Visa fullständig version : ”Sverigelägenheten”
http://www.n24.se/dynamiskt/nyheter/did_13787102.asp
*screwy*
Nyland verkar ju trevligt att bo i :D
Sjukt vilken håla det måste vara :)
Iof, Herrljunga. lol? LOL?
shadowfire
2006-10-03, 17:31
lol, har haft en date därifrån för många herrans år sen... dessvärre vägrade hon flytta o ville jag skulle flytta dit o bygga kåk. Heh... det fick hon göra med en annan :)
Bor inte du i rollonbergen?
Är det en håla? :)
Är det en håla? :)
Det är inte direkt norrmälarstrand, eller tycker du det?
Det tyckte Hagamannen också...
Jag har faktiskt varit i Nyland en gång. Det ligger ju i Kramfors så det är inte så tokigt ändå :)
Det är inte direkt norrmälarstrand, eller tycker du det?
Men vad har min bostadsort med detta att göra?
Men vad har min bostadsort med detta att göra?
Tror kanske han replikerade mot attityden i:
Iofs inte prisläget som sådant.
Tror kanske han replikerade mot attityden i:
Iofs inte prisläget som sådant.
Vet vad han var ute efter. Ser inte vad min åsikt har med min bostadsort att göra bara :)
Jag köpte ca 1999 en 2:a på ca 55 kvm byggd kring 1990 i Piteå för 12000 kr. Sålde den två år efter för 10 000kr. Det var en riktigt fräsch lägenhet med bra planlösning, stor balkong, några våningar upp, 2-3 km från centrum. Det var även 2 mbit bredband (tp-uttag i väggen), vilket fortfarande var rätt ovanligt på den tiden.
Det är ju inget nytt att det är stor skillnad. Hyran/avgiften var iofs kring 4k/månad.
Vet vad han var ute efter. Ser inte vad min åsikt har med min bostadsort att göra bara :)
Han vill bråka, nej vänta Jwzrd gör inte sånt. Nu måste jag tänka om och tänka rätt.
Får återkomma!
:D
mystic[-_-]
2006-10-03, 18:06
haha :D
Så Yankeee och Dr Deo kommer från samma ställe? :laugh:
Först trodde jag att Nyland var en sån där påhittad ort för att göra en hypotetisk jämförelse med. Har aldrig hört talas om den tidigare.
Det tyckte Hagamannen också...
Inte samma Nyland, dock. :D
Det Nyland som åsyftas i artikeln är något "håligare" än Hagamannens, åtminstone i bemärkelsen att man måste åka längre om man vill shoppa. men SÅ illa är det inte; det beror lite på vilket liv man vill leva. Familjeliv med småbarn = helt OK.
Du bor i en håla och dömmer andra hålor, lol?
Först trodde jag att Nyland var en sån där påhittad ort för att göra en hypotetisk jämförelse med. Har aldrig hört talas om den tidigare.
Men nu tänker du flytta? Köper du en 10-15 lägenheter så har du rejält med plats för allt du kan tänkas shoppa för mellanskillnaden.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.