Visa fullständig version : Bra citat
Ska hålla ett föredrag om styrketräning i skolan.
Ska prata lite allmänt om styrketräning och hur det blev populärt, men jag har lite problem med att komma på en bra inledning. Hade tänkt att ha nåt citat från någon känd styrkelyftare/bodybuilder. Så jag undrar om ni vet något bra citat att ha som inledning?
:)
Rusa in o skrik "I'm gonna pump you up!" med österrikisk brytning samtidigt som du slår en krabba.
Ryska_raketen
2006-10-08, 11:36
"smalben är boll"
BIG Ron: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOhhh, light weiGHT!
"Everybody wanna be a bodybuilder, but don't nobody wanna lift this heavy ass weight! - I do though, I do!"
Sen frivänder du läraren och ryckböjer honom i tre serier med tvåor.
Ja, men jag kommer inte ihåg vad han heter nu. Känd college football coach, har massvis med quotes som är kända över hela idrottsvärlden. De passar till vilken idrott som helst.
Någon som kommer ihåg vad han heter?
Kanske Al bundy?
Women, can't live with them. Can't kill'em.
"Pump is the greatest feeling in the world!"
*popcorn*
Kanske Al bundy?
Women, can't live with them. Can't kill'em.
Women, can't live with them, can't send them to Canada... :D
"Everybody wanna be a bodybuilder, but don't nobody wanna lift this heavy ass weight! - I do though, I do!"
Sen frivänder du läraren och ryckböjer honom i tre serier med tvåor.
hahaha! :laugh:
SWETiger
2006-10-08, 12:20
Tänker genast på Arnold, han har sagt något i stil med att för honom är pump en lika härlig känsla som att komma.. återkommer med citat om jag hittar det. ;)
Tänker genast på Arnold, han har sagt något i stil med att för honom är pump en lika härlig känsla som att komma.. återkommer med citat om jag hittar det. ;)
MM i en intervju nån gång där man också fick se när han tränade och flexade lite.
Annars kan du ju ta något braindead Coleman-citat (försök inte säga att hans citat är innehållsrika och eftertänkta + jag säger inte att Coleman är braindead)
SWETiger
2006-10-08, 12:25
Här har vi två go'bitar, båda från vår käre Arnold. ;)
"The best activities for your health are pumping and humping."
"Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It's great. I feel like I'm coming all day."
Tricklev
2006-10-08, 12:30
Herregud, varenda citat i tråden är ju hjärndött (förutom det ifrån Al Bundy, självklart) nämner du någon av citaten ifrån denna tråden kommer klassen skratta ut dig, tveklöst.
SWETiger
2006-10-08, 12:37
Herregud, varenda citat i tråden är ju hjärndött (förutom det ifrån Al Bundy, självklart) nämner du någon av citaten ifrån denna tråden kommer klassen skratta ut dig, tveklöst.
Han ville ha något att inleda med och min erfarenhet säger mig att ett humoristiskt citat ett utmärkt sätt att fånga uppmärksamheten på. Beror iofs på vilken vinkling man har och vad som är syftet men någon information om det delgavs inte. ;)
Dissector
2006-10-08, 12:40
Såhär säger Arnold helt exakt:
Aningen långt dock, och förmodligen inte det bästa valet till ett tal :D
"The greatest feeling you can get in a gym, or the most satisfying feeling you can get in the gym... is.. the pump.
Let's say you train your biceps, blood is rushing into your muscles and that's what we call 'the pump'. Your muscles get a really tight feeling, like your skin is going to explode any minute, you know, it's really tight, like someone is blowing EAHR (:D) into your muscle, and it blows up, and it feels different. It feels fantastic.
It's as satisfying to me as coming is, you know, as having sex with a woman and coming. So can you believe how much I'm in heaven? I'm getting the feelin of coming in the gym, I'm getting the feeling of coming at home, I'm getting the feeling of coming backstage when I pump up, when I pose in front of five thousand people, I get the same feeling. So I'm coming day and night, I mean it's terrific, right? *hähä*
So you know, I'm in heaven!"
Såhär säger Arnold helt exakt:
Aningen långt dock, och förmodligen inte det bästa valet till ett tal :D
"The greatest feeling you can get in a gym, or the most satisfying feeling you can get in the gym... is.. the pump.
Let's say you train your biceps, blood is rushing into your muscles and that's what we call 'the pump'. Your muscles get a really tight feeling, like your skin is going to explode any minute, you know, it's really tight, like someone is blowing EAHR (:D) into your muscle, and it blows up, and it feels different. It feels fantastic.
It's as satisfying to me as coming is, you know, as having sex with a woman and coming. So can you believe how much I'm in heaven? I'm getting the feelin of coming in the gym, I'm getting the feeling of coming at home, I'm getting the feeling of coming backstage when I pump up, when I pose in front of five thousand people, I get the same feeling. So I'm coming day and night, I mean it's terrific, right? *hähä*
So you know, I'm in heaven!"
Videoklipp plix!
Videoklipp plix!
http://www.youtube.com/watch?v=iMjG2s6UOaw
NiXPhoenix
2006-10-08, 13:39
Du kan ju trycka in Danzels hit Pump It Up i stereon i klassrummet, sen kör du ett fritt program till det. Du kommer bli dina klasskamraters hjälte. :hbang:
Varför inte rock lees motto från naruto:
"Theres no point in working hard if you dont believe in yourself!" Fast säg inte du just citerade någon från en tecknad serie, ingen kommer ta dig på allvar :D
Dumleman
2006-10-08, 13:54
"640 kilobyte borde räcka för vem som helst." - Bill Gates 1981
Tack för svaren!
Tror jag ska använda:
"Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It's great. I feel like I'm coming all day."
men skriv gärna fler om ni kan.:cool:
Tack för svaren!
Tror jag ska använda:
men skriv gärna fler om ni kan.:cool:
lätt mvg.. :laugh: :laugh:
"640 kilobyte borde räcka för vem som helst." - Bill Gates 1981
Synd att citatet förmodligen är påhittat dock.
"I like getting the pumppp at the gymmmmm, its like cumming, so i cum at the gym, and i cum when im with my woman , I cum when I pose infront of thousands of people"
HAha något sådant :D
Arnold är galen!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.