Logga in

Visa fullständig version : masspsykos ang EAA?

grabben i skogen
2006-10-03, 14:40
citat från krampus:

"Halva Kolo i masspsykos som vanligt:

Vassle 23minuter innan träning -
NEJ! NYA RÖN! Nu gäller: EAA som stolpiller innan träning...

NEJ fan! NYA RÖN! Nu gäller: EAA/Vassle/Kokain på tom mage, men bara på benpassen...

NEJ! NYA RÖN! Sataana! Nu gäller sniffa: EAA, Lägga vassle under tungan (På tom mage) 1kg´s hantel som stolpiller (7,23 minuter efter träning) Kasien under kudden och en 6:a Calvados mitt i natten (i örat).....

MEAT IT!"

Är det så?!?

Krampus
2006-10-03, 14:42
;)

Supreme Horny Goatweed (TM). Det ENDA som funkar!

edgen_ÖSD
2006-10-03, 14:42
citat från krampus:

"Halva Kolo i masspsykos som vanligt:

Vassle 23minuter innan träning -
NEJ! NYA RÖN! Nu gäller: EAA som stolpiller innan träning...

NEJ fan! NYA RÖN! Nu gäller: EAA/Vassle/Kokain på tom mage, men bara på benpassen...

NEJ! NYA RÖN! Sataana! Nu gäller sniffa: EAA, Lägga vassle under tungan (På tom mage) 1kg´s hantel som stolpiller (7,23 minuter efter träning) Kasien under kudden och en 6:a Calvados mitt i natten (i örat).....

MEAT IT!"

Är det så?!?

:D

Om du är minsta seriöst kan jag rekomendera kosttillkott-forumet, så förstår du nog vad han menar.

grabben i skogen
2006-10-03, 14:44

Om du är minsta seriöst kan jag rekomendera kosttillkott-forumet, så förstår du nog vad han menar.

har jag någonsin varit seriös? men visst är det lite som krampus skriver i sitt inlägg?

Björn S
2006-10-03, 14:46
Jag har inte orkat kolla upp EAA... När jag såg 3000 trådar om det fick jag panik och visste inte vart jag skulle kolla.... Fick bli lite riktig mat istället.....

Liten Men Fet
2006-10-03, 14:48
Jag tycker alla verka hetsa upp sig så in i bänken över alla tillskott. Har lite svårt att orka bry mig tillräcklig för att spendera mina surt förvärvade pengar på något som så lite skillnad som dom flesta kosttillskotten.

Proteinpulver tycker jag är vettigt för det är bra till mellanmålen för att få sig lite extra protein varje dag.
Kreatin kan nog fungera bra för många, jag har inte riktigt provat ordentligt körde några månader men så fick jag en skada som gjorde att jag fick ta en paus.

Resten av pillrena skippar jag nog, kanske lite vitamintillskott eftersom jag är dålig på att ära frukt.

melancoolio
2006-10-03, 14:51
;)

Supreme Horny Goatweed (TM). Det ENDA som funkar!

OBS! På tom mage! :D

petersson
2006-10-03, 14:52
Jag har äntligen kommit över tillskottsnojan :) Ungefär efter nyår blev jag allvarligt talat nervös om jag inte fick min gainer efter träningen.
Nu bryr jag mig inte längre, det är skönt :) Igår blev det ingen gainer, badade till och med bastu efter träningen.

Yes
2006-10-03, 14:55
Det är inte utan att man undrar varför pumpanickelgröt inte blivit mer uppmärksammat?

n1tro
2006-10-03, 15:28
det är ganska sjukt ja ... det enda jag kört på är 250gram kreatin som ja tog under en månad, och det under snart 3 år tror jag.. kör dock en gainer efter träning, men ibland bara dextro i vatten om jag har det hemma. kreatinet tog jag efter ett uppehåll pga en axelskada, ville komma igång igen, en extra skjuts liksom. skulle aldrig få för mig att ta ngt annat egentligen..

Fartman
2006-10-03, 15:30
Jag funderade lite på det där med EAA när EsaPro började diskuteras som värst, men sedan såg jag att man skulle ta det på tom mage för att få rätt effekt och då la jag ner tankarna direkt. Jag presterar bäst i gymmet när jag ätit hyfsat nära inpå.

Slartibartfast
2006-10-03, 17:05
Sedan när ALLA kör EAA och allt annat anses värdelöst och när ALLA ser markanta ökningar i styrka och massa så kan jag överväga att börja använda EAA.

Som det är nu är det bara Grubs studier som skapar hysteri igen. Det blåser över snart.

AFanatic
2006-10-03, 17:15
Jag tycker alla verka hetsa upp sig så in i bänken över alla tillskott. Har lite svårt att orka bry mig tillräcklig för att spendera mina surt förvärvade pengar på något som så lite skillnad som dom flesta kosttillskotten.

Proteinpulver tycker jag är vettigt för det är bra till mellanmålen för att få sig lite extra protein varje dag.
Kreatin kan nog fungera bra för många, jag har inte riktigt provat ordentligt körde några månader men så fick jag en skada som gjorde att jag fick ta en paus.

Resten av pillrena skippar jag nog, kanske lite vitamintillskott eftersom jag är dålig på att ära frukt.

Jag kopierar dig rätt av. :thumbup:

shadowfire
2006-10-03, 17:16
Du är lite sen bigboy, Yankee har redan gnällt i en annan tråd om eaa-hysterin för ngn vecka sedan...

grabben i skogen
2006-10-03, 17:18
Du är lite sen bigboy, Yankee har redan gnällt i en annan tråd om eaa-hysterin för ngn vecka sedan...

akta så jag inte kommer och spankar dig badboy

L-Sami
2006-10-03, 17:19
EAA is the shit! ..

Liten Men Fet
2006-10-03, 18:31
Jag kopierar dig rätt av. :thumbup:

Woooohoooo! Äntligen ett erkännaden på kollo och av en stark tjej åxå!!

melancoolio
2006-10-03, 18:40

Fast då fanns väl inte Krampus optimala upplägg?

Tricklev
2006-10-03, 18:42
Vad är detta EAA, blir jag stor om jag tar det?*flex*

Fartman
2006-10-03, 20:40
Vad är detta EAA, blir jag stor om jag tar det?*flex*
Ronny Kålrot glömde ta sitt och se vad som hände på Mr. Olympia!

AFanatic
2006-10-03, 21:14
Woooohoooo! Äntligen ett erkännaden på kollo och av en stark tjej åxå!!

Aboooo! Len chilla. Fo shizzle.

Krampus
2006-10-03, 21:16

Vem är Yankeee? :confused:

Liten Men Fet
2006-10-03, 21:45
Aboooo! Len chilla. Fo shizzle.

Que?

Tricklev
2006-10-03, 21:47
Ronny Kålrot glömde ta sitt och se vad som hände på Mr. Olympia!

Ah, så det är som dåping då, fast lagligt?

Coolt.:cool:

skaparn
2006-10-03, 21:52

Han gjorde det dessutom lite snyggare och bättre.

EA...A?

http://www.pdagameguide.com/image-files/ea-sports-logo.jpg