Visa fullständig version : Krogvakterna rasar, Anna Sjödin är ett MONSTER!
TrasMannen
2006-09-27, 11:34
...Verkar det som
http://wwwb.aftonbladet.se/vss/streaming/radio_fonster/0,5231,s1ny060927annasjodin1_I_wmradio,00.html
Jag får upp en bild av en 250 kilos muskelhög ála Hulken när man hör Babaks berättelse. Kanske bara jag iof? *popcorn*
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,894418,00.html
Nitrometan
2006-09-27, 11:36
Anna har spelat rugby i svenska landslaget.
Det är nog lite jobbigare att brotta ner henne än Linda R*sing.
Nitrometan
2006-09-27, 11:36
Här en artikel i en annan tidning än ab.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=575882&previousRenderType=6
TrasMannen
2006-09-27, 11:38
Anna har spelat rugby i svenska landslaget.
Det är nog lite jobbigare att brotta ner henne än Linda R*sing.
haha, ja där ser man
Men jag tycker ändå att han låter som en liten skolflicka när han berättar :D
Jag har för mig att nån från kolo var på krogen där det utspelade sig, var det Anabolic Protein, eller vem var det?
Nitrometan
2006-09-27, 11:39
Men jag tycker ändå att han låter som en liten skolflicka när han berättar :D
Han kanske blev förvånad när hon gjorde mer motstånd än en anorektisk fjortonåring?
Varför skrev de var hon hade på sg på rättegången, som om det varit en modevisning, eller hon varit en modeikon på nåt vis: "för dagen iklädd svart med vit blus" (citat ur mitt huvud). haha.
TrasMannen
2006-09-27, 11:44
Han kanske blev förvånad när hon gjorde mer motstånd än en anorektisk fjortonåring?
Hehe, fifan va kul. Hade varit kul att veta va han tänkte då när han blev upptrollad av ett knäböjsmonster :D
Vilken jäkla soppa alltså!
Hehe, fifan va kul. Hade varit kul att veta va han tänkte då när han blev upptrollad av ett knäböjsmonster :D
Jag hoppas du inte tror på det här:
Anna tar 200 i knäböj.
Hur mycket kan denna dam väga?
Hon ser stark ut!
Hur mycket kan denna dam väga?
Hon ser stark ut!
Tror du att du skulle ta henne i en brasse-jutsu? Jag och Trance tror att hon skulle äga 90 % på denna brädan, bland denna majoritet finns du med Kwon.
Nitrometan
2006-09-27, 12:00
Hon skulle säkert äga upp mig. Kanske i brygga?
Hon vägde väl runt 80 när hon spelade - har jag för mig.
Rugbyspelare är tuffa, de är vana vid närkontakt. Ungefär som en kampsportare (eller en ninja som Kwon).
Tror du att du skulle ta henne i en brasse-jutsu? Jag och Trance tror att hon skulle äga 90 % på denna brädan, bland denna majoritet finns du med Kwon.
:D
Väl värt ett försök att mounta henne dock! :devil:
Nitrometan
2006-09-27, 12:04
Väl värt ett försök att mounta henne dock! :devil:
Tja. Om inte annat kan man ju börja tokjucka som Hardgay! :D
Tja. Om inte annat kan man ju börja tokjucka som Hardgay! :D
Det var tanken! :laugh: :thumbup:
Dumleman
2006-09-27, 12:13
Jag tror på vakten, är man bara tillräckligt full och har en dålig dag så kan man säga och göra sådant man aldrig skulle kunna göra i nyktert tillstånd.
Nitrometan
2006-09-27, 12:18
Jag tror på vakten, är man bara tillräckligt full och har en dålig dag så kan man säga och göra sådant man aldrig skulle kunna göra i nyktert tillstånd.
Menar du att Anna och hennes sex vittnen ljuger?
Sir Anselm
2006-09-27, 12:24
Menar du att åklagaren och hans tio vittnen ljuger? Dessutom var det väl så att alla vittnen på hennes sida hade anknytning till SSU? Inte mycket till vittnen tycker jag...
Bronkitkorv
2006-09-27, 12:34
Helt själklart ljuger hon den dumma kossan. Om hon inte blir fälld så slutar jag tro på det svenska rättsväsendet. Sju vittnen som hörde henne kalla honom för jävla svartskalle.
Dumleman
2006-09-27, 12:35
Ja de var säkert också fulla och är rädda att åka på stryk av monster-Anna om de inte skyddar henne!
