Logga in

Visa fullständig version : "fettförbränningsämen"?

Eka
2006-09-28, 21:47
hejsan!

jag är i behov av att gå ner i vikt och behöver lite hjälp på traven..jag tränar styrka 4-5 dagar i veckan och så tränar jag innebandy 2-3 dagar i veckan..och jag väger 110 kg..jag är 18 år.. och det är allderles för mkt..jag har kollat en del på Gymgrossistens hemsida , på ämnen som hjälper till med fettförbränningen. men jag kan inte bestämma mig, så jag undrar om det är någon/några som kan hjälpa:

* Fungerar det/eller inte?
* vilket ska jag välja (om det fungerar, om inte motivera)
* egna erfarenheter. (hur gick det till, hur snbbt gick du der mm)

tack på förhand!!

Frustrator
2006-09-28, 22:29
Förslagsvis så använder du sök-funktionen, den här frågan har varit uppe x antal gånger. Tyvärr är väl den bistra sanningen att det idag inte finns något fettförbrännande medel som du kan köpa utan recept, som är lagligt och som ger en märkbar effekt.

L-Sami
2006-09-29, 00:16
Här får du gratis hjälp till fettförbränning som verkligen funkar

läs och behärska:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

Tabbe
2006-09-29, 01:39
Det ar nagot som ar allvarligt fel med din kost..spelar ingen roll om du tar det der extra.

Du ror dig sappas mycket att det inte ska vara nagra problem..
las deff guiden.

Lasse Kongo
2006-09-29, 05:31
Usnic acid är grymt bra och lagligt självklart, en slags syra som "smälter" bort fettet.

Fungerar otroligt bra men är bra farligt med, vill det sig illa kan man få kasta sin lever eller tom dö.

Sen fungerar det också mycket bra att äta lite mindre mat med och röra på sig mer :hbang:

bedlam
2006-09-29, 07:53
jisses vad spydiga alla är då.
Han vill ha lite hjälp på traven, inte köpa amfetamin.
Helt vanligt koffein hjälper rätt bra för mig iaf, det är lättare att känna sig peppad att fara ut och röra på dig samt jag inbillar mig att man känner sig mindre hungrig.

Som alla andra kosttilllskott så tror jag nyckelingrediensen heter "placebo" kolla så den finns med på innehållsförteckningen :)

Pepz
2006-09-29, 11:11
ät lite mindre energi så kommer det att gå vägen.

Grönt the tabletter och koffein kan hjälpa dig en liten liten liten bit på vägen. Även tabletter med cayenne eller dyl har en marginell men dock verksam effekt..