Visa fullständig version : Hälsokontroll
ContaBus
2006-09-12, 14:43
Har varit på hälsokontroll idag. Riktigt nice att få veta "sina värden" och att få reda på vad det är som knakar o gnisslar i axlar o knän. O sen få höra att: träna på du, det kan bara bli bättre.
Är det fler än jag som går på hälsokoll? Har gjort min tredje på tre år, genom jobbet.:thumbup:
Är inte det sånt som gamlingar gör? Känns lite onödigt att få veta att man är helt frisk hela tiden.
Scratch89
2006-09-12, 15:19
Har varit på hälsokontroll idag. Riktigt nice att få veta "sina värden" och att få reda på vad det är som knakar o gnisslar i axlar o knän. O sen få höra att: träna på du, det kan bara bli bättre.
Är det fler än jag som går på hälsokoll? Har gjort min tredje på tre år, genom jobbet.:thumbup:
Måste vara kul att få höra det. Då känner man sig plötsligt dålig. :D
ContaBus
2006-09-12, 16:29
Ok lät lite fel det där. Har en opererad axel o läkaren tyckte att det var kanon att jag tränar. Efter att axeln "hoppat" två ggr var jag inte säker på att styrketräning var det bästa. Resultatet blir ju att slappa leder (som jag har) blir fastare. O man behöver inte va gamling för att ha högt kolesterol, lågt Hb, eller förhöjda Triglycerider.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.