Att ha uppfattat ngt på ett annat sätt är ju inte detsamma som att ljuga. Eller menar du att det bara finns en sanning i det här?
Frågan är ju om Groggen alt Chiaro hade kunnat ta hand om Anna på ett bättre sätt.
Frågan är ju om Groggen alt Chiaro hade kunnat ta hand om Anna på ett bättre sätt.
Frågan är om du vet att Chiaro har rätt till sin egen åsikt?
Ja Anna hade man nog kunnat tygla :cool:
Frågan är om du vet att Chiaro har rätt till sin egen åsikt?
Ja Anna hade man nog kunnat tygla :cool:
Hade Anna haft mindre skador om det hade varit Groggen ist för läkarvakten?
Låt oss säga att hon la sig över dig och försökte strypa dig.
Hade Anna haft mindre skador om det hade varit Groggen ist för läkarvakten?
Låt oss säga att hon la sig över dig och försökte strypa dig.
Det hade hon inte klarat. Med all respekt för stora starka Anna, men henne hade man ju bara kunnat hålla, inga problem om du kan vissa tekniker osv.
Och om Anna gör en double-leg takedown på dig omedelbart efter hon har kallat dig någonting förolämpande?
Låt oss säga att hon tar din mount och skall påbörja SSU:s beryktade G'n'P, vad gör du då?
Och om Anna gör en double-leg takedown på dig omedelbart efter hon har kallat dig någonting förolämpande?
Låt oss säga att hon tar din mount och skall påbörja SSU:s beryktade G'n'P, vad gör du då?
Då hade jag nog fört in min batong i hennes fulhål och inväntat reaktionen.
Då hade jag nog fört in min batong i hennes fulhål och inväntat reaktionen.
TOPP!
Vi får säga så! :thumbup:
bear.flowertwig
2006-09-27, 13:32
Peta ur ögonen är givetvis det rätta svaret. Bara hon inte hinner blocka med en handflata mellan ögonen.
Peta ur ögonen är givetvis det rätta svaret. Bara hon inte hinner blocka med en handflata mellan ögonen.
Handen mellan ögonen är en mkt vacker teknik den med! :)
Hålla henne på avstånd, eller gå in och låsa fettpaddans armar. Det sistnämnda kan man ju göra på det sättet som passar en bäst, och henne sämst ;)
:laugh: Fyfan vad du är rolig ibland kwon. Ser verkligen det där framför mig just nu xD
Hålla henne på avstånd, eller gå in och låsa fettpaddans armar. Det sistnämnda kan man ju göra på det sättet som passar en bäst, och henne sämst ;)
Men för att hålla henne på avstånd (då hon vill vara närgången "up close and personal" med Groggen [det är trots allt Groggen]) så blir du ju tvungen att knuffa/putta på henne.
När du knuffar på henne är det ju stor risk att hon i hennes onyktra tillstånd ramlar och får blåmärken.
Vågar du verkligen ta den risken?
Men för att hålla henne på avstånd (då hon vill vara närgången "up close and personal" med Groggen [det är trots allt Groggen]) så blir du ju tvungen att knuffa/putta på henne.
När du knuffar på henne är det ju stor risk att hon i hennes onyktra tillstånd ramlar och får blåmärken.
Vågar du verkligen ta den risken?
Du behöver inte putta/knuffa henne för att få henne att hamna i mellanläget mellan riktig närkamp och avstånd. Du styr av henne med kroppen. Har du sett en brottare när han leder och bara vill bara passiv ? :)
Jaså du menar så, men trots att du må kontrollera hennes armar, kommer hon tillräckligt nära han hon ju trots allt bita dig.
Låt oss säga att hon plötsligt rusar fram med mongolian chop, hur positionerar du dig då?
Jaså du menar så, men trots att du må kontrollera hennes armar, kommer hon tillräckligt nära han hon ju trots allt bita dig.
Låt oss säga att hon plötsligt rusar fram med mongolian chop, hur positionerar du dig då?
Nej hon kan inte bita mig om jag har axeln mot hennes bröstkorg och låser upp henne. Jag vet inte vad du menar med Chop Suey, men det är nog bara i din värld som hon klarar det :) Anna är stor, lite småstark och fulläcklig. En enkel match om du vet hur du ska bete dig.
