Visa fullständig version : Tips på flickvänspressent
ikariotis
2006-09-13, 20:24
Ge mig tips på pressent till flickvännen på årsdagen, inte den vanliga " romantiska "
shut teh face
2006-09-13, 20:26
Ge mig tips på pressent till flickvännen på årsdagen, inte den vanliga " romantiska "
Jahaja.
Det var inte mycket att gå på, vill du ge henne något personligt, något som speglar hennes intressen, något gott, något att göra, något sexualredskap?
En gripper kan aldrig bli fel *lova*
köpte en mobil när tjejen fyllde år, hon blev då glad iaf..kanske inte så personlig present men wtf..
Ett dussin matlådor så ni tillsammans kan njuta av den goda och proteinrika maten ni sedan kan laga tillsammans. DET är äkta kärlek!
Va glad är att jag är singel när jag läser såna här trådar. Födelsedagspressenter och julklappar är ett rent helvette, fyyy fan.
Köp en morgonrock åt henne om hon inte har en.
Gav mitt kex en massagekurs som vi båda gick på...det var trevligt!
Tricklev
2006-09-13, 20:54
Gör slut med henne!
(Bli ihop igen om 1 vecka.)
Ge henne en helg på Hasseludden Konferens & Yasuragi :)
Jag gav min ett väldigt personligt skrivet kollage om dom första gångerna vi träffades fram till att vi blev ihop, det var mycket uppskattat.
Jag gav min ett väldigt personligt skrivet kollage om dom första gångerna vi träffades fram till att vi blev ihop, det var mycket uppskattat.
tror du ja! tjejer vill ha dyra saker, så är det bara! köp en dyr perfym från något dyrt märke så ska du se att hon lbir glad på riktigt
tror du ja! tjejer vill ha dyra saker, så är det bara! köp en dyr perfym från något dyrt märke så ska du se att hon lbir glad på riktigt
Det beror på vad man har för flickvän*slap*
Och vad är det är för stil? sno andras avatarer? ;)
Hon är inte som andra tjejer, och hon använder inte parfym. :)
Hon blev genuint glad, sånt märker man. Hon är inte typen som är glad för syns skull, TRO mig. :D
Nordenator
2006-09-13, 22:07
Skriv henne en serenad.
Köp en ukulele för under en femhundring, lär dig fyra-fem ackord och skriv ord till den enkla melodin :D
Hon är inte som andra tjejer, och hon använder inte parfym. :)
Hon blev genuint glad, sånt märker man. Hon är inte typen som är glad för syns skull, TRO mig. :D
Klipp och klistra lite om du har några fotografier på er. Gör ett kollage..
Bjud henne på resturang.
Gör något till en helhelg..
Finns bara ett svar.
Mullberry Bayswater
Ok..I egenskap av tjej och en sån som gillar presenter som inte består av ukuleles och didgeridoo-serenader:D
Här är mina hetaste tips:
Parfym från viktor&rolf Blooming (gggrryymm...)
Massage och spa är alltid ett säkert kort (kolla axelssons gallerian)
smycken av enkla varianter som små örhängen med stenar eller pärlor (om hon är typen d.v.s.)
Morgonrock var ett bra förslag
Bodybutter och bodyscrub från bodyshop (en vinnare)
Snygga underkläder...Och för att undvika förvirring runt storlek så köp en negligé eller linne med matchande underdel. (kolla serien harmony på H&M)
Lycka till
(jag hoppas verkligen att min kille läser detta hehehe)*innocent*
Ge henne en helg på Hasseludden Konferens & Yasuragi :)
Varsågod älskling, nu ska du iväg en helg på konferens med sushi!
Nej nej, du behöver inte tacka, det är du värd. ;)
Arne Persson
2006-09-14, 08:35
En helnatt med jwzrd?:D
Finns bara ett svar.
