Visa fullständig version : Le petit mort genom tankekraft?
Slartibartfast
2006-10-04, 10:58
Går det att uppnå orgasm genom att tänka sig till det? Alla som haft en våt dröm nån gång i tonåren vet ju att det går omedvetet, men går det medvetet?
Det här skall följas med stort intresse! *popcorn*
Det skall gå. Hur man lyckas vet jag dock inte :D
Vad sägs om att utlysa en tävling? Försten som lyckas med det och dokumenterar det vinner....
Eller nä förresten, sjukt äcklig tävling *screwy* *spy*
är det till frugan? räcker du inte till slarti? :D
Går det att uppnå orgasm genom att tänka sig till det? Alla som haft en våt dröm nån gång i tonåren vet ju att det går omedvetet, men går det medvetet?
Menar du orgasmer allmänt med "lilla döden"? Tänkte annars på den taoistiska niogradiga skalan där den kommer högst upp för damerna.
Jag tänker inte testa här på jobbet iaf...
Jag har testat. Det gick inte.
Tydligen ska det funka för vissa.
Jag har testat. Det gick inte.
Har för mig att jag läste en liknande disskusion någonstans och dom kom fram till att OM det gick så skulle tjejer ha lättare för det? :confused: Om det nu stämmer så tror jag att disskusionen är avklarad...
Tricklev
2006-10-04, 13:00
Jag gorde det på bussen påväg hem idag, gick underbart.:)
Går det att uppnå orgasm genom att tänka sig till det? Alla som haft en våt dröm nån gång i tonåren vet ju att det går omedvetet, men går det medvetet?Gör det säkert, men intresset kanske avtar med stigande ålder, aldrig kollat på porr/något erotiskt o blivit våt i brallan?
Men är nog enklare när man är i yngre tonåren än i typ Arnes ålder, vilket Arne bara är glad för.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.