
Nej ändra det inte så här mycket har jag inte skrattat på länge:D
Nej ändra det inte så här mycket har jag inte skrattat på länge:D
haha ok :booty:
Topic of the week! Utan tvekan! :D
Originally posted by Tomten
Topic of the week! Utan tvekan! :D
omg jag e beng, förstod vad jag hade skrivit HAHAHAHA :notme: :em:
människor kommer jö tro att jag menar att dra en R*nk... :em: eller??
gasoliner
2003-01-30, 00:54
haha..lol!!:D
människor kommer jö tro att jag menar att dra en R*nk
nä, jag tror bara dom kommer tro att du vill "hålla i nått hårt o pumpa" :laugh:
hahaha, bästa tråden.
passande namn på tråden :D
haha
underbart!
:laugh:
nu har jag skrattat för en hel vecka.
så greppa pincetten och pumpa på du!
:notme:
:D
Originally posted by daja
haha
underbart!
:laugh:
nu har jag skrattat för en hel vecka.
så greppa pincetten och pumpa på du!
:notme:
:D
lol :eek: .men ärligt, kl var ganska mycket när jag skrev plus så hade jag just tränat armarna, och kom o tänka på : va tusan, handlederna känns det jö inte så mycket i, hur skall jag träna dom ??? därför jag kom upp med tråden, men pumpa kanske inte är ett så passande namn hehe :em:
Råkade läsa den här tråden och bara måste bumpa upp den lite :D
bosse_brutal
2004-11-03, 23:58
Igår tränade jag armar, kändes väl inte så mycket men sen när jag gick o la mig, så kände jag sådant sug i armarna efter att bara greppa en skivstång o pumpa.. alltså i armarna, det ryckte i dom, kändes som jag ville hålla i nått hårt o pumpa, kan det betyda att jag tränade för lite eller?? :eek: har ingen aning liksom, första gången jag kände så..
Den känslan har jag ochså fått några gånger, nån gång ahar jag vaknat mitt på natten och bara velat ta tag i närmaste lösa föremål och pumpa skiten ur armarna!! ARGHHHH DÖ ARMAR!!!!!!
EDIT, det är inte alltid det händer om jag har tränat heller, nån gång så hade jag inte tränat på nästan en vecka, men då var det väl abstinensen som slog till eller nått :D ..
"kändes som jag ville trycka hålla i nått hårt o pumpa"
För en gångs skull ska jag inte göra några anspelningar på detta citat, fast det kostar på att låta bli :angel:
Däremot så brukar jag få någe liknande när jag kört ben.. Sover alltid riktigt illa på natten efter ett bra benpass xo... För att benen är fulla av spring? :p
Jaja jag ska sluta....
// K
Om dina ben känns "ful i spring" efter ett mördarpass med böjar så vet jag inte om du tränat;)
bosse_brutal
2004-11-04, 09:53
Om dina ben känns "ful i spring" efter ett mördarpass med böjar så vet jag inte om du tränat;)
KAN man springa efter ett mördar pass med böjar, så har man inte kört ett mördar pass helt enkelt... jag skulle i alla fall hamna på knä efter första steget...
LItaFord
2004-11-04, 20:07
Kan detta vara ett högst manligt dilemma?!
Meh..det måste finnas massor av lugnande aktiviter....som lugnar ner armarna.
Eller....???
Lita
Kan detta vara ett högst manligt dilemma?!
Meh..det måste finnas massor av lugnande aktiviter....som lugnar ner armarna.
Eller....???
Lita
Hahaa :D
Jag TROR faktiskt hela frågan bara var klantigt formulerad. Inte nåt man känner sådär bara :naughty:
kimonque
2004-11-04, 21:55
har också fått den känslan, men det är knappast samma dag som jag tränade.. Utan snarare om man inte tränat på ett tag.. tur att man har ett chins-räcke hemma :love:
LItaFord
2004-11-04, 21:56
He-hee.....
Jag misstänkte väl det....man tager vad man haver som Kajsa.V;)
Lita
tossefar
2007-02-14, 06:34
Bump.
Jag kände mig också lite äcklig efter jag tagit tag i något hårt och pumpat :(
bluelight
2007-02-14, 07:07
never dies :laugh:
Ett typiskt fall av underträning!
Löses genom att som du säger "hålla i nått hårt o pumpa" till "failure".
:Virro
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.