Mullberry Bayswater
:thumbup: Ja, märkesväskor/märkesskor kan man aldrig få för mycket av. En rekommendationspresent - köp en märkesväska, fast jag rekommenderar hellre Fendi, Gucci, Dior :)
//Helena
:thumbup: Ja, märkesväskor/märkesskor kan man aldrig få för mycket av. En rekommendationspresent - köp en märkesväska, fast jag rekommenderar hellre Fendi, Gucci, Dior :)
//Helena
vill han verkligen komma till så skall han köpa en Birkin :)
Men ja håller med, en klassisk snygg märkesväska.
pragmatist
2006-09-14, 10:04
En ny dammsugare!
En ny dammsugare!
Vilket jävla avslut! Pissar nästan på mig av garv, förlåt alla tjejer där ute men den var så klockren:P
Bara pang på......
Jag lider av samma problem även om jag inte har nån tjej just nu men jag bävar inför presentköpsdagen
Bjud på ett besök hos frissan. Det är aldrig fel.
Var beredd på att det kan kosta skjortan :D
Vilket jävla avslut! Pissar nästan på mig av garv, förlåt alla tjejer där ute men den var så klockren:P
Bara pang på......
Jag lider av samma problem även om jag inte har nån tjej just nu men jag bävar inför presentköpsdagen
Jag har en lumparpolare som gav ett strykjärn i morgongåva. Det är fingertoppskänsla det.
hahavaffan
2006-09-14, 10:24
En ny dammsugare!Eller varför inte en flaska Yes handdiskmedel och en diskborste? :naughty:
Jag röstar, på riktigt, för att du bokar en weekend på närmsta lyxiga hotell med suite. Sen bara beställer ni upp roomservice hela helgen och går inte ut därifrån förrän ni blir utkastade på söndagen.
En ny dammsugare!
...ha ha ha.... :laugh: :laugh:
Dessvärre är det nog som att leka med döden om han kommer med en ny dammsugare i present :devil:
Måste bara få vara lite off-topic (sorry) men på tal om att "leka med döden" :D
MODIGT:
Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser din fru ligga i sängen men hon sover inte. Du ställer fram en stol och placerar den precis framför henne och sätter dig i den. När hon frågar vad f-n du sysslar med så säger du bara att du vill sitta på första bänkraden när cirkusen börjar...
MODIGARE:
Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser att din fru står och väntar på dig i dörren med en kvast och du säger: "Städar du eller förbereder du dig på en flygtur?"
MODIGAST:
Du kommer hem stupfull mitt i natten, luktar parfym, har läppstift på kragen och din fru står och observerar dig med mord i blicken.
Du går fram till henne, daskar till henne på stjärten och säger "nu är det din tur!".
//Helena
Varsågod älskling, nu ska du iväg en helg på konferens med sushi!
Nej nej, du behöver inte tacka, det är du värd. ;)
Ljushuvud, det var ju massage- och spa-delen du skulle boka in henne på - och du ska med förståss :D
Romantiskt, stillsamt och svindyrt. Ingen kvinna kan mostå att bli ompysslad och bortskämt för flera tusen en hel helg. Fungerar mycket bättre än choklad och rosor, även om det fungerar som vardagsromantisk överraskning.
Ljushuvud, det var ju massage- och spa-delen du skulle boka in henne på - och du ska med förståss :D
Romantiskt, stillsamt och svindyrt. Ingen kvinna kan mostå att bli ompysslad och bortskämt för flera tusen en hel helg. Fungerar mycket bättre än choklad och rosor, även om det fungerar som vardagsromantisk överraskning.
haha, jag vet. tar bara varje tillfälle i akt att göra mig lustig. :)
nej men en weekend tillsammans på nåt skönt ställe kan väl aldrig misslyckas
haha, jag vet. tar bara varje tillfälle i akt att göra mig lustig. :)
nej men en weekend tillsammans på nåt skönt ställe kan väl aldrig misslyckas
:)
Just Hasseludden är ett av de mer exklusiva ställena, fast egentligen är ju principen att ni ska tillbringa en romantisk helg tillsammans i en ny miljö och det kan ju vara i en liten stuga i Sälen också eller fjällvandra om det nu är en hobby :)
:)
Just Hasseludden är ett av de mer exklusiva ställena, fast egentligen är ju principen att ni ska tillbringa en romantisk helg tillsammans i en ny miljö och det kan ju vara i en liten stuga i Sälen också eller fjällvandra om det nu är en hobby :)
nu vet jag inte om trådskaparen vill ha med mig på deras romantiska tur men det skadar ju inte att fråga antar jag?! ;)
Anonym112
2006-09-14, 12:09
En personlig chinsuppvisning av armbrytarn *flex*
nu vet jag inte om trådskaparen vill ha med mig på deras romantiska tur men det skadar ju inte att fråga antar jag?! ;)
Trekant kan väl vara kul? Då saknar hon inte "underhållning" iaf :naughty:
Trekant kan väl vara kul? Då saknar hon inte "underhållning" iaf :naughty:
konsten att stjäla trådar :D
konsten att stjäla trådar :D
Tis a noble art, hun. ;)
För att återgå till topic dock, så är en bra present något som givaren lagt ner mycket tid och omtanke för att välja ut så att den passar just henne och hennes behov/önskningar och det kan väl knappast ett forum på Internet hjälpa till med. Lite generellt kanske, men alla är olika, hon kanske är allergisk mot lugn och ro t ex och hatar spa över allt annat? Isf är hasseludden världens miss :)
En gripper kan aldrig bli fel *lova*
Någon fikar efter presenter märker jag..
Lasse Kongo
2006-09-14, 14:23
ARGH!
Hatar Hasseludden, bokade åt dem för en sådär 8 år sedan, bra trött man var på att sitta o svara: Välkommen till Hasseludden konferans och JASUUURAAAAAGIIIIIIIIIIIIIIIIII, önskas en Katana genom skallen?*SWOOOP KACHLIIIIIING*
ARGH!
Hatar Hasseludden, bokade åt dem för en sådär 8 år sedan, bra trött man var på att sitta o svara: Välkommen till Hasseludden konferans och JASUUURAAAAAGIIIIIIIIIIIIIIIIII, önskas en Katana genom skallen?*SWOOOP KACHLIIIIIING*
:laugh: Bara för att du har saknar telefonskillz betyder det inte att de är sopiga på spa ;)
Lasse Kongo
2006-09-14, 14:37
:laugh: Bara för att du har saknar telefonskillz betyder det inte att de är sopiga på spa ;)
Jag har asgrymma telefonskills eftersom jag använder telefonen allt för jävla mycket i mitt nuvarande kneg...
Ja JASURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGI är grymma på spa!
Jag har asgrymma telefonskills eftersom jag använder telefonen allt för jävla mycket i mitt nuvarande kneg...
Ja JASURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGI är grymma på spa!
Det är till att ha utvecklats sedan hasseludden då, eller var det något speciellt med deras namn som triggar igång din aversion? :)
De har vett att ta betalt också... En helg hos dem kostar ju som en vecka i solen ungefär!
Lasse Kongo
2006-09-14, 14:46
Det är till att ha utvecklats sedan hasseludden då, eller var det något speciellt med deras namn som triggar igång din aversion? :)
De har vett att ta betalt också... En helg hos dem kostar ju som en vecka i solen ungefär!
nej inget speciellt, jag ville bara skriva ett tufft inlägg liksom =/
jag skötte mig nog alldeles utomordentligt när jag jobbade åt dem.
vill du ligga med mig nu när jag öppnade mina känslor? :em:
nej inget speciellt, jag ville bara skriva ett tufft inlägg liksom =/
jag skötte mig nog alldeles utomordentligt när jag jobbade åt dem.
vill du ligga med mig nu när jag öppnade mina känslor? :em:
Nej, men det var väldigt trevligt att du öppnade ditt hjärta på det viset.
Det borde fler göra :)
Lasse Kongo
2006-09-14, 15:08
Nej, men det var väldigt trevligt att du öppnade ditt hjärta på det viset.
Det borde fler göra :)
Ok, det var värt att fråga iaf :em:
Ja, jag tycker också att fler borde öppna sina hjärtan!
