Logga in

Visa fullständig version : Översätt gärna!!

norsk_gadd
2006-10-07, 16:08
http://www.eastlabs.biz/article/203/SID=5j7c1jjp0lgg34hr89hs15got3

Kan någon kolla in länken och översätta för mig så blir jag väldigt glad. Detta är som sagt ingen tråd där man ska spekulera hurvida denna otroliga byggare gjort något fel eller inte. Jag vill bara ha en översättning sen om det står det jag tror att det står så kanske en diskussion är på sin plats. Hur som helst, Ahmad kommer alltid vara min idol oavsett. :booty:

paddanboy
2006-10-07, 16:15
Švéd iránskeho = Svensk iranske (Ahmad Ahmad)
pozitívny dopingový test = positivt doping test?

norsk_gadd
2006-10-07, 16:21
Har precis läst på BODY´s forum att språket är Slovakiska och det står det som vi redan gissat, tyvärr.... Tråkigt för Ahmad som jag fortfarande tycker är en otrolig talang.

Lasse Kongo
2006-10-07, 16:29
Ja men det roligaste är ju att det hela tiden stått på hans hemsida typ: Jag tar inga genvägar eller ngt liknande.

Bara pinsamt att skriva sådana saker.

Tricklev
2006-10-07, 16:33
Ja men det roligaste är ju att det hela tiden stått på hans hemsida typ: Jag tar inga genvägar eller ngt liknande.

+1

Brooklyn
2006-10-07, 16:34
+1
+2. man är ju inte förvånad direkt.

norsk_gadd
2006-10-07, 16:40
Jag tycker det är jävligt trist och blev glad när jag läste att han blivit testad på EM för jag antog att han klarat sig eftersom de skrev om honom i BODY.

Sen är det trist att man nu kommer att prata om Ahmad som den stora fuskaren snarare än den stora byggaren. För oavsett hur man vrider och vänder på det så är hans fysik fantastiskt inspirerande.

Håller dock med Lasse K att det är tråkigt när någon så uppenbart ljuger... Lite som filmen med Badell när han står och säger: "All natural baby!"

Även om han antagligen syftar på synthol så kan man inte låta bli att skratta lite...

Henkzz
2006-10-07, 16:41
Lär ju knappast ändra någons åsikter, alla vet att de dopar sig även om dom inte har åkt dit..

Rock'nRoll
2006-10-07, 16:45

Fy fan asså. Riktigt dåligt att skriva sånt när man ändå trycker..

paddanboy
2006-10-07, 16:49
Har precis läst på BODY´s forum att språket är Slovakiska och det står det som vi redan gissat, tyvärr.... Tråkigt för Ahmad som jag fortfarande tycker är en otrolig talang.

Talang?

Tricklev
2006-10-07, 16:50
Talang?

Duktig?

HenrY
2006-10-07, 16:50
Fy fan asså. Riktigt dåligt att skriva sånt när man ändå trycker..

Samt att säga "Jag är ren, har aldrig tagit nånting osv, Etc, MM mfl."
Fy fan va jag hatar sådana personer som håller på så..

För helvete, trycker man SÅ STÅ FÖR DET!

Yankeee
2006-10-07, 16:53

Du kan väl ändå inte tycka att det skulle vara speciellt smart?

Rock'nRoll
2006-10-07, 16:53

+ 1565767687847987975464562576

norsk_gadd
2006-10-07, 16:55
Talang?

Men snälla du, det är väl för fan uppenbart att killen är en talang!! Kolla på strukturen, muskelmassan och kolla sen på ditt lokala prepp-huvud på ditt lokala gym. Skillnaden är ganska stor eller hur?

Till alla som "vet" att alla byggare dopar sig:

Jag antar att ni hänger hemma hos Tor, Per J, Csaba, Binais, Tobbe, Pierre etc. och kollar vad de gör hemma i badrummet för annars har ni egentligen ingen JÄVLA aning om vad någon av ovanstående (som jag ber om ursäkt för att jag använde som exempel men jag fick ta de som imponerar mest på mig) gör eller inte gör.

För vissa av oss är de här grabbarna idoler och föreblider. Så utan något spår av substans bakom era utlägg (och nej den svenska avundsjukan gills inte) så tycker jag att ni gör bättre i att hålla käft och inte spekulera. Jag gillar inte när folk ska kasta skit på en massa folk som inspirerar mig när jag glider ner till gymet.

paddanboy
2006-10-07, 16:55
Enligt mig är det varken duktigt eller talang att inte vara naturlig.

Det är med all sannolikhet en jävla skillnad på tiden och uppoffringarna som krävs mellan en naturlig kroppsbyggare och en som inte är det.

Yankeee
2006-10-07, 16:57
Men snälla du, det är väl för fan uppenbart att killen är en talang!! Kolla på strukturen, muskelmassan och kolla sen på ditt lokala prepp-huvud på ditt lokala gym. Skillnaden är ganska stor eller hur?

Jag antar att ni hänger hemma hos Tor, Per J, Csaba, Binais, Tobbe, Pierre etc. och kollar vad de gör hemma i badrummet för annars har ni egentligen ingen JÄVLA aning om vad någon av ovanstående (som jag ber om ursäkt för att jag använde som exempel men jag fick ta de som imponerar mest på mig) gör eller inte gör.

För vissa av oss är de här grabbarna idoler och föreblider. Så utan något spår av substans bakom era utlägg (och nej den svenska avundsjukan gills inte) så tycker jag att ni gör bättre i att hålla käft och inte spekulera. Jag gillar inte när folk ska kasta skit på en massa folk som inspirerar mig när jag glider ner till gymet.

Kanske dags att vakna upp ur drömvärlden istället för att roida på folk som baserar sina åsikter på sannolikhet?

Tricklev
2006-10-07, 16:57
Enligt mig är det varken duktigt eller talang att inte vara naturlig.

Det är med all sannolikhet en jävla skillnad på tiden och uppoffringarna som krävs mellan en naturlig kroppsbyggare och en som inte är det.

Jepp, tex du, du är duktig, Däremot Jay Cutler kan hoppa i sjön, jävla prepptorsk!11!!!Ffsbbq

paddanboy
2006-10-07, 16:58

Ja. Ahmad Ahmad är väll duktig på att använda preparaten rätt då... med allt där till, men detta är ju de flesta som sysslar med tävling på en halvseriös nivå.

Slopar inte Eiselt sponoravtalet med Ahmad Ahmad så frågar man ju sig hur seriösa de också är...

HenrY
2006-10-07, 16:59
Du kan väl ändå inte tycka att det skulle vara speciellt smart?

Äsch tyst påre o släng upp en bild på dina ben, samt fortsätt vara dryg.

norsk_gadd
2006-10-07, 17:00
Kanske dags att vakna upp ur drömvärlden istället för att roida på folk som baserar sina åsikter på sannolikhet?

Jasså, ska jag anta att alla som tävlar är dopade av det faktum att vad.... de är bra på det de gör?
De är bättre än medel-kolo besökaren?

Jag dömer ingen på förhand även om jag också inser att det är troloigt att många eller alla av de jag har som idoler använder/har använt substanser. Men det är en jävla skillnad på att vara medveten om att möjligheten finns och att gå ut och skriva det som en total sanning.

Lasse Kongo
2006-10-07, 17:01

Hahahahaha ja hos en av de du nämnde vet jag precis vad som sker i badrummet, men du kan ju få fortsätta leva i en bubbla.

skärp dig för fan

paddanboy
2006-10-07, 17:02
Jepp, tex du, du är duktig, Däremot Jay Cutler kan hoppa i sjön, jävla prepptorsk!11!!!Ffsbbq

Mja, man kan väll imponeras av storleken och fysiken...
Att de tillbringar dagarna på ett gym är väll i sig deras val, jag imponeras mer av forskare, äventyrare och dyligt.

Yankeee
2006-10-07, 17:03
Jasså, ska jag anta att alla som tävlar är dopade av det faktum att vad.... de är bra på det de gör?
De är bättre än medel-kolo besökaren?

Jag dömer ingen på förhand även om jag också inser att det är troloigt att många eller alla av de jag har som idoler använder/har använt substanser. Men det är en jävla skillnad på att vara medveten om att möjligheten finns och att gå ut och skriva det som en total sanning.

Är det rimligt att "rena" personer blir lika bra som dopade? Tycker man att det är rimligt kan man ha inställningen du har. Inser man att i princip alla på samma nivå och högre än de som åker fast för doping också dopar sig är det betydligt svårare att ha din inställning.

Yankeee
Äsch tyst påre o släng upp en bild på dina ben, samt fortsätt vara dryg.

Men du fattar?

tp_88
Men pls... Coleman är ren också, tills någon tar en tidsmaskin och åker tillbaka till tiden då han började träna och sedan övervakar honom 24/7, eller?

Jag skiter fullständigt i "om" Ahmad preppar eller inte, (ingen högoddsare direkt...) mycket bra byggare helt enkelt.

Lasse Kongo
2006-10-07, 17:04
Men pls... Coleman är ren också, tills någon tar en tidsmaskin och åker tillbaka till tiden då han började träna och sedan övervakar honom 24/7, eller?

Jag skiter fullständigt i "om" Ahmad preppar eller inte, (ingen högoddsare direkt...) mycket bra byggare helt enkelt.

Verkligen, han är en grym byggare.

HenrY
2006-10-07, 17:05
Men du fattar?

Ja, odu fattar att det inte var så jag menade?

Jag menade inte att om en polis frågar

"Använder du olagliga substanser?"

"JA, JAK ÄR LÅG PÅ KOLISAR OCH PREPPAR OCH JAG STÅR FÖR DET!"

Osv, god damnit.

Dissector
2006-10-07, 17:06
Hahahahaha ja hos en av de du nämnde vet jag precis vad som sker i badrummet, men du kan ju få fortsätta leva i en bubbla.

skärp dig för fan

Jag tror inte norsk_gadd insinuerade att de gör varken eller, utan bara att det är orättvist att påstå saker när man inte sitter med fakta i hand.

Åtminstone om det inte gäller proffs och liknande då kanske.

Yankeee
2006-10-07, 17:06
Ja, odu fattar att det inte var så jag menade?

Jag menade inte att om en polis frågar

"Använder du olagliga substanser?"

"JA, JAK ÄR LÅG PÅ KOLISAR OCH PREPPAR OCH JAG STÅR FÖR DET!"

Osv, god damnit.

Jag tänkte mer på sponsorer, inbjudningar till tävlingar osv ;)

HenrY
2006-10-07, 17:09
Jag tänkte mer på sponsorer, inbjudningar till tävlingar osv ;)

JAK ÄR LÅK PÅ KOLISAR, JAG ÄR EN BOOTYBUILDER

Jag står för min åsikt.

Lasse Kongo
Jag tror inte norsk_gadd insinuerade att de gör varken eller, utan bara att det är orättvist att påstå saker när man inte sitter med fakta i hand.

Sen är det så kul att så många inte verkar inse fakta och verkligheten, det preppas så iiiin i helvete!

Och det är fan inte många som tävlar som är rena, det är bara så, och det är lika sant som det är sorgligt.

Inse istället för att gå som katten runt het gröt för helvete, 99,9% av alla som står på en svensk scen är FUSKARE och inget annat.

norsk_gadd

Åtminstone om det inte gäller proffs och liknande då kanske.

Tackar så mycket för att någon förstod mig. Jag försvarar ingen men jag vill inte att alla döms utan bevis heller.

Lasse Kongo
2006-10-07, 17:10
JAK ÄR LÅK PÅ KOLISAR, JAG ÄR EN BOOTYBUILDER

Jag står för min åsikt.

Glöm inte att du har rätt till din åsikt med!

jwzrd
2006-10-07, 17:10

Kamma dig och inse att du har dopade män som idoler. Jag lägger ingen värdering i att de dopar sig, men både du, jag och alla andra fattar att det ligger till så. De kan väl vara dina idoler för det? Jäkligt barnslig attyd hos dig.

HenrY
2006-10-07, 17:11
Kamma dig och inse att du har dopade män som idoler. Jag lägger ingen värdering i att de dopar sig, men både du, jag och alla andra fattar att det ligger till så. De kan väl vara dina idoler för det? Jäkligt barnslig attyd hos dig.

Oroa dej inte, han e från Norge.

norsk_gadd
2006-10-07, 17:19

Det barnsliga ligger i att jag.... ??
Okej, även om jag väljer att tro att alla de som jag för inspiration från trycker som fan så kommer de fortfarande att vara mina förebilder, iaf när det gäller utseende och fysik.

jwzrd
2006-10-07, 17:21
Det barnsliga ligger i att jag.... ??
Okej, även om jag väljer att tro att alla de som jag för inspiration från trycker som fan så kommer de fortfarande att vara mina förebilder, iaf när det gäller utseende och fysik.

Att bli snudd på rosenrasande över att någon påstår att de trycker är barnsligt.

norsk_gadd
2006-10-07, 17:23
Att bli snudd på rosenrasande över att någon påstår att de trycker är barnsligt.

Haha, jo håller med om att jag kanske tog i lite väl mycket. Men bara för argumentationens skull. Men att folk inte kan förstå mitt resonemang gör mig väldigt förvånad. Jag måste nog plugga mer svenska, det måste vara något med språket som gör att jag blir oförståelig. :)

Henkzz
2006-10-07, 17:36

Då har du missat diskussionen på body..

jwzrd
2006-10-07, 17:39
Haha, jo håller med om att jag kanske tog i lite väl mycket. Men bara för argumentationens skull. Men att folk inte kan förstå mitt resonemang gör mig väldigt förvånad. Jag måste nog plugga mer svenska, det måste vara något med språket som gör att jag blir oförståelig. :)

Det handlar inte om förståelse eller fakta utan om att du verkligen känner att du behöver försvara deras heder. Förvisso är det många här som verkligen inte förstår problemet men det känns lite onödigt iallafall. Behöver de verkligen försvarsadvokater?

jwzrd
2006-10-07, 17:41
Då har du missat diskussionen på body..

Tror inte jag saknar den. 200 hetsporrar utan förmågan att resonera längre än huruvuda 1+1 blir 2 eller 3 kombinerat med typ 3 personer som undantag. (Som å andra sidan är mycket skarpa.) Jag kan gissa mig till hur debatten ser ut.

Henkzz
2006-10-07, 17:50
Tror inte jag saknar den. 200 hetsporrar utan förmågan att resonera längre än huruvuda 1+1 blir 2 eller 3 kombinerat med typ 3 personer som undantag. (Som å andra sidan är mycket skarpa.) Jag kan gissa mig till hur debatten ser ut.

Som den här helt enkelt.. en specifik person har huvudrollen o går lös.. dejavu

DavidN
2006-10-07, 17:51
Tycker det är skönt med vad jwzrd skrev för några trådar sen om SKKFs handikapp och puckosmutsiga reglemente att man är emot doping - avskaffa den paragrafen!

Verkar som man inte riktigt lever upp till den :B

jwzrd
2006-10-07, 17:53
Som den här helt enkelt.. en specifik person har huvudrollen o går lös.. dejavu

Och du representerar bajsinläggen från personer som inte förstår ämnet?

Lasse Kongo
2006-10-07, 17:54

Vore det inte tråkigt utan dem?

Henkzz
2006-10-07, 18:01

Vadå bajsinlägg? Vi förde en diskussion om prepparat precis som här, där du var aktiv.. Så är mina bajsinlägg är dina med det..

jwzrd
2006-10-07, 18:02
Vadå bajsinlägg? Vi förde en diskussion om prepparat precis som här, där du var aktiv.. Så är mina bajsinlägg är dina med det..

Har du läst något av inläggen i den här tråden?

Henkzz
2006-10-07, 18:11
Har du läst något av inläggen i den här tråden?

Exempelvis: "Kamma dig och inse att du har dopade män som idoler. Jag lägger ingen värdering i att de dopar sig, men både du, jag och alla andra fattar att det ligger till så. De kan väl vara dina idoler för det? Jäkligt barnslig attyd hos dig."

Vad är skillnaden i det inlägget, o de jag skrev och poängterade?

Herkulez
2006-10-08, 09:30
prepp är ballt

Herkulez
2006-10-08, 09:30
prepp är ballt
+1

be cool, preppa in the school.