Visa fullständig version : Stulen..
nån har tjålat min 20år gammla rostiga hoj. Ingen ide att anmäla va?
Gör du det men räkna inte med att få tillbaka den.
Wennerberg
2006-09-17, 19:21
anmäl för statistiken, de lär ju inte bry sig om cykelstöld
Fördelen med att anmäla är att du kan få tillbaka den om den har en beskrivning som matchar och den trillar in; chansen är väl inte stor, men det förekommer (Det hände mig - efter två eller tre år. Dock snodde någon jävel cykeln igen sedan ...)
shadowfire
2006-09-17, 19:23
Fördelen med en anmälan är ju om de gör tillslag mot en pundare och mot förmodan skulle hitta din cykel där med. Ju fler brott de kan bidna till den misstänkte desto bättre.
Det är gratis att anmäla, det tar inte värst mycket kraft och chansen finns ju att du skulle få tillbaka den
Klart att du skall anmäla.
Ryska_raketen
2006-09-17, 19:31
Fördelen med att anmäla är att du kan få tillbaka den om den har en beskrivning som matchar och den trillar in; chansen är väl inte stor, men det förekommer (Det hände mig - efter två eller tre år. Dock snodde någon jävel cykeln igen sedan ...)
haha
Helena B
2006-09-17, 19:33
Anmäl! Jag fick tillbaka min när den blev stulen i Sthlm, det enda dom hade snott var min ringklocka och hållaren för vattenflaskan.
Självfallet du ska anmäla, tar inte många minuter!
Gillar den pågående försöksverksamheten i Stockholm och Uppsala - klart tidsbesparande att kunna göra förlust- och stöldanmälningar över nätet.
Anmäl, det är likabra att ha en liten chans att få tillbaks den än ingen alls. Samt för statistikens skull, etc.
Men se det så här...Nu kan du köpa en ny fin hoj!
Bronkitkorv
2006-09-17, 20:03
Nä anmäl inte men ser du din hoj igen så hoppar du sönder bakdäcket...
Daniiiel
2006-09-17, 20:30
nån har tjålat min 20år gammla rostiga hoj. Ingen ide att anmäla va?
Fick min hojj värd 7000 stulen på torpa. Som flera sagt tidigare anmäl men räkna inte med att få tillbaka den.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.