Visa fullständig version : Bra uteställen?!
pocoloco
2006-10-03, 14:36
Hej!
Fyller 18 idag :) :) Smygstartade lite igår på StarBar och Hornsgatan biljarden. Någon som har något bra tips på uteställen i Stockholm som det är lite mer folk på under vardagarna och öppet lite längre, bira under 45kr där man kan ha ett trevligt firande?
Liten Men Fet
2006-10-03, 14:49
CRAZY HOES!!
horse kanske det var?
pocoloco
2006-10-03, 14:52
CRAZY HOES!!
horse kanske det var?
:) Har hört att det ska vara schysst där :) Men dem har "bara" öppet till ett på vardagar! Tack för svaret
:) Har hört att det ska vara schysst där :) Men dem har "bara" öppet till ett på vardagar! Tack för svaret
Skall vara ett bra ställe, har hört att Anna Sjödin brukar hänga där!
Annars rekommenderar jag
Tip Top
Bakfickan
Patricia
Skall vara ett bra ställe, har hört att Anna Sjödin brukar hänga där!
Annars rekommenderar jag
Tip & Top
Bakflickan
Patricia
Några gamla flickvänner där eller? :D
Några gamla flickvänner där eller? :D
:D *popcorn*
Fatalist
2006-10-03, 17:11
Fan visste inte att du "bara" var 88a wille!
Grattis! :cheers: :cheers:
Ut och sup men inget snittande :D
Nu förstör jag allas kåta bögdrömmar genom att koppla ordet tiptop till gitarraffären vid slussen... :D
Men Nivå 22 är ganska sjysst (billig öl, stänger runt ett dock), söderkällaren (samma där, lite dyrare öl)... Finns många småhak som inte är så "kända" som är billiga också... Har ett ställe på norrtullsgatan vid mig som säljer en öl för 20 spänn och en shot för 20 spänn... rätt billigt IMO *popcorn*
Rock'nRoll
2006-10-03, 19:54
UNDVIK nivå 22!
Allt suger sedan Nasty! försvann. :D
Nu förstör jag allas kåta bögdrömmar genom att koppla ordet tiptop till gitarraffären vid slussen... :D
OGUD vilken bra gitarrbutik det är. Älska deras utbud på extremt fina lespauler och prs-gitarrer :)
jontahontas
2006-10-03, 21:09
Treat alla dagar i veckan om du ska ta ett par schysta öl fram tills 1.
25 kr ölen, 45 kr 6 cl drink. Skönt ställe. Svårslaget. Blivit lite sämre (för min del dvs) senaste 2-3 åren då jag inte längre är målgruppen (18 åriga östermalmare).
Ligger mitt emot Norra Real förresten
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.