Visa fullständig version : xbox 360
Ni oms har det, kan man spara utan HDD? KOmmer inte spela på nätet så det känns som det räcker med Core system, men det suger ju ifall man inte kan spara.
Sir Anselm
2006-10-10, 07:45
Ni oms har det, kan man spara utan HDD? KOmmer inte spela på nätet så det känns som det räcker med Core system, men det suger ju ifall man inte kan spara.
Du måste isåfall köpa ett minneskort... Köp Premium, det är värt det...
Langster
2006-10-10, 11:21
Om Prankie bor i Kina nu och typ bara har modem kanske det inte är lönt att köpa en Premium, då det mesta i Premium har med Live att göra. Jag tror man klarar sig bra med ett minneskort om man inte ska ladda ner saker från nätet.
Å andra sidan går man miste om så jäkla mycket om man inte kopplar upp sig (nedladdningsbart spelinnehåll, demos, arkadspelen osv.) även om man inte vill spela online. Dessutom får man ingen bra AV-sladd till core, inte heller trådlös kontroll och det är jäkligt nice med en trådlös!
Sir Anselm
2006-10-10, 12:51
Om Prankie bor i Kina nu och typ bara har modem kanske det inte är lönt att köpa en Premium, då det mesta i Premium har med Live att göra. Jag tror man klarar sig bra med ett minneskort om man inte ska ladda ner saker från nätet.
Å andra sidan går man miste om så jäkla mycket om man inte kopplar upp sig (nedladdningsbart spelinnehåll, demos, arkadspelen osv.) även om man inte vill spela online. Dessutom får man ingen bra AV-sladd till core, inte heller trådlös kontroll och det är jäkligt nice med en trådlös!
Nej nej, bara för hårddisken är det kanske inte värt det, men som du säger själv, det finns en del annat man får i premium som inte jag skulle vilja vara utan....
Äsch, jag är snål. Det blev en skönare soffa, säng och 40tum LCD istället. Jag får lira med gam xbox ett tag till. Ska flytta till fysikgränden, moahhahaa. Jag vill hellre ha PS3, men det verkar som xbox360 är redan knäckt så man blir ju lite sugen.
6000:- för PS3. Sweet lord.
Prank, PS3 ain't worth it!!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.