Visa fullständig version : Blondiner är smartast: Hur man byter en CPU
Fatalist
2006-09-16, 11:24
Hoppas den inte varit uppe innan!
http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM
Hahah att de är så dumma så de hjälper den bitchiga bitchen? Hon kan ju inte uppföra sig.
mangemani
2006-09-16, 11:34
och folk påstår att tjejer är smartare än killar:laugh:
kommentaren på slutet var ju bäst;)
Tricklev
2006-09-16, 11:40
Om jag aldrig hade varit inne i en pc hade jag nog också tyckt att byta CPU var svårt.
Precis som jag inte fattar dom 74 stegen med att applicera smink på ett bra sätt, sitter säkert några tjejer och skrattar åt det nu.
Dock så hade hon avskyvärd attityd, det ger jag er.;)
Pudzianovski
2006-09-16, 11:51
Jössses..... :thumbup:
Überbiffen
2006-09-16, 11:51
Om jag aldrig hade varit inne i en pc hade jag nog också tyckt att byta CPU var svårt.
Men du hade inte varit så korkad att du säger emot när han talar om att "det här är datorn, det här är skärmen". Hoppas jag. :)
Wennerberg
2006-09-16, 11:52
För helvete, hur jävla oförskämd får man bli, hade hon suttit så framför mig hade jag börjat gråta
Tricklev
2006-09-16, 11:53
Men du hade inte varit så korkad att du säger emot när han talar om att "det här är datorn, det här är skärmen". Hoppas jag. :)
Nej men jag hade antagligen inte hållit reda på skillnaden mellan mascara, eyeliner, rouge och allt annat som finns.:Virro
Nej men jag hade antagligen inte hållit reda på skillnaden mellan mascara, eyeliner, rouge och allt annat som finns.:Virro
Därför skulle du ta upp ett läppstift och skrika att det var mascara och inte ge dig?
Men hade du sagt emot henne om hon höll upp mascara och hävdade att det var mascara? -"Det där är ju rouge ffs! Mig lurar du inte."
ManuelIT
2006-09-16, 12:08
fyfan vad irriterad jag blir på sånna människor
dö
Men för fan vad är det med er. Tjejers smink är ju fan inte svårt att hålla reda på. Skaffa en flickvänn så kan ni i praktiskt taget sminka dom efter ett tag av lyssnande och observationer. Samt kunna varenda jävla namn och funktion på alla grejer i sminkväskan.
Sluta lek så jädrans dumma.
Überbiffen
2006-09-16, 12:14
Men för fan vad är det med er. Tjejers smink är ju fan inte svårt att hålla reda på. Skaffa en flickvänn så kan ni i praktiskt taget sminka dom efter ett tag av lyssnande och observationer. Samt kunna varenda jävla namn och funktion på alla grejer i sminkväskan.
Vem ?
Sluta vara dum.
Bara de att jag läst i några trådar där någon/några killar jämnt måste kommentera hur avancerat tjejernas smink är. En gång kan man ju skämta om det, men varje gång vi pratar om tjejer tas deras smink upp. Som om det vore en vetenskap att granska 5000 gånger om.
Precis, man lyssnar ju FÖR I HELVETE på vad de kunniga säger. Om man t.ex åker till en bilverkstad med sin bil och säger att man vill byta ut katalysatorn och sen öppnar huven och pekar på topplocket så kommer de ju förklara att det man säger inte stämmer. Då åker man ju inte bara därifrån och är tjurig för att de inte kan förklara för en "normal" människa.
JÄVLA BLONDA NORSKA LUDER. skottpengar ska det vara på folk med sån attityd.
Han skulle ha sagt att den skulle vara bakom glaset på skärmen o sedan bara lämnat henne ;)
Longshot
2006-09-16, 13:58
HAHA! Jag älskar människor som dumförklarar folk när dem inte har en aning om vad det handlar om :thumbup:
tossefar
2006-09-16, 13:59
Han skulle ha sagt att den skulle vara bakom glaset på skärmen o sedan bara lämnat henne ;)
"It's in my pants."
Niclaaas
2006-09-16, 14:20
jag leker inte, har haft flickvän i fyra år och det är inte många sminkgrejer jag kan namnet på ;)
Hon får höra några sanningens ord i slutet.
Men för fan vad är det med er. Killars smink är ju fan inte svårt att hålla reda på. Skaffa en pojkvän så kan ni i praktiskt taget sminka dom efter ett tag av lyssnande och observationer. Samt kunna varenda jävla namn och funktion på alla grejer i sminkväskan.
Såja
fantastiskt vilket tålamod han har! Ohyggligt dryg tjej
Cerberus
2006-09-16, 15:09
12zN5LYiPgk&NR
En smart tjej till.
Jag vet blondiner som är smartare än alla här i tråden. :)
Jag vet blondiner som är smartare än alla här i tråden. :)
Du är inte blondin!
HAHA! Jag älskar människor som dumförklarar folk när dem inte har en aning om vad det handlar om :thumbup:
Du menar så som du gjorde nu?
Vaffan är det mer er i tråden? Bruttan visste inte var processorn satt osv, det är knappast något jag kräver av andra. Men att inte ge sig och att sen inte ens förstå vad "innuti" betyder... det är oförsvarbart.
Varför är det så många som känner att dom vill vara hennes försvarsadvokat? Tycker någon här att datanördarna i filmen verkligen var krångliga eller dryga?
Du är inte blondin!
Och troligtvis inte heller smartast av alla som skriver i tråden. Men att döma ut tjejer som korkade utgående av deras hårfärg är lite primitivt faktiskt. Alla tjejer är precis lika korkade. Brunetter är ju inte bättre. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.