Visa fullständig version : WTF? (Arg på msn)
På senare tid har jag plågats av det här meddelandet på msn "Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare". Ibland verkar ingenting gå fram.
Idag fick jag dock ett ännu jävligare. Vad är detta?
"Det gick inte att överföra följande meddelande, eftersom värdet för högsta antalet meddelanden per minut har överskridits. Försök igen senare."
Någon som har koll på det här?
Tricklev
2006-10-02, 12:07
"Det gick inte att överföra följande meddelande, eftersom värdet för högsta antalet meddelanden per minut har överskridits. Försök igen senare."
Den översta känner jag igen, den kommer och går, vissa tider är värre än andra, men brukar aldrig vara något problem.
Däremot denna, hur mycket skriver du egentligen?
Har du ngt msn virus som spammar från dig eller är du helt enkelt för social? :D
Jag skriver snabbt. Snacka inte virus med mig. Blotta tanken gör mig nervös. Bara för att jag öppnade en länk jag fick som hette check_this_out.exe igår så... Men det var säkert inget.
Tricklev
2006-10-02, 12:19
Jag skriver snabbt. Snacka inte virus med mig. Blotta tanken gör mig nervös. Bara för att jag öppnade en länk jag fick som hette check_this_out.exe igår så... Men det var säkert inget.
:laugh: :laugh:
Jadu, man får passa sig med vad man gör på internet.;)
Det sista felmedellandet du fick är jag HELT säker på att det inte ska finnas, iaf inte i dom äldre versionerna. Vilken version använder du?
Min baby kör MSN Live. :)
Det sista felmedellandet du fick är jag HELT säker på att det inte ska finnas, iaf inte i dom äldre versionerna. Vilken version använder du?Jag använder Windows Live Messenger 8.0.0812.00.
Jag gissar att det här är något nytt skit de har börjat med. *grr*
Edit: Bolio: :D
Tricklev
2006-10-02, 12:29
Jag använder Windows Live Messenger 8.0.0812.00.
Jag gissar att det här är något nytt skit de har börjat med. *grr*
Edit: Bolio: :D
Byt version, problem löst.*kissass*
Byt version, problem löst.*kissass*
Nån form av spamskydd har såvitt jag vet alltid funnits, eller åtminstone väldans länge, och det borde inte ligga på klientnivå.
MSN brukar bli sur på mig när jag delar med mig utav mina dyrbara länkar.
Jag kan sätta min högra testikel på att jag skriver snabbare än dig, och jag har aldrig råkat ut för det andra felmeddelandet.
Men
om
du
skriver
såhär
hela
tiden
så är det med största sannolikhet därför.
:)
Har du ngt msn virus som spammar från dig eller är du helt enkelt för social? :D
På tal om MSN-virus, så har jag problem med det. Alltså, det är inte jag som har det.. utan min kära syster = jag får irriterande meddelanden på spanska lite då och då.
Någon som vet hur man tar itu med problemet? Har prövat köra Ad-aware på hennes dator och rensat bort massvis med spyware, men problemet kvarstår.
I gruppkonvos händer det att jag oxå får 'meddelande kan inte levereras..' och jag har 7.5 an. Man kanske ska passa sej för att uppgradera till den där omtalade 8an mao. :D *popcorn*
Tricklev
2006-10-02, 15:30
Nån form av spamskydd har såvitt jag vet alltid funnits, eller åtminstone väldans länge, och det borde inte ligga på klientnivå.
MSN brukar bli sur på mig när jag delar med mig utav mina dyrbara länkar.
Jag kan spamma länkar och quotes nonstop i 15minuter utan att någonsin stöta på detta spamskydd, dock så vet jag att det har ett anti block/blocka upp, vibba och dylikt- spamskydd.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.