Hon Anna borde få lite stryk , sen borde hon bli hemskickad för att städa o diska lite ;)
Bronkitkorv
2006-09-27, 14:30
Hon Anna borde få lite stryk , sen borde hon bli hemskickad för att städa o diska lite ;)
Det går inte... fattar du inte vad Kwon försöker säga ??? :confused:
Hon är en ...Ninja... huuuu vad läskigt..
Har du cojones nog att be henne göra det? Både hon och hennes bror är duktiga rugby-spelare, båda är byggda som kylskåp och mosar dig givet tillfälle :)
Det går inte... fattar du inte vad Kwon försöker säga ??? :confused:
Hon är en ...Ninja... huuuu vad läskigt..
Haha nee men jag menar allvar, det är våld mot tjästeman.
Och han vakten borde VERKLIGEN inte vara en vakt om han "känner sig strypt" av en kvinna :/
Vakterna här i Göteborg brukar oftast vara 195cm o väga sisådär 120+ kg.
Haha och varför slår han allt han har på hennes arm... varför inte huvudet eller resten av kroppens känsliga delar ,knäskålor,armbågar osv.
Och han vakten borde VERKLIGEN inte vara en vakt om han "känner sig strypt" av en kvinna :/
Haha och varför slår han allt han har på hennes arm... varför inte huvudet eller resten av kroppens känsliga delar ,knäskålor,armbågar osv.
Du underskattar Anna Sjödin, precis som läkarvakten gjorde.
Du underskattar Anna Sjödin, precis som läkarvakten gjorde.
Du överskattar ju henne. Så ett mellanting vore nog bra, man inser faktum i att man har en stor, tjock, SSU-stark tjej framför sig som förmodligen är hyfsat aggig. Det får mig att gissa att läkarvakten nog var mer läkare än vakt :)
Du överskattar ju henne. Så ett mellanting vore nog bra, man inser faktum i att man har en stor, tjock, SSU-stark tjej framför sig som förmodligen är hyfsat aggig. Det får mig att gissa att läkarvakten nog var mer läkare än vakt :)
Jag tippar att vakten var 99.9 % läkare och ej vägde lika mycket som Anna "The Berzerker" Sjödin, som plockat många vakter i sina dar med både tjurrusningar, mongolian chops och Ground n Pound, Lay n Pray samt Sjödins favoritteknik kallad "The Blanket".
Jag överskattar henne inte alls, jag är realist och vet vad hon kan.
Hon hade säkerligen plockat Fedor_himself om tillfälle gavs.
Som tur är får bara herrar ställa upp i Pride GP.
Anna "The Berzerker" Sjödin > Läkarvakten, Groggen, Fedor, Aleks, Crocop, Nog, LilNog,Arlovski, hela Gracie-familjen, Sakuraba, Hayato "Mach" Sakurai, Fireball Kid Gomi, Kid Y, Wanderlei, Black Sniper, Mark Hunt, Ray Sefo, Ken Shamrock, Frank Shamrock, Bas, Sergei, Semmy, Don Frye, Arne P, Tito, Cyborg, Shogun, Ninja, Coleman, Randleman, Buakaw, Masato, Musashi, Krampus, LeBanner, Bob Sapp, Hong Man Choi, Akebono, Peter Aerts, Tyson, Zen Machine, Busta, Hendo, Mighty Mo, Kaoklai, Nakasako, Kang, Lil Evil, Filho, Feitosa, Remy, Bregy, King Grub, Kimo, Joe Son samt Bj Penn ridandes på Matt Hughes axlar.
Man skall ej underskatta henne.
Man är nog tillräckligt mycket vakt om man väljer att jobba på Crazy Ho.
Jag är förvånad att vakten inte har fler anmälningar på sig, just med tanke på hur mycket fulla puckon det ofta kastas ut där.
Testa att gå förbi där en fredag,lördagkväll och titta själv.
Stället är sanslöst.
Man är nog tillräckligt mycket vakt om man väljer att jobba på Crazy Ho.
Jag är förvånad att vakten inte har fler anmälningar på sig, just med tanke på hur mycket fulla puckon det ofta kastas ut där.
Testa att gå förbi där en fredag,lördagkväll och titta själv.
Stället är sanslöst.
Bara det att han är utbildad läkare tycker jag säger mycket om honom och hans personlighet. Han är ju den traditionella vaktens raka motsats :)
En annan rolig grej är att stället som sådant inte alls säger ngt om hur bra eller tuff han är, snarare, med tanke på det vi vet om honom, så bevisar ju det hans dåliga omdöme. En läkare ska inte stå på ställen han bevisligen inte klarar av.
