handdator

Visa fullständig version : Varför så tyst? Dif-Aik

MacLeod
2006-09-20, 23:49
Hur kommer det sig att Aik kan låta mer än oss när vi var dom som hade hemmamatch? Det blev riktigt pinsamt i slutet.

Väljer man att klä sig som en brittisk huligan o skrika hela tunnelbanan ut till Solna, ska man väl för fan fortsätta 90min till?

Jävla slackers i klacken nu för tiden. Backslickkids med sina jävla blonda brudar i linnen o tighta jeans fast det är snorkallt.

Usch!

Dav0d
2006-09-21, 01:58
DIF hemmaplan ? Är inte Råsunda stadion AIKs hemmaplan ? Eller har de sålt ut skiten till DIF ?

Iallafall bor själv 2 våningar över hälskost butiken som existerar på andra sidan gatan från stadion. Är självklart AIKare :)
Har hörn lägenhet därav kan jag se nästan 2 hela sidor från stadion. Underbart att sitta där eftermatcherna, framför allt när AIK vunnit en stor seger.

Tjej83
2006-09-21, 08:02
Jag har just blivit lite intresserad av fotboll och detta är vad jag lärt mig:
DIF hade Råsunda som hemmaplan igår eftersom det var derby. Stadion duger inte för sådant pga säkerhetsrisker och massa sånt. Så, så är det!
Det var jättekul att vara aikare igår. :)

skaparn
2006-09-21, 08:12
Iallafall bor själv 2 våningar över hälskost butiken som existerar på andra sidan gatan från stadion. Är självklart AIKare :)
Har hörn lägenhet därav kan jag se nästan 2 hela sidor från stadion. Underbart att sitta där eftermatcherna, framför allt när AIK vunnit en stor seger.

Ja, igår var det fart i förorten. Jag gillar stora folkmassor när de sköter sig som de gjorde igår. Lite karnevalstämning om man bortser från att musikaliteten i brunstvrålen som utstöttes inte riktigt kändes som rytmisk samba.

Fairing
2006-09-21, 08:17
Skönt att vara Gnagare.... :hbang: