Visa fullständig version : Tränings schema
Hej.
Mitt träningsschema ser ut såhär
måndag : bröst mage
tisdag. triceps axlar
torsdag. rygg bicep
Fredag ben
Är det något ja ska ändra på eller träna oftare? ja tycker att träna bicep tillexempel 1 gång i veckan inte borde göra så stor skillnad men...
något ja bör ändra på?
Byt plats på tisdag och torsdag och kör mage på bendagen så blir det kanon.
Byt plats på tisdag och torsdag och kör mage på bendagen så blir det kanon.
Motivera.
1: triceps + axlar efter bröstdagen inte att rekommendera
2: isf kommer man träna magen dan innan rygg och det är väl inte att rekommendera? Iaf inte om han ska köra marklyft. Bättre då att träna den efter benen.
Eller har jag fel :banned
stahlberg
2006-09-21, 13:45
Härom dagen postade du en fråga om hur du skulle öka i bänkpress, och frågade råd om detta.
Nu postar du ett "schema". Men du säger ingenting om dina målsättningar. Är den viktigaste målsättningen med programmet (fortfarande) att öka i bänkpress eller är den något annat.
Alla dessa "schemafrågor" där folk gjort upp program som man ska kommentera samtidigt som man ska vara tankeläsare när det gäller programmets målsättningar är alltid lika konstiga för mig (som gör upp program BARA utgående från hur mina lyftare ska nå sina mål).
ja vill absolut öka i bänkpress men då måste man ju träna andra muskel grupper också.
Har du nå tips om hur ja kan träna schema?. ja tränar 3 ggr i veckan.
stahlberg
2006-09-24, 11:01
Jag gav några allmänna råd i den andra tråden om jag minns rätt. Kanske någon annan kan ge exempel-"schema". Mina program är inte exempel, utan jag försöker skräddarsy dem för den lyftare som ska ha dem.
Det finns programförslag i Best of.. som passar alla.
allan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.