När jag fyllde år sist så blev jag jätteglad, för min sambo hade verkligen lagt ner tid och tänkt ut saker som jag tycker om att göra. Det började med att vi åkte iväg och åt frukostbuffé på ett fik i stan på morgonen, sen vidare därifrån till stans relaxplace, Gustavsvik! Där satt vi i morgonrockar och drack lite drinkar och åt dip grönsaker och bubblade pool osv. Sen åkte vi vidare till bio, en film som jag sagt att jag gärna ville se, den var jättebra btw! Efter det bar det av till en jättefin restaurang med supergod mat, där det följde ett par till glas vin :) Efter den här dagen, då vi inte gjort annat än roliga saker, så var jag jättenöjd och skröt för mina vänninnor om vilken påhittig och romantisk pojkvän jag har, han blev genast väldigt populär ;)
shadowfire
2006-09-14, 15:10
När jag fyllde år sist så blev jag jätteglad, för min sambo hade verkligen lagt ner tid och tänkt ut saker som jag tycker om att göra. Det började med att vi åkte iväg och åt frukostbuffé på ett fik i stan på morgonen, sen vidare därifrån till stans relaxplace, Gustavsvik! Där satt vi i morgonrockar och drack lite drinkar och åt dip grönsaker och bubblade pool osv. Sen åkte vi vidare till bio, en film som jag sagt att jag gärna ville se, den var jättebra btw! Efter det bar det av till en jättefin restaurang med supergod mat, där det följde ett par till glas vin :) Efter den här dagen, då vi inte gjort annat än roliga saker, så var jag jättenöjd och skröt för mina vänninnor om vilken påhittig och romantisk pojkvän jag har, han blev genast väldigt populär ;)
o vem f-n sa att flickvänner inte kostar pengar??!... största utgiften man kan dra på sig, när man själv fyller år får man på sin höjd ett par kalsonger eller en liten flaska whisky.
Lasse Kongo
2006-09-14, 15:14
Jag har köpt detta till min kära sambo som fyller år på snart
Första säsongen av Desperate Housewifes.
Naomi Cambels nya parfym.
En burk kroppskräm från Face
Och så ska ja se om ja kan hitta ngn kul plojgrej på porrshopen i stan =)
Mest stolt är jag över Desperate, hon kommer bli sååå glad för det skulle hon aldrig kunna tro att hon får =)
Nordenator
2006-09-14, 16:04
Ok..I egenskap av tjej och en sån som gillar presenter som inte består av ukuleles och didgeridoo-serenader:D
Vafalls? Inge ukke?
Nä du, går inte hem här.
Nu ska liras :D
ikariotis
2006-09-14, 19:47
haha tack för svaren,
Jag har köpt detta till min kära sambo som fyller år på snart
Första säsongen av Desperate Housewifes.
Naomi Cambels nya parfym.
En burk kroppskräm från Face
Och så ska ja se om ja kan hitta ngn kul plojgrej på porrshopen i stan =)
Mest stolt är jag över Desperate, hon kommer bli sååå glad för det skulle hon aldrig kunna tro att hon får =)
Men Sex and the city boxen slår högre :)
närå ja har själv DH-boxen, men ja fick fan gå och köpa den själv
NiXPhoenix
2006-09-14, 21:28
Nya fälgar till bilen. ;)
Förutsättar att hon har en egen bil och att du är beredd att lägga ut ett antal tusen. Fan, ska lätt testa det själv nån gång i framtiden.
Viktor & Rolf - Flowerbomb är en schysst perfym att ge. Det kommer säkert uppskattas. Annars kör nån heldag med brunch sedan spa osv
Vafalls? Inge ukke?
Nä du, går inte hem här.
Nu ska liras :DHon kanske kan acceptera en Saxomofon!
Lövbiffen
2006-11-23, 12:46
Köpte en U2-Ipod till mitt ex, vilket var uppskattat.
Va på en herrgård och spenderade våran årsdag. Det va inte fel det heller! :)
(Notera att jag skriver "Ex", så det jag säger kanske inte fungerar alls *gah!* )
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.