Visa fullständig version : Bodygroom?
Någon som har en sådan? Vad tycker ni, är den bra?
Nitrometan
2006-09-13, 12:13
Vad är det?
Läge för en poll kanske?
http://www.shaveeverywhere.com/
Jag har vunnit en sån men inte testat den så mycket. Den är vass iallafall, tror du mig inte så fråga min blodiga pung *cry* Det fina är ju annars att den är vattentät så man kan raka sig direkt i duschen, men revolutionerande är den knappast. Köp och prova :thumbup:
Kanon att köra raggarsträngen och armhålorna med för att slippa irretation.
Det följer även med två distanser så att man kan trimma t.ex håret på benen om man inte vill raka av allt. Den har lite svårt att raka bort håret i "klyftan" mellan brösten så det får jag ta med hyvel. Lika så vågar jag inte låta den komma nära de ädlaste delarna, där är det hyvel som gäller för mig. Tycker helt klart den är prisvärd.
Den funkar kanon överallt :thumbup:
Liten Men Fet
2006-09-13, 18:07
Jag ser det på din avatar...
Går det smidigt att dra den över arslet? Kan du jelpa?
Jag ser det på din avatar...
Iofs är bodygroom bara till för kroppen :)
Går det smidigt att dra den över arslet? Kan du jelpa?
Sure :thumbup:. Jag tar med den till gymet runt 16.00 i morgon.
skitkass enligt mig,,får ju raka flera gånger på bringan innan allt försvinner,händer ju typ inget,,tar halva tiden med hyvel,,*grr*
Nån som testat pungen och pitten? Han säger ju att det ska gå bra, men man vet ju aldrig.
Nån som testat pungen och pitten? Han säger ju att det ska gå bra, men man vet ju aldrig.
tar bara massa tid,,lättare att komma åt med hyvel.---
tar bara massa tid,,lättare att komma åt med hyvel.---
Okej, jag kör samma längd på huvet som på pungen när jag klipper mig (1 gång i veckan), då är det lättare att ta med hyveln efteråt. Mmmmh det blir så skönt :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.