Att han inte har fler anmälningar går ju hand i hand med det ovan, han är ingen vanlig vakt och hamnar därför inte heller i "vanliga" situationer. Killen är läkare i själen och dörrvakt enligt brickan han bär.
Bara det att han är utbildad läkare tycker jag säger mycket om honom och hans personlighet. Han är ju den traditionella vaktens raka motsats :)
En annan rolig grej är att stället som sådant inte alls säger ngt om hur bra eller tuff han är, snarare, med tanke på det vi vet om honom, så bevisar ju det hans dåliga omdöme. En läkare ska inte stå på ställen han bevisligen inte klarar av.
Att han inte har fler anmälningar går ju hand i hand med det ovan, han är ingen vanlig vakt och hamnar därför inte heller i "vanliga" situationer. Killen är läkare i själen och dörrvakt enligt brickan han bär.
Tror du verkligen att läkare är änglar? Det finns rötägg i alla sociala grupper. Att han inte är anmäld sen tidigare kan ju bero på att det är väldigt få som anmäler en vakt på en sån krog. I det allra flesta fallen handlar det ju om grov rejäl jävla fylla, stället går ju ut på att få sig några billiga järn.
Tjockisen var ju där av samma anledning, hon skulle bli billigt full.
Och när man nu åker ut på Crazy Ho, då är man fan verkligen kalas.
Tror du verkligen att läkare är änglar? Det finns rötägg i alla sociala grupper. Att han inte är anmäld sen tidigare kan ju bero på att det är väldigt få som anmäler en vakt på en sån krog. I det allra flesta fallen handlar det ju om grov rejäl jävla fylla, stället går ju ut på att få sig några billiga järn.
Tjockisen var ju där av samma anledning, hon skulle bli billigt full.
Och när man nu åker ut på Crazy Ho, då är man fan verkligen kalas.
Klart att det finns busiga läkare, men hur vi än vrider och vänder på det, så lyckades han inte styra upp en full brud på ett bra sätt. Okej då, ett galet ställe, men vi snackar ju ingen klassiskt farlig kroggäst.
Hoppas han är proffsigare när han jobbar i den vita rocken :)
Liten Men Fet
2006-09-27, 15:27
Menar du i den här tråden att den traditionella vakten som du i den andra tråden sa var en kriminell drogberonde idiot med mindervärdeskomplex skulle hantera situationen bättre än en vakt som också uppenbarligen har intelligensen att bli läkare?
Grundlig kunskap om en människas anatomi och veka punkter borde väl inte göra någon sämre på att oskadliggöra någon annan?
@Adis: Låt en polare slå dig på armen med batong allt vad han har och sen ska du försöka ge dig på honom. Jag tror inte du är så stursk då.
Menar du i den här tråden att den traditionella vakten som du i den andra tråden sa var en kriminell drogberonde idiot med mindervärdeskomplex skulle hantera situationen bättre än en vakt som också uppenbarligen har intelligensen att bli läkare?
Grundlig kunskap om en människas anatomi och veka punkter borde väl inte göra någon sämre på att oskadliggöra någon annan?
Här nämner jag min poäng i den andra tråden.
Om vi talar om fok som står på krogen så är det oftast komplexfyllda snubbar som känner sig häftiga och stora när de får stå där och bossa lite i dörren
Komplex kan yttra sig på flera olika sätt, typ en jättesmart wannabevakt som vill spela bandit varannan helg.
Nedan nämner jag idealvakten i mina ögon, också från vakttråden.
På sista tiden har jag dock upplevt att de blivit lite bättre vakter, vilket förmodligen är ett måste då klimatet på gatan hårdnat. De jag tänker på är mer den där självsäkra kampsportstränartypen som är hälften snut och hälften fallskärmsjägare. Proffsiga killar som både kan resonera men som också står upp som få andra.
Stöld (av Babaks vaktbricka).. det måste kännas ända in i själen på honom! :D
hoppas hon får fängelse, vem som helst ser ju att hon är värsta grogghaggan.
:banned
Stöld (av Babaks vaktbricka).. det måste kännas ända in i själen på honom! :D
Vaktbrickan gör honom inte hälften så rasande som om du skulle pilla på hans doktorsväska :hbang:
Hade hon fingrat på den, så hade Babak varit häktad för mord idag. Tur att den stod väl gömd på kontoret ;)
En klen krogvakt eller en Terminator Anna Sjödin.. :hbang:
Liten Men Fet
2006-09-27, 16:07
Här nämner jag min poäng i den andra tråden.
