Visa fullständig version : ska jag be om förlåtelse?
Röda_Lacket
2006-09-16, 20:15
Råkade gå förbi en 8a på gymmet idag när hon låg i en benmaskin och lägga av en prottefis :em:.... sprang snabbt därifrån men hörde henne säga fy fan vad äckligt.
hur gammal är du egentligen?
Råkade gå förbi en 8a på gymmet idag när hon låg i en benmaskin och lägga av en prottefis :em:.... sprang snabbt därifrån men hörde henne säga fy fan vad äckligt.
råkade du gå förbi henne eller råkade du lägga av fisen?
du är ändå bränd oavsett så lev vidare
HAHAHAHHA Natt humor hahahaha :D
Röda_Lacket
2006-09-16, 20:21
jag stog i och cabelcurlade brevid henne och råkade spana/ta i lite för mycket..... jag som tänkte lägga in stöten när jag pumpat upp biccarna*cry*
bahah, låter grymmt fult, sprang du sen så är det ännu fulare
shadowfire
2006-09-16, 20:22
Ta det som en man och ta ditt straff.
Hädanefter tränar du alltid med buttplugg.
Röda_Lacket
2006-09-16, 20:23
bahah, låter grymmt fult, sprang du sen så är det ännu fulare
vad skulle jag göra då jag försökte kämpa emot fisen in i det sista... hoppades att jag skulle hinna undan så att lukten inte drabbade sötisen
jag stog i och cabelcurlade brevid henne och råkade spana/ta i lite för mycket..... jag som tänkte lägga in stöten när jag pumpat upp biccarna*cry*
hahahahahhahahahah jag dör :laugh: :laugh:
vad skulle jag göra då jag försökte kämpa emot fisen in i det sista... hoppades att jag skulle hinna undan så att lukten inte drabbade sötisen
om det är så hemskt att fisa så varför slutadu inte bara upp med att träna o lät fisen sjunka in? Fes du så det lät o sen sprang iväg är det humor..haha
Cerberus
2006-09-16, 20:28
Förlåtelse? Så fan heller.
Säg åt henne att det e hennes tur o fisa.
Wennerberg
2006-09-16, 20:30
bränn av en sån satans jävla brakskit i huvudet på henne nästa gång
Om du bara vill bli ihågkommen så har du lyckats. Hon lär ju aldrig glömma "han som luktar fis" iaf, det är ju ett som är säkert.
Röda_Lacket
2006-09-16, 20:34
Om du bara vill bli ihågkommen så har du lyckats. Hon lär ju aldrig glömma "han som luktar fis" iaf, det är ju ett som är säkert.
Jag kanske kan be henne om förlåtelse och bjuda ut henne på bio?
edgen_ÖSD
2006-09-16, 20:35
bränn av en sån satans jävla brakskit i huvudet på henne nästa gång
Haha vad jävla klockat skrivet!!!!!!1
Jaa kolos alla ragg gurus brukar väl förespråka ett otrevligt beteende gentemot guzzarna? Nu blir det fett med sarg eller nåt i den stilen va???
Ähh jag är för gammal för sånthär :laugh:
Röda_Lacket
2006-09-16, 20:40
Jaa kolos alla ragg gurus brukar väl förespråka ett otrevligt beteende gentemot guzzarna? Nu blir det fett med sarg eller nåt i den stilen va???
Ähh jag är för gammal för sånthär :laugh:
Men detta var ju liksom ingen fisraggnings teknik ....tror du det :em:
Du borde stannat kvar. Perfekt negg, hon hade blivit ruskigt kåt utan att kunna hjälpa det.
fUCK määän.. You need dis shiit!
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=78747
Men detta var ju liksom ingen fisraggnings teknik ....tror du det :em:
Mjaa du, i en av kolos senast raggtrådstillskott var det ju visst någon som propagerade för att man skulle gå fram och skälla ut tjejen utan skäl, så inget förvånar mej numera om vi säger så... :D *popcorn*
Wennerberg
2006-09-16, 20:58
Haha vad jävla klockat skrivet!!!!!!1
Ja vafan han måste ju ta för sig, han kan inte släppa revir hur som helst
RösböJunior
2006-09-16, 23:45
haha du e redan körd!
Äh va fan, brudar lägger av sina jävla mus-pruttar när man ligger där och trycker dom så va fan, låt henne ha en av dina! :Virro :laugh:
blekfet2
2006-09-16, 23:54
kvinnor gillar män som kan dra av en riktigt brakare!
Äh va fan, brudar lägger av sina jävla mus-pruttar när man ligger där och trycker dom så va fan, låt henne ha en av dina! :Virro :laugh:
haha, helt klart :D
Mattedextrin
2006-09-17, 00:48
Ta det som en man och ta ditt straff.
Hädanefter tränar du alltid med buttplugg.
underbart *cry* :laugh:
Jag kanske kan be henne om förlåtelse och bjuda ut henne på bio?
Klarar du förödmjukelsen och betalar hennes biljett kanske hon bara säger nej, annars tror jag hon skrattar ut dig fullständigt på kuppen.
Chansen är minimal att hon skulle följa med, men du kanske har tur.
hahavaffan
2006-09-17, 13:14
Nästa gång du ser henne, går du fram och förklarar att du sket ner dig när du körde knäböj, och att det var ljudet av dina massiva biccar hon hörde, och att det i kombination med skiten i kallingarna gjorde att hon misstog din manliga nerskitning och bicepsläten för en enkel jävla nördfis.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.