Visa fullständig version : Någon som vet varför caloriesperhour inte funkar..?
Vill kolla vad mitt jobb bränner i timmen, men jag kommer inte in på sidan!
Den blir bara vit och inget laddas. Någon som vet hur jag kan lösa problemet?
Om inte, kan någon kolla upp hur många kcal man bränner på en timmes "Burger King-arbete"? :)
Man står hela tiden och springer ibland runt och hämtar grejer, typ. ;)
Vill kolla vad mitt jobb bränner i timmen, men jag kommer inte in på sidan!
Den blir bara vit och inget laddas. Någon som vet hur jag kan lösa problemet?
Om inte, kan någon kolla upp hur många kcal man bränner på en timmes "Burger King-arbete"? :)
Man står hela tiden och springer ibland runt och hämtar grejer, typ. ;)
Url? http://www.caloriesperhour.com/? Den funkar för mig iaf.
Url? http://www.caloriesperhour.com/? Den funkar för mig iaf.
Jo, det är den sidan jag menar.. Jag kommer in där man kan välja mellan olika räknare, men när jag sedan klickar på "Calories Burned, BMI, BMR & RMR Calculator" så blir allting vitt och den fortsätter inte ladda någon sida. Det är likadant oavsett vilken dator jag använder här i hemmet.. :confused:
King Grub
2006-09-14, 12:20
Du tillåter inte cookies?
Lasse Kongo
2006-09-14, 12:25
Miljöpartiet har stängt ner sidan, ingår i deras valkampanj, drar för mycket energi om folk använder trappmaskiner och liknande maskiner som går på ström.
Du tillåter inte cookies?
Hm, jag kollade nu och jag tillåter cookies, så det var inte problemet. Väldigt konstigt det här. ;)
Miljöpartiet har stängt ner sidan, ingår i deras valkampanj, drar för mycket energi om folk använder trappmaskiner och liknande maskiner som går på ström.
Hehe jag misstänkte att det var något sånt! *rolleyes*
Lasse Kongo
2006-09-14, 12:47
Hehe jag misstänkte att det var något sånt! *rolleyes*
:D
:D
Var rätt säker på att du skulle lacka men vissa har visst humor :D:thumbup:
Haha, jag tyckte det var kul. :D
Men jag lackar snart om jag inte kan lösa caloriesperhour! Har varit så här i flera veckor nu.. :(
hahavaffan
2006-09-14, 12:58
I Internet Explorer:
Verktyg -> Internet-alternativ -> Fliken Allmänt -> Tillfälliga Internet-filer -> Ta bort filer
Hoppas det funkar... det har löst jävligt många skumma problem för mig iallafall. Annars prova även Ta bort cookies
I Internet Explorer:
Verktyg -> Internet-alternativ -> Fliken Allmänt -> Tillfälliga Internet-filer -> Ta bort filer
Hoppas det funkar... det har löst jävligt många skumma problem för mig iallafall. Annars prova även Ta bort cookies
Tack för tipset, men det funkade tyvärr inte..
Tog bort all historik och liknande jag kunde hitta men nejnej, det funkar fortfarande inte! :( :confused:
bump
Får det inte att funka! :(
Varken Burger King-arbete eller McDonalds-arbete finns med. Tyvärr.
Varken Burger King-arbete eller McDonalds-arbete finns med. Tyvärr.
Tack för att du kollade ändå. :thumbup:
Finns någon annan form av stående arbete med?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.