Komplex kan yttra sig på flera olika sätt, typ en jättesmart wannabevakt som vill spela bandit varannan helg.
Nedan nämner jag idealvakten i mina ögon, också från vakttråden.
Fast det var ju frågan om ifall den traditionella vakten, som du beskrivit som kriminell och drogberoende, skulle klara situationen bättre?
Varför du drar upp den ideala vakten för vet jag inte, dessutom så har jag svårt att förstå varför idealvakten skall vara bra på att gömma sig bakom fiendens linjer under längre perioder och utföra sabotage? Där är dessutom det främsta målet att undvika konfrontationer och konflikter vilket jag inte tror skulle gynna dörrvakten..
Fast det var ju frågan om ifall den traditionella vakten, som du beskrivit som kriminell och drogberoende, skulle klara situationen bättre?
Ja det är jag övertygad om. Han aldrig sagt att alla vakter är dåliga, att ingen av de sk busarna kan styra upp sitt jobb. En del av dem är grymma. Men många är tyvärr inte så lämpliga, det finns betydligt bättre.
Varför du drar upp den ideala vakten för vet jag inte, dessutom så har jag svårt att förstå varför idealvakten skall vara bra på att gömma sig bakom fiendens linjer under längre perioder och utföra sabotage? Där är dessutom det främsta målet att undvika konfrontationer och konflikter vilket jag inte tror skulle gynna dörrvakten..
Jag nämnde två saker till förut fallskärmsjägare, men det valde du att inte kommentera :) Det man kan säga om jägare i regel, är ju att de oftast har mycket bra psyke. Det, i kombination med det andra jag nämnde, utgör en ruskigt bra vakt.
Konstigt att jag inte ser dem då :S
Konstigt att jag inte ser dem då :S
Jag har haft semester!
Liten Men Fet
2006-09-27, 17:01
Jag nämnde två saker till förut fallskärmsjägare, men det valde du att inte kommentera :) Det man kan säga om jägare i regel, är ju att de oftast har mycket bra psyke. Det, i kombination med det andra jag nämnde, utgör en ruskigt bra vakt.
Ja dom andra två sakerna var ju polis och kampsportare och det var väl ingen meningen med att ifrågasätta det som verkade vettigt. Jägare fick jag inte riktigt ihop men om du bara menar bra psyke så förstår jag.
För mig med lite militär bakgrund står fallskärmsjägare för lite andra grejer än bara psyke, saker som inte alls var relevanta med vaktyrket.
Ja dom andra två sakerna var ju polis och kampsportare och det var väl ingen meningen med att ifrågasätta det som verkade vettigt. Jägare fick jag inte riktigt ihop men om du bara menar bra psyke så förstår jag.
För mig med lite militär bakgrund står fallskärmsjägare för lite andra grejer än bara psyke, saker som inte alls var relevanta med vaktyrket.
Du är lite lustig när du tolkar detta "kampsportstränande killar som är hälften snut och hälften fallskärmsjägare, till att killens jägaregenskaper betyder att han även som vakt föredrar att gömma sig bakom fiendens linje etc :)
Typ som att en kampsporstränare gilllar ju att fightas och då bör ju det göra honom till en dålig vakt.
Kampsporttränarens lugn och självsäkerhet, jägarspyket och halvsnut i sina befogenheter. Typ :)
Karl_alfred
2006-09-27, 17:35
Hahahah fin sagoberättare åtminstånde med en mysig turksvenska.
De jag tänker på är mer den där självsäkra kampsportstränartypen som är hälften snut och hälften fallskärmsjägare. Proffsiga killar som både kan resonera men som också står upp som få andra.
Du vet inte mycket om fallskärmsjägare, det hör jag det. Frågan är ju varför en läkare jobbar extra på ett riktigt dynghak? Pengar lär knappast vara huvudorsaken. Inte den trevliga och gemytliga stämningen heller.
Vakten påstod att han blitt av med sin armbandsklocka. Hur rutinerat låter det att ha en dyrbar klocka på sig på ett ställe som på tre sekunder kan förvandlas till en wrestlingmatch?
allan
Scratch89
2006-09-27, 18:08
Tycker att ni har gått för mycket off-topic i den här tråden.
Jag hoppas att det reder ut sig på ett bra sätt.
Du vet inte mycket om fallskärmsjägare, det hör jag det
Nä nä, då har väl de jag träffat som verkat stabila varit undantag då. För du menar att fallskärmsjägare brukar vara det motsatta?
Scratch89
2006-09-27, 18:13
Du vet inte mycket om fallskärmsjägare, det hör jag det. Frågan är ju varför en läkare jobbar extra på ett riktigt dynghak? Pengar lär knappast vara huvudorsaken. Inte den trevliga och gemytliga stämningen heller.
Vakten påstod att han blitt av med sin armbandsklocka. Hur rutinerat låter det att ha en dyrbar klocka på sig på ett ställe som på tre sekunder kan förvandlas till en wrestlingmatch?
allan
Vad tror du anledningen till att han jobbade där var?
Nä nä, då har väl de jag träffat som verkat stabila varit undantag då. För du menar att fallskärmsjägare brukar vara det motsatta?
Det finns alla sorter där också. Kloka, smarta, korkade, dumma.
allan
fallskärmsjägare
Det finns alla sorter där också. Kloka, smarta, korkade, dumma.
allan
fallskärmsjägare
Det roliga är ju att du är ytterligare en som jag nu råkat på och som verkar stabil. Om vi ska generalisera lite då Allan, hur många tror du är stabila psykiskt av 10 jägare?
Vad tror du anledningen till att han jobbade där var?
Inte den blekaste. Men det vore kul att få reda på. CH är ju annars ett ställe som de seriösa ordningsvakter jag känner inte gärna tar jobb på, om man så säger. Förortsställe i stan har det kallats.
allan
Det roliga är ju att du är ytterligare en som jag nu råkat på och som verkar stabil. Om vi ska generalisera lite då Allan, hur många tror du är stabila psykiskt av 10 jägare?
Nu blir det för mycket off-topic
allan
Inte den blekaste. Men det vore kul att få reda på Ingen aning alltså. Men änså säger du att jag inte vet ngt om en fallskärmsjägares psykiska stabilitet :)
Vad ful du är att du ändrade ditt inlägg i efterhand så att det var till Scratch :)
Ingen aning alltså. Men änså säger du att jag inte vet ngt om en fallskärmsjägares psykiska stabilitet :)
Glöm nu inte att pratar med en ÄKTA FJ. Basker blå är lätt att få osv?
Ingen aning alltså. Men änså säger du att jag inte vet ngt om en fallskärmsjägares psykiska stabilitet :)
Va?
allan
Va?
allan
Ett nytt försök, om vi ska generalisera lite då Allan, hur många tror du är stabila psykiskt av 10 jägare?
Det bör du ju kunna svara på.
Ett nytt försök, om vi ska generalisera lite då Allan, hur många tror du är stabila psykiskt av 10 jägare?
Det bör du ju kunna svara på.
I ett inlägg ovan skrev jag att det är off-topic. Tråden handlar inte om det. Vill du diskutera det får du starta en ny tråd. Men jag kommer inte ta del i den eventuella diskussionen.
allan
Al Bundy visar hur man försvarar sig mot ett sådant angrepp:
http://youtube.com/watch?v=N5eS1kPJA-Y
:D
Hoppas verkligen hon fälls....
Babak = Intergrationsdrömmen, araben som blev Läkare
grejen är att om hon ens blir tillsagd av vakterna så borde hon fan fatta att hon ska hålla käften och dra därifrån så fort som möjligt för att rädda sin politiska karriär, jävla stolpskott som drar igång slagsmål (om jag nu fattat allt rätt).
Hon borde ju fan kickas ur politiken :banned
Pellefant
2006-10-12, 12:18
Domen kommer om en kvart.
Nitrometan
2006-10-12, 12:37
Fällande dom. Dagsböter.
Pellefant
2006-10-12, 12:37
"Dömd på alla fyra punkterna. Hon döms till 120 dagsböter och ska även utbetala skadestånd till ordningsvakten"
Våld mot tjänsteman.
Våldsamt motstånd.
Stöld.
Förolämpning mot Jamei.
Källa: Expressen.
Nitrometan
2006-10-12, 12:42
Sjödin döms på samtliga fyra åtalspunkter: förolämpning, egenmäktigt förfarande, ringa våld mot tjänsteman samt våldsamt motstånd. Domen är 120 dagsböter á 300 kronor. Hon åläggs även att betala 500 kronor till brottsofferfond. Anna Sjödin ska betala skadestånd till Babak Jamei om 5 500 kronor.
Read all about it:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=580058&previousRenderType=6
SSU:s ordförande Anna Sjödin fälls efter krogbråket på Stockholmsrestaurangen Crazy Horse i januari. Straffet blir 120 dagböter á 300 kronor. Det fastslog Stockholms tingsrätt i sin dom som släpptes på onsdagseftermiddagen.
Christoffer Larsson, ordförande för SSU Östergötland, menar att Anna Sjödin på inga villkor kan sitta kvar som förbundsordförande om hon fälls.
- Det spelar ingen roll om det "bara" blir fråga om dagsböter, sa Larsson till DN.se två dagar innan rättegången mot Anna Sjödin inleddes.
Babak = Intergrationsdrömmen, araben som blev Läkare
Ja, för det är ju nästan unikt med läkare (särskilt allmänläkare, psykiatriker och tandläkare) i Sverige som är araber.
(Jag vet att iranier inte är araber, så min ironi kanske inte var helt rätt)
Ja, för det är ju nästan unikt med läkare (särskilt allmänläkare, psykiatriker och tandläkare) i Sverige som är araber.
(Jag vet att iranier inte är araber, så min ironi kanske inte var helt rätt)
Behöver det vara unikt för att vara drömmen? :confused:
Behöver det vara unikt för att vara drömmen? :confused:
Japp! Om man likställer det med the "american dream" så gör man fel, eftersom det är för vanligt. Om araben blev minister eller vd för ett stort svenskt företag så hade det vart en annan sak imho. Men ok, man får väl ha det som integrationsdröm ändå om man vill.
Japp! Om man likställer det med the "american dream" så gör man fel, eftersom det är för vanligt. Om araben blev minister eller vd för ett stort svenskt företag så hade det vart en annan sak imho. Men ok, man får väl ha det som integrationsdröm ändå om man vill.
Menar väl det :thumbup:
Pellefant
2006-10-12, 14:35
"Statsvetaren och debattören Stig-Björn Ljunggren tror att Anna Sjödin att sitta kvar som ordförande för SSU.
– Ja, för fan, bara hon dricker vichyvatten och sköter sig framöver. Det här kan vara en merit för nu vet alla vem hon är.
Men då hon är ute med SSU är det säkert människor som vill komma fram och bryta arm och så med hon nu då hon är en "kändis". Kan du nämna någon mer känd SSU-ordförande genom åren än de som skrivits om hon den senaste tiden."
*rolleyes*
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,906610,00.html
"Statsvetaren och debattören Stig-Björn Ljunggren tror att Anna Sjödin att sitta kvar som ordförande för SSU.
– Ja, för fan, bara hon dricker vichyvatten och sköter sig framöver. Det här kan vara en merit för nu vet alla vem hon är.
Men då hon är ute med SSU är det säkert människor som vill komma fram och bryta arm och så med hon nu då hon är en "kändis". Kan du nämna någon mer känd SSU-ordförande genom åren än de som skrivits om hon den senaste tiden."
*rolleyes*
Vad är det för andra rangens debattör de grävt fram?
*rolleyes*
S-B Ljunggren har ju en tendens att dyka upp överallt. Var det inte han som blev lurad att skriva under och få betalt för något som han inte ens hade läst?
Vad är det för andra rangens debattör de grävt fram?Dom som gör skojsiga utlåtande så aftonbladet får besökare från kolozzeum? :(
Dom som gör skojsiga utlåtande så aftonbladet får besökare från kolozzeum? :(
Antagligen, följdfrågan blir. Varför går någon överhuvudtaget upp på aftonbladets hemsida och letar upp såna här artiklar?
Antagligen, följdfrågan blir. Varför går någon överhuvudtaget upp på aftonbladets hemsida och letar upp såna här artiklar?*smiskar den annars så snälle Pellefant* ;)
Deceiver85
2006-10-12, 16:38
Haha, inte ens vi Sverigedemokrater är så korkade att vi kallar utländska dörrvakter för svartskallar :D
Scratch89
2006-10-12, 16:44
Det var väl tal om fängelse också? Det läste jag i Metro imorse. Varför blev det bara dagsböter?
Ja, men nu får man bara hoppas att det vägras prövningstillstånd i hovrätten, men chansen är ju att hennes kändisskap lyckas ro det iland.
*spy* måtte det va slut nu ja så inga fler skattekronor slösas på denna skitsak
Fattar inte varför någon vettig person inte ger hon Anna lite stryk och skickar iväg henne till köket för lite matlagning istället.
Haha, inte ens vi Sverigedemokrater är så korkade att vi kallar utländska dörrvakter för svartskallar :D
Inte ens? *rolleyes*
Bronkitkorv
2006-10-13, 06:21
Nej ni är mer smygrasistiska...
Folk som röstar på Sverigedemokraterna är oftast smygnassar som aldrig skulle våga säga vad dem tycker framför ett gäng invandrare :)
Men men fegisar måste vi väll också ha :)
Fatalist
2006-10-13, 15:47
Folk som röstar på Sverigedemokraterna är oftast smygnassar som aldrig skulle våga säga vad dem tycker framför ett gäng invandrare :)
Men men fegisar måste vi väll också ha :)
Varför skulle man inte våga säga det? Jo, för att man inte vill ha stryk. Stryk för en politisk åsikt. Det kanske motiverar just den politiska åsikten.
Obs jag röstade absolut inte SD!
Varför skulle man inte våga säga det? Jo, för att man inte vill ha stryk. Stryk för en politisk åsikt. Det kanske motiverar just den politiska åsikten.
Obs jag röstade absolut inte SD!
Av vem får du stryk? Det är väl klart arge Ahmed som med sitt gäng sitter på krogen kansek blir arg om du kommer och säger att dom är ett djävla pack, men det blir väl knarklangaren Sven med när du ringer på och undrar ifal han vänligt kan sluta sälja knark?
Håller med Fatalist, anledningen de inte säger att de är Sverigedemokrater är att det finns en hyfsat stor chans att de åker på stryk.
Om de är rasister är inte relevant, de har den stämplen från media och andra partier.
jontahontas
2006-10-14, 16:16
Jag mailade SSU idag där jag beskrev mitt hat gentemot Anna Sjödin.
Jag mailade SSU idag där jag beskrev mitt hat gentemot Anna Sjödin.
Be dem sluta skicka medlemmskort till mig. Jag var ung och dum och ville träffa tjejer!! :cryout:
jontahontas
2006-10-14, 16:30
Gör som jag, då lär du inte få några medlemskort :D
Gör som jag, då lär du inte få några medlemskort :D
Ska göra så!
Pellefant
2006-12-12, 12:21
Som väntat:
"Domen mot SSU-basen Anna Sjödin står fast. Svea hovrätt har beslutat att inte bevilja henne prövningstillstånd
Beskedet från hovrätten i dag betyder med stor sannolikhet att den skandalomsusade ordföranden för det socialdemokratiska ungdomsförbundet nu avgår.
Det politiskt mest belastande för henne är att hon dömts för att ha använt det rasistiska tillmälet "svartskalle" mot en dörrvakt."
Källa: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=596752&previousRenderType=6
Tricklev
2006-12-12, 13:52
Gangster. *popcorn*
Anna "The Berzerker" Sjödin > Läkarvakten, Groggen, Fedor, Aleks, Crocop, Nog, LilNog,Arlovski, hela Gracie-familjen, Sakuraba, Hayato "Mach" Sakurai, Fireball Kid Gomi, Kid Y, Wanderlei, Black Sniper, Mark Hunt, Ray Sefo, Ken Shamrock, Frank Shamrock, Bas, Sergei, Semmy, Don Frye, Arne P, Tito, Cyborg, Shogun, Ninja, Coleman, Randleman, Buakaw, Masato, Musashi, Krampus, LeBanner, Bob Sapp, Hong Man Choi, Akebono, Peter Aerts, Tyson, Zen Machine, Busta, Hendo, Mighty Mo, Kaoklai, Nakasako, Kang, Lil Evil, Filho, Feitosa, Remy, Bregy, King Grub, Kimo, Joe Son samt Bj Penn ridandes på Matt Hughes axlar.
Man skall ej underskatta henne.
Anna "The Berzerker" Sjödin vs oe Son samt Bj Penn ridandes på Matt Hughes axlar
Sjödin by brutal TKO, Rnd 1
Den enda i den där skaran som kan ha en chans mot Anna är nog självaste Gruben han kan en hel del spännande tekniker. Ja, Arne P ocks å för den delen när han har fått in en RNC med dom armarna då sitter man där tills guds änglar kommer och hämtar än.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.