Visa fullständig version : RawStyrkelyft med lite lösare regler (video)
Udda förbund(?), några lyft utan tröja (alltså topless), slarv med stoppen i bänk, men rejäla vikter...
http://www.youtube.com/watch?v=PXrZj4a4V2o&mode=related&search=
Första snubben som böjer 260 är grym :)
Jag gillar juckandet för att få upp vikten på han som böjer sist.
Första snubben som böjer 260 är grym :)
:) Jag diggar han som inte riktigt har kopplat att han bara skall lyfta en gång i bänkpressen utan gör en femma istället.
Filmen under då. Den heter World record benchpress. sen står det väl 320 kg tror jag. Det kan omöjligt vara världsrekord då finnen här har bänkat över 300 på en tävling har jag för mig.
250 i bänk uitan tröja, utan brygga, utan arselyft e ju inte heller så pjåkigt
Filmen under då. Den heter World record benchpress. sen står det väl 320 kg tror jag. Det kan omöjligt vara världsrekord då finnen här har bänkat över 300 på en tävling har jag för mig.
men kent sandvik är inte en 60kg ngt tung tjej, de räknar även i lbs. 150kg blir det på stången c:a
Killen med vita cyckelbyxor/tights måste vara tyngdlyftare ... kolla tekniken i både böj å mark.
Många fula lyft änsålänge, 320kg böj utan utrustning är gulligt =P
Hahaha, gristunga bänkar o så gör killen en liten showoff med en femma på 170 ;)
Lyftet på 230 var så jäkla snyggt =P
Filmen under då. Den heter World record benchpress. sen står det väl 320 kg tror jag. Det kan omöjligt vara världsrekord då finnen här har bänkat över 300 på en tävling har jag för mig.Det står även att det var en